اشتراک گذاری

داکتر بلید پرینتر ریکو

وظیفه ی داکتر بلید در پرینتر ریکو حفظ و نگهداری تونر بر روی غلتک می باشد. داکتر بلید، قطعه ای از جنس لاستیک است که متصل به قطعه‌ ای فلزی می‌ باشد. داکتر بلید از قطعات مشترک میان دستگاه کپی و پرینتر به شمار می رود. می توان گفت داکتر بلید وظیفه ی تمیز کردن تونر موجود بر سطح مگنت رولر را بر عهده دارد.

داکتر بلید پرینتر ریکو یکی از قطعاتی است که بر کارکرد دستگاه پرینتر بسیار تاثیرگذار است. داکتر بلید در انواع مختلف و برای پرینتر های رنگی و سیاه و سفید طراحی و تولید می شود. کیفیت چاپ در پرینتر به سالم بودن این قطعه وابسته است. در ادامه به بررسی نکات مهم در تعمیر داکتر بلید پرینتر ریکو  و مشکلات آن می پردازیم.

داکتر بلید پرینتر ریکو

 مشکلات داکتر بلید پرینتر ریکو

اصلی ترین مشکلی که در زمان خرابی داکتر بلید پرینتر ریکو با آن مواجه می شویم افت کیفیت چاپ در دستگاه می باشد. این مشکل عموما به دلیل اتمام شارژ کارتریج به وجود می آید. در این زمان لازم است قبل از مراجعه به نمایندگی ریکو برای شارژ کارتریج خود اقدام کنید. در صورتی که شارژ کارتریج با مواد مرغوب انجام شد و دستگاه را برای چاپ تست کردید و کیفیت مطلوبی نداشت لازم است برای تعویض و ترمیم داکتر بلید پرینتر ریکو اقدام کنید.

کم رنگ بودن متون یا تصاویر به هنگام چاپ و یا حتی ناخوانا بودن آن ها عموما به دلیل کثیفی داکتر بلید اتفاق می افتد، آلودگی این قطعه سبب می شود عملیات پاکسازی تونر به درستی انجام نشده و در نتیجه شرایط لازم برای چاپ در دستگاه وجود نداشته باشد.

نکات مهم در تعمیر داکتر بلید پرینتر ریکو

برای تعمیر داکتر بلید پرینتر رعایت برخی نکات بسیار ضروری و مهم می باشد. به یاد داشته باشید استفاده از قطعات اورجینال مهم ترین نقش را در حفظ کیفیت دستگاه دارد. بد نیست بدانید استفاده از قطعات تقلبی کیفیت دستگاه را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد ، همچنین قطعات تقلبی عمر مفید دستگاه را کاهش می دهند.

بنا براین استفاده از قطعات اصلی تاثیر بسزایی در حفظ کیفیت دستگاه دارد. استفاده از نیروی متخصص نیز نقشی اساسی در تعمیر داکتر بلید پرینتر ریکو دارد.

تعمیرات پرینتر ریکو

تعمیرات پرینتر ریکو در واحدی مجزا و توسط متخصصانی مجرب انجام می شود. تعمیرات انواع پرینتر های ریکو با مراجعه به این واحد امکان پذیر است. تلاش تیم تعمیراتی این واحد بر ترمیم و تعمیر قطعات پرینتر می باشد. در مواردی که شکستگی یا فرسودگی زیادی برای قطعات رخ داده باشد لازم است قطعات را با مدل های اصلی جایگزین کنند.

تمام خدمات ارائه شده  در این واحد برای تعمیرات پرینتر با تضمین ارائه می شود. انواع پرینتر ریکو در هر مدل که باشد در این واحد قابل تعمیر می باشد. تعمیرات این دستگاه در واحد تعمیرات پرینتر ریکو شامل تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری می باشد.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش به خریداران سرویس ارائه می کند. تمام خدمات این نمایندگی تحت نظر مجرب ترین متخصصان ارائه می شود. مدیریت نمایندگی رسمی ریکو شعار های مشتری مداری و تضمین کیفیت را برای کاربران تحقق بخشیده است.

به همین منظور انتخاب اول برای کاربران ریکو مراجعه به این نمایندگی معتبر می باشد. جهت اطمینان بیشتر در انتخاب خود می توانید از مشاوره های تخصصی کارشناسان در این نمایندگی بهره مند شوید. مشاوران این مجموعه تمام اطلاعات فنی محصول مورد نظر شما را در اختیارتان قرار خواهند داد.

تعمیرات ریکو

واحدهای تعمیرات ریکو با توجه به بهره مندی از کارشناسان مختلف در زمینه ی تعمیرات می توانند تمامی محصولات ریکو را تعمیر کرده و در کمترین زمان به شما تحویل دهند. تمامی هزینه های های دریافتی برای تعمیرات بر طبق نرخنامه مصوب می باشد. استفاده از قطعات اورجینال در این واحد برای شما تضمین خواهد شد.

تعویض قطعات نیز، تنها در صورت تایید مشتریان انجام می شود. شما با یک بار مراجعه به واحد تعمیرات ریکو دیگر نیازی به مراجعات متعدد به سایز مراکز نخواهید داشت. بنابراین در همان بار اول تمامی عیوب دستگاه شما برطرف می شود و آن را کاملا سالم تحویل خواهید گرفت.

شما کاربران گرامی با مراجعه به سایر صفحات وب سایت می توانید اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر