اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی

بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر به موازات استفاده از نوین ترین متدها در مرکز تعمیر دستگاه کپی سبب گشته است تا کارشناسان این مرکز قادر به رفع و حل پیچیده ترین و دشوارترین اشکالات ایجاد شده در انواع دستگاه کپی گردند. نمایندگی رسمی تعمیرات دستگاه کپی یکی از تعمیرگاههای مجاز و مجهز در حوزه تعمیرات انواع ماشین های فتوکپی است که سرویس های تخصصی مرتبط با این دستگاه را با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر به متقاضیان ارائه می دهد. شما کاربران گرامی می‌توانید با انتخاب آگاهانه‌ی نمایندگی تعمیر دستگاه کپی در کمترین زمان و با هزینه مصوب، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید و از خدمات واحد تعمیرات دستگاه کپی بهره مند گردید. وجود آرشیوی جامع از قطعات اورجینال شرکتی نیز سبب گشته تا نه تنها عیوب موجود در دستگاه، مرتفع گردد بلکه به دلیل جایگزینی قطعات با اجزا اورجینال،کیفیت اولیه به دستگاه بازگردد.

تعمیر دستگاه کپی

خدمات تعمیر دستگاه کپی

تعمیرات ccd کپی: تعمیرات ccd کپی یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر دستگاه کپی است که به دست مجرب ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. متدهای بکار رفته در این مرکز به دلیل عیب یابی تخصصی دستگاه و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر، بالاترین تأثیر را بر دستگاه داشته و کیفیت نخستین را به آن باز می گردانند. CCD مخفف واژه Charged Coupled Device است. ابزاری است که از تعداد زیادی عناصر حساس به نور تشکیل شده است. نوری که به CCD می تابد باعث می شود تا دیود های روی این قطعه پالس های الکتریکی تولید کنند. هرچه نور روشن تر باشد ولتاژ پالس های تولید شده بیشتر می شود. دیودی که نور به آن نتابد پالس الکتریکی تولید نخواهد کرد. این عدم وجود پالس الکتریکی رنگ سیاه تلقی خواهد شد و بلعکس آن رنگ سفید. خدمات مرتبط با ccd و تعمیر دستگاه کپی در نمایندگی Ricoh قابل دریافت است.

متعمیر مین برد کپی: پردازش عملیات دستگاه کپی بر عهدهmain board است. از همین رو مین برد یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی به شمار می آید. پردازش اطلاعات در دستگاه کپی بر این قرار است که داده های مورد نیاز در اختیار مین برد دستگاه کپی قرار گرفته و از این طریق، مین برد درباره ی نحوه ایجاد خروجی مورد نظر تصمیم می گیرد. بروز اختلال در این قطعه، عملکرد سایر نقاط دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد؛ از همین روست که اختلالات ایجاد شده در آن می بایست در اسرع وقت و در یکی از مراکز مجاز تعمیر دستگاه کپی مرتفع شود.

تعمیر یونیت فیوزینگ کپی: تعمیر یونیت فیوزینگ کپی در مرکز تعمیر دستگاه کپی به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و کارشناسی، مهارت تعمیر این بخش از دستگاه را بر اساس متدهای روز دنیا آموخته و از این راهرو موفق به بازیابی کیفیت اولیه کپی های گشته‌اند. کاربران دستگاه های کپی می توانند در صورت مواجهه با هر گونه نقص و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیر کپی مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

سرویس درام دستگاه کپی: کمپانی های سازنده برای کیفیت تولید و چاپ، سنسور تشخیص اتوماتیک خرابی درام را در این دستگاه ها تعبیه نموده اند. یونیت درام دستگاه در قیاس با کارتریج تونر عمر بالاتری دارد. به طور کلی درام دستگاه کپی را باید پس از هر ۵۰ هزار بار چاپ تعویض کرد. درام دستگاه کپی در صورت خرابی امکان تعمیر و تعویض دارد و تشخیص این موضوع نیاز به بررسی آن توسط کارشناسان تعمیر دستگاه کپی دارد. نوع درام در دستگاه های کپی سیاه و سفید با دستگاه های کپی رنگی متفاوت است و این موضوع می بایست در تعمیر این قطعه مدنظر قرار گیرد. خدمات مرتبط با این قطعه با حضور در مرکزات تعمیر کپی قابل دریافت است.

نمایندگی رسمی تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی رسمی تعمیر دستگاه کپی ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با این محصول اعم از بازبینی، سرویس، گردگیری، بهسازی و سرویس های دوره ای است. این مرکز با بهره‌‌مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه های کپی را رفع و برطرف نمود. این مجموعه با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی دستگاه‌های کپی مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلف و مرتبط با این دستگاه عرضه می‌دارد. نمایندگی رسمی تعمیر دستگاه فتوکپی به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد.

تعمیر دستگاه کپی در محل

تعمیر دستگاه کپی، به دلیل ابعاد بالای این دستگاه، غالباً به صورت تعمیر در محل انجام می پذیرد. مگر آنکه امکان جداسازی قطعه معیوب از دستگاه کپی و تحویل آن به تعمیرگاه مرکزی وجود داشته باشد. در غیر اینصورت، یعنی در شرایطی که امکان جداسازی قطعه معیوب وجود نداشته باشد- کارشناسان ما خود در محل حضور یافته و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر کپی را بر روی این دستگاه اِعمال می نمایند. کارشناسان اعزامی جهت تعمیر دستگاه کپی در محل، از میان زبده ترین و خبره ترین کارشناسان تعمیر برگزیده شده اند، تا با یک بار حضور در محل قادر به رفع کلیه اشکالات پیش آمده در دستگاه گردند. کلیه اشکالات پیش آمده در دستگاه کپی در اولین حضور کارشناس رفع می گردد و در نهایت آنچه که به کاربر تحویل داده خواهد شد، دستگاهی سالم و بی عیب و نقص است که کلیه ایرادات پیش آمده در آن با استفاده از سرویس های همه جانبه و تعمیر دستگاه کپی در محل رفع گردیده است.

لینک مفید

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا / تعمیرات دستگاه کپی شارپ / تعمیرات دستگاه کپی برادر / تعمیرات دستگاه کپی کانن / تعمیرات دستگاه کپی زیراکس / تعمیرات دستگاه کپی ریکو / تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات دستگاه کپی اچ پی / تعمیرات دستگاه کپی دل / تعمیرات دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ /

تعمیرات ریکو

مرکز تعمیرات ریکو با تیمی از مجرب ‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت ‌افزاری و رفع کلیه اشکالات نرم افزاری محصولات ریکو می‌ باشد. به شما این اطمینان داده می شود که در این مرکز تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین شود و حتی الامکان از تعویض قطعات اورجینال دستگاه خودداری گردد تا دستگاه با همان کیفیت و ساختار اولیه به کار خویش ادامه دهد. ویژگی‌های بارز این مجموعه، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، استفاده از قطعات اورجینال، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ نهایی پس از اتمام کار است. مرکز تعمیرات ریکو متشکل از پارتهای متعددی است که برخی از آنها عبارتند از: واحد تعمیرات فکس ریکو، واحد تعمیرات پروژکتور ریکو، واحد تعمیرات چاپگر ریکو، واحد تعمیرات فتوکپی ریکو و …. . واحدهای تعمیرات ریکو در بخش زیر معرفی می گردند.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات

سوالات متداول

اخبار

مقالات