اشتراک گذاری

ضرر بی سابقه کمپانی ریکو

شرکت ژاپنی ریکو گزارش داد که در سال مالی جاری که در ۳۱ ماه مارس (۱۱ فروردین ۹۷) به پایان می‌رسد، ضرر بی‌سابقه‌ای متحمل خواهد شد. این اولین ضرر بی سابقه کمپانی ریکو در ۶ سال اخیر است. کمپانی ریکو که سازنده ماشین‌های اداری است و بیشتر به خاطر دستگاه‌های کپی و پرینترهای آن شناخته شده است، خبر داده که در سال مالی جاری که در روزهای آخر آن به سر می‌بریم، متحمل زیان خالص ۱۷۰ میلیارد ینی شده است. این میزان از زیان، معادل ۱٫۶ میلیارد دلار آمریکا است.

علت زیان بی سابقه کمپانی ریکو

زیان بی سابقه کمپانی ریکو به علت کسادی کسب و کار این شرکت در ایالات متحده آمریکا صورت گرفته است. ضرر سال مالی جاری، بزرگ‌ترین ضرر این شرکت در تاریخ آن و اولین ضرر سالیانه‌اش بعد از سال ۲۰۱۲ است. از دیگر عوامل ضرر بی سابقه شرکت ریکو، افزایش فعالیت‌های دیجیتالی در شرکت‌ها و همچنین رقابت شدید این شرکت با سایر کمپانی‌های سازنده ماشین‌های اداری بوده است. دیجیتالی شدن فعالیت شرکت‌ها تقاضا برای ماشین‌آلات اداری نظیر پرینترها و دستگاه‌های کپی را کاهش داده است.

ضرر بی سابقه کمپانی ریکو

اظهارات مدیرعامل ریکو درباره علل ضرر بی سابقه کمپانی ریکو

ریکو در سال ۲۰۰۸ یک کمپانی آمریکایی را خریداری کرد تا فروش محصولات خود در آمریکا را افزایش داده و از طریق ارائه خدمات پس از فروش در این کشور، درآمد بیشتری کسب کند. اما کسب و کار ریکو در آمریکا دچار کسادی شده و این امر ضرر بی سابقه ریکو در سال جاری را در پی داشته است. «یوشینوری یاماشیتا» مدیرعامل شرکت ریکو گفت که ضرباهنگ حرکت به سمت دیجیتالیسم، سریع‌تر از انتظارات این شرکت بوده است و قیمت دستگاه‌ها در آمریکای شمالی کاهش یافته است. و این موضوع شاید اصلی ترین علت ضرر بی سابقه کمپانی ریکو بوده است.

تعمیرات ریکو

تعمیرات ریکو در این مرکز دربردارنده تمامی خدمات مرتبط با دستگاه های اداری این برند اعم از پرینتر، دستگاه کپی و .. است. کاربران گرامی محصولات اداری ریکو می توانند با حضور در این مرکز و یا از طریق یک تماس تلفنی از کلیه خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات ریکو بهره مند گردند. خدمات مذکور به دو شیوه «تعمیر در محل» و «تعمیر در مرکز» به کاربران گرامی ارائه میگردد. دارندگان دستگاه های ریکو می توانند بسته به شرایط و وضعیت خویش، یکی از دو شیوه مذکور را برگزیده و خدمات مورد نیاز را دریافت دارند. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات ریکو به دلیل تسلط بر ساختار محصولات و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در تولیدات ریکو می ‌باشند.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است.

کارشناسان حاضر در نمایندگی ریکو به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و دارا بودن مدارک بین‌المللی، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در محصولات ریکو می‌باشند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌های معتبر مطرح شده‌اند. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.