اشتراک گذاری

نمایندگی ریکو در تهران

نمایندگی ریکو در تهران در راستای رضایت بیشتر کاربران فعالیت می کند. تمامی خدمات فروش و پس از فروش شرکت ریکو در این نمایندگی ارائه می شود. به طور کلی واحد های موجود در این مجموعه در بخش های جدا از هم فعالیت می کنند. مهندسان بخش تعمیرات این نمایندگی به دلیل بهره مندی از اطلاعات تخصصی می توانند تمامی خدمات تعمیراتی را در مدت زمانی کوتاه ارائه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ارائه شده در نمایندگی ریکو  در تهران می توانید به وبسایت رسمی ریکو مراجعه کنید و یا از طریق شماره تماس های وجود در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

نمایندگی ریکو در تهران

ویژگی های نمایندگی ریکو در تهران

تضمین کیفیت و سرعت در ارائه ی خدمات از ویژگی های خاص نمایندگی ریکو در تهران  به شمار می رود. از دیگر ویژگی های این نمایندگی می توان به گردآوری گروهی از متخصصان مجرب برای تعمیرات اشاره کرد. کارشناسان و مهندسان فعال در این نمایندگی به دلیل تسلط کامل بر مباحث تعمیراتی و آشنایی و با تمام ابزارآلات و قطعات می توانند فرآیند تعمیرات را با کیفیت و در مدت زمانی کوتاه اعمال کنند.

از دیگر ویژگی های این نمایندگی عیب یابی دقیق از دستگاه های آسیب دیده می باشد که توسط کادر فنی تعمیرات انجام می شود. عیب یابی کمک می کند تا قطعه ی معیوب به درستی مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت نیاز با نمونه ی اصلی خود جایگزین شود.

نمایندگی تعمیر ریکو در تهران

تعمیرات در این واحد با بهره مندی از تیمی متخصص و گروهی از تعمیر کاران مجرب انجام می شود. این واحد با دسترسی به تمام ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات می تواند انواع عیوب دستگاه های ریکو را برطرف کند.  استفاده از قطعات اورجینال در این واحد برای کاربران تضمین خواهد شد.

تمامی قطعات معیوب دستگاه های ریکو در این نمایندگی با نمونه های اورجینال جایگزین می شوند. نمایندگی ریکو در تهران به دلیل بهره مندی از تمام ابزار آلات مورد نیاز برای تعمیرات دستگاه های ریکو می تواند خدمات مرتبط با آن را در مدت زمانی کوتاه ارائه کند.

فروش در نمایندگی ریکو در تهران

انواع تولیدات ریکو در این نمایندگی به صورت اورجینال به فروش می رسند. تمامی این محصولات در نمایندگی ریکو در تهران همراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسند. شما می توانید با خرید از این نمایندگی از اصل بودن دستگاه ها اطمینان داشته باشید.

محصولات این شرکت عبارتند از انواع پرینتر، دستگاه کپی ، پروژکتور و فکس. تمام این دستگاه ها در مدل های مختلف در نمایندگی ریکو به فروش می رسند. با حضور مشاوران  مجرب در این نمایندگی شما می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود در زمینه ی کاکرد دستگاه ها و نحوه ی نگهداری بهتر از آن ها را دریافت کنید.

نمایندگی ricoh در تهران

واحد های نمایندگی ریکو در تهران

واحد های فعال در نمایندگی ریکو در تهران در بخش های متعددی مثل سوالات متداول، مقالات، اخبار ، معرفی محصولات به خدمت گزاری کاربران می پردازند.

واحد سوالات متداول از ابتدایی ترین تا تخصصی ترین سوالات کاربران را پاسخگو می باشند. شما می توانید تمامی سوالات خود را در زمینه ی نحوه ی دریافت خدمات از نمایندگی ریکو ، شرح خدمات ، سوالات تخصصی در خصوص تولیدات این کمپانی و نحوه ی تعمیرات آن ها را از کارشناسان ما بپرسید و در مدت زمانی کوتاه پاسخ خود را دریافت کنید.

واحد مقالات با بهره مندی از تیمی متخصص تمام اطلاعات تعمیراتی دستگاه ها را در اختیار شما قرار می دهند. در این مقالات وظیفه ی هر قطعه و نحوه ی تعمیرات دستگاه ها شرح داده شده است. در بخش اخبار همکاران ما به روز ترین اخبار مرتبط با شرکت ریکو را در اختیار شما قرار می دهند. کاربران  می توانند جهت آگاهی از اخبار مرتبط با کمپانی ریکو به این بخش مراجعه کرده و از اطلاعات آن بهر ه مند شوند.

در بخش عرفی محصولات نیز تمام مشخصات فنی تولیدات شرکت ریکو و قابلیت های خاص این دستگاه ها در اختیار کاربران قرار داده می شود.

خدمات نمایندگی ریکو در تهران

  • خدمات مشاوره پیش از تعمیر و فروش
  • فروش و تعمیر کپی ریکو
  • فروش و تعمیر پروژکتور ریکو
  • فروش و تعمیر پرینتر ریکو
  • فروش و تعمیر فکس ریکو
  • شارژ کارتریج ریکو
  • ارائه ی انواع لوازم جانبی محصولات ریکو
  • تعویض قطعات آسیب دیده با نمونه ی اورجینال و با کیفیت در نمایندگی ریکو
  • سرویس و راه اندازی محصولات ریکو
  • فروش محصولات ریکو در فروشگاه مرکزی ریکو
  • آموزش تعمیرات دستگاه های ریکو
  • ارائه ی خدمات سرویس در محل برای انواع تولیدات ریکو

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو با بهره مندی از متخصصان مجرب و مشاوران برتر به کاربران کمک می کند تا خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. سرویس های ارائه شده در این نمایندگی در دو بخش فروش و پس از فروش ارائه می شود. شعار نمایندگی رسمی ریکو تضمین کیفیت و مشتری مداری می باشد.

نمایندگی مجاز ریکو برای حمایت  از مشتریان در بخش های فروش، تعمیرات و گارانتی خدمات ارائه می کند. استفاده از مهندسان و نیروهای کارآمد سبب شده تا خدمات در این نمایندگی به بهترین شکل و در مدت زمانی کوتاه ارائه شود.

تعمیرات ریکو

تعمیرات ریکو با بهره مندی از بهترین متخصصان در نمایندگی انجام می شود. دسترسی این واحد به انواع ابزارآلات مورد نیاز برای تعمیرات باعث تسریع انجام امور شده است. کاربران می توانند جهت دریافت خدمات مورد نیاز خود به  واحد تعمیرات ریکو مراجعه کرده و از این خدمات بهره مند شوند.

تمامی تولیدات شرکت ریکو با هر عیب و ایرادی که باشند در این مرکز قابل تعمیر می باشند. تعویض قطعات نیز در این واحد انجام می شود. تمام قطعات فرسوده و مستهلک با نمونه های اصلی و اورجینال جایگزین خواهند شد. تعویض قطعات در این واحد تنها با کسب اجازه از مشتری انجام می شود.

5/5 (3 امتیاز)