اشتراک گذاری

تعمیرات تخصصی ریکو

تعمیرات تخصصی ریکو در این مرکز دربردارنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، سرویس، بهسازی و ترمیم تمامی محصولاتی است که توسط کمپانی خوش نام و محبوب ریکو روانه بازارهای جهانی گشته اند. تعمیرات Ricoh در این مجموعه تا حصول نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت و آنچه که مراجعان گرامی در پایان مشاهده خواهند کرد یک دستگاه سالم و بی عیب و نقص است که تمامی عیوب و اشکالات آن رفع و برطرف شده است. مرکز تعمیرات تخصصی ریکو به منظور پایش و حفظ بهینه اموال سخت‌افزاری، تجهیزات رایانه‌ای و ماشین‌های اداری، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا تمامی عملیات مورد نیاز جهت انجام تعمیرات و بازبینی دوره‌ای تجهیزات رایانه‌ای و اداری را امکان‌پذیر سازد. در این سیستم امکان پی‌گیری تمامی درخواست‌ها پس از اتمام عملیات تعمیر و ترمیم وجود دارد. راه های ارتباطی با تعمیرگاه تخصصی ریکو در ذیل وب سایت درج شده است.

تعمیرات تخصصی ریکو

آشنایی با مرکز تعمیرات تخصصی ریکو

مرکز تعمیرات تخصصی ریکو جهت دستیابی به مفهوم واقعی ارائه خدمات متمایز، هیچ گاه دست از تلاش برنداشته و به سازماندهی خویش ادامه داده است. تلاش های روز افزون این مرکز چه در بخش «تجهیزات» و چه در میان «کادر فنی» قابل ردیابی و مشاهده است؛ مشخصات مرکز تعمیرات تخصصی ریکو، تجهیزات و کادر فنی این مجموعه بر این قرار است:

 کادر فنی مرکز تعمیرات تخصصی ریکو: «کادر فنی» مرکز تعمیرات ریکو چه در بخش سخت افزاری و چه در بخش نرم افزاری ملزم به حضور در دوره های تخصصی آموزش هستند که هر شش ماه یک بار با حضور اساتید بین المللی برگزار می گردند. این امر به منظور ارتقا دانش فنی تعمیرکاران کپی و پرینتر و بروزرسانی متدهای بکار رفته توسط آنان است.

 تجهیزات مرکز تعمیرات تخصصی ریکو: «تجهیزات» مرکز تعمیرات ریکو هر شش ماه مورد بررسی و معاینه کارشناسان قرار گرفته تا در صورت نیاز، تجهیزات مستهلک و قدیمی از این سیستم خارج شده و ابزار جدیدی جایگزین آنها گردند.

خدمات مرکز تعمیرات تخصصی ریکو

تعمیرات پروژکتور ریکو: تعمیرات پروژکتور Ricoh در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر محدود به نوع خاصی از این دستگاه نیست و شامل تمامی پروژکتورهای جیبی، چندرسانه ای، خانگی و پروژکتورهای بزرگ (مورد استفاده در سمینارها و همایش ها) می گردد. حضور کارشناسان متخصص و بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر سبب گشته است تا در مرکز تعمیرات تخصصی ریکو پروژکتورهای معیوب با جدیدترین و موثرترین متدها، تعمیر گشته و امکان بازگشت عیوب رفع شده به صفر برسد.
شارژ کارتریج: یکی از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تجهیزات چاپ، که در مرکز تعمیرات تخصصی ریکو ارائه می گردد، شارژ کارتریج ریکو است. استفاده از بهترین تونرها و رعایت استانداردهای این حوزه سبب گشته تا خدمات ارائه شده در واحد شارژ کارتریج ریکو بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که دستگاه چاپ مورد استفاده‌شان نیازمند سرویس شارژ کارتریج گشته است.
سرویس در محل ریکو: استفاده از سرویس در محل ریکو به آندسته از کاربرانی توصیه می شود که دستگاه مورد استفاده‌شان دچار خرابی گشته است، اما امکان مراجعه به تعمیرگاه را ندارند. این گروه از کاربران می توانند از طریق راههای ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تخصصی ریکو تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس سرویس در محل ریکو را ثبت نمایند.

تعمیر دستگاه کپی ریکو: تعمیر دستگاه کپی در این مرکز به دست گروهی بهره مند از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان تعمیر انجام می پذیرد. تعمیرات کپی ریکو در این مرکز توسط مهندسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی-آموزشی مهارتهای تعمیر را بر اساس جدیدترین متدها آموخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات و بازیابی صددرصدی کیفیت اولیه کپی های ریکو گشته‌اند.
تعمیر پرینتر ریکو: برخی از خدمات مرتبط با این دستگاه که در مرکز تعمیرات تخصصی ریکو ارائه می گردد عبارت است از: عرضه مواد مصرفی پرینتر شامل تونر، برگ های کاغذ سازگار با پرینترهای ریکو و …، تعویض قطعات پرینتر (تعویض کابل پاور، تعویض سیم USB، تعویض درام، تعویض هد پرینتر، تعمیر و تعویض درب شکسته پرینتر تعمیر، تعمیر و تعویض LCD چاپگر، تعویض تونر پرینتر و…)، برگزاری دوره‌های آموزش تعمیرات پرینتر برای کارآموزان و فعالان حوزه تعمیر چاپگر، فروش انواع پرینترهای ریکو و ….

تعمیرات فکس ریکو: کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات فکس ریکو به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بیشماری از فکس های ریکو به ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ها تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات و عیوب گشته اند.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌ ریکو مطرح شده‌اند. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است.

تعمیرات ریکو

مرکز تعمیرات ریکو با تیمی از مجرب ‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت ‌افزاری و رفع کلیه اشکالات نرم افزاری محصولات ریکو می‌ باشد. به شما این اطمینان داده می شود که در این مرکز تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین شود و حتی الامکان از تعویض قطعات اورجینال دستگاه خودداری گردد تا دستگاه با همان کیفیت و ساختار اولیه به کار خویش ادامه دهد. مرکز تعمیرات ریکو متشکل از پارتهای متعددی است که برخی از آنها عبارتند از: واحد تعمیرات فکس ریکو، واحد تعمیرات پروژکتور ریکو، واحد تعمیرات پرینتر ریکو، واحد تعمیرات فتوکپی ریکو و …. . جهت آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان با ساختار نمایندگی رسمی ریکو، واحدهای تعمیرات ریکو در بخش زیر معرفی گشته است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات

سوالات متداول

اخبار

مقالات