تعمیرات فکس ریکو

تعمیرات فکس ریکو شامل عیب یابی، ترمیم و تعمیر قطعات مختلف فکس بوده و در این زمینه خدمات متنوعی ارائه می گردد. ریکو از جمله تولیدکنندگان مطرح فکس بوده که مدل های متنوعی را روانه بازار کرده است. به طور کلی دستگاه فکس یکی از دستگاه های لازم و ضروری ادارات، شرکت ها و دفاتر فنی است. با استفاده از دستگاه فکس امکان ارسال و دریافت نامه های اداری یا سایر اسناد با استفاده از خطوط تلفن فراهم می شود.

دستگاه فکس نوشته یا نامه های اداری را به کدهای دیجیتالی تبدیل می کند و برای دستگاه گیرنده ارسال می کند. فکس گیرنده نیز پیام های دریافت شده را بر روی کاغذ چاپ می کند. چنانچه این فرآیند به درستی انجام نشود و فکس نتواند اطلاعات را ارسال و یا دریافت کند، آنگاه نیاز به تعمیر فکس خواهد بود. تعمیرات فکس شامل تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری بوده و تمامی قطعات در آن مورد بررسی قرار می گیرند. به طور کلی خدمات تعمیر فکس ریکو شامل موارد زیر است.

  • عیب‌یابی تخصصی و آنالیز همه جانبه قطعات اصلی و جانبی فکس های ریکو
  • تهیه گزارش فنی از اشکالات ایجاد شده در این دستگاه ها
  • انجام تعمیرات و سرویس های جامع ریکو
  • تعویض قطعات معیوب و از کارافتاده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال
تعمیرات فکس ریکو

نمایندگی تعمیر فکس ریکو

نمایندگی تعمیر فکس ریکو جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات به کاربران خویش، پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا را در اختیار کادر فنی و کارشناسان حاضر در این مرکز قرار داده است و در تلاش است تا با رفع نواقص و اشکالات مطرح شده از سوی کاربران و مشتریان گرامی بالاترین سطح کیفی خدمات را به آنان ارائه نمایند. باشد که به دست تیمی از خُبره ترین کارشناسان تعمیر و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد.

برخی از شایع ترین اشکالات پیش آمده در دستگاه فکس که در نمایندگی تعمیر فکس Ricoh برطرف می گردد عبارتند از: شکستگی چرخ‌دنده‌های فکس، جمع‌شدگی کاغذ فکس، بروز صدای نابهنجار از دستگاه، ساییدگی چرخ‌‌دنده‌های فکس در زمان ارسال و دریافت پیام، قطع و وصل شدن ارتباط دستگاه و … . کارشناسان نمایندگی تعمیر فکس ریکو با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال، به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول مسلط بوده و در صورت نیاز با تعویض برخی از قطعات و جایگزین ساختن آن‌ها با قطعات اصلی و اورجینال، آن‌را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی خواهند کرد.

تعمیر غلتک ADF فکس ریکو

از قطعاتی که نقش مهمی در فکس بر عهده دارد غلتک ADF است. این قطعه، کاغذ را برای چاپ پیغام، به داخل دستگاه هدایت می کند. چنانچه این قطعه دچار ایراد شود احتمالاً مهمترین مشکلی که با آن مواجه خواهید شد، کشیده نشدن کاغذ به داخل دستگاه است. در صورتی که دستگاه شما با این مسئله روبرو شده می توانید ابتدا با یک پنبه تمیز، آلودگی‌های روی غلتک را پاک کنید.

توجه داشته باشید که هم گرد و غبار و هم تونر و جوهر اضافی می توانند روی این غلتک قرار گیرند. بنابراین همیشه باید این بخش از دستگاه را پاک کنید. با این حال اگر مشکل با تمیز کردن غلتک برطرف نگردد باید رولر فکس ریکو که شامل بخش ورودی، غلتک و جدا کننده کاغذ است، به طور کامل تعویض شود.

چروک شدن کاغذ فکس ریکو

یکی از مشکلاتی که کاربران فکس در هنگام دریافت اسناد با آن مواجه می شوند، چروک شدن کاغذ است. البته این مشکل همیشه تعمیر فکس را به دنبال ندارد بلکه گاهی اوقات مشکل ناشی از کثیف شدن هد و یا غلتک است و با تمیز کردن آنها، مشکل برطرف می شود. اما گاهی نیز خرابی قطعاتی مانند خط کش باعث چروک شدن کاغذ می شود.

چنانچه مشکل از خط کش باشد در این صورت باید این قطعه تعویض شود. جنس و نوع کاغذ نیز در تاحدودی در این موضوع نقش دارد. کیفیت نامناسب کاغذ و تاخوردگی آن باعث جمع شدن کاغذ در دستگاه شده و فرآیند پرینت سند را متوقف می کند.

تعمیر برد پاور دستگاه فکس ریکو

از تعمیرات فکس ریکو می توان به تعمیر برد پاور اشاره کرد. برد پاور، دستگاه را از نظر جریان الکتریکی تغذیه می کند. این برد از دو قسمت ورودی و خروجی تشکیل شده است. در قسمت ورودی، برق با ولتاژ بالا وارد سیستم برد می شود، پس از آن که این ولتاژ به ولتاژ مورد نیاز دستگاه تبدیل شد، در قسمت خروجی به قسمت های مختلف دستگاه ارسال می شود.

بنابراین در صورتی که برد دچار مشکل و نقص فنی شود، با مشکلاتی نظیر روشن نشدن دستگاه، خاموش شدن فکس و یا دیر روشن شدن دستگاه مواجه خواهید شد. در این شرایط برای استفاده از دستگاه، تعمیر بردپاور یک ضرورت خواهد بود. برد پس از بررسی کارشناسان، ممکن است مورد تعمیر یا تعویض قرار گیرد.

شارژ کارتریج فکس ریکو

مکانیسم چاپ در فکس ها با توجه به نوع دستگاه متفاوت است. فکس ها به سه نوع حرارتی، کاربنی و لیزری تقسیم می شوند. در نوع حرارتی از کاغذ حرارتی برای چاپ فایل های دریافتی استفاده می شود. در فکس کاربنی از یک نوع کاربن فکس که در اصطلاح به آن رول فکس می گویند برای چاپ بهره گرفته می شود.

اما فکس های لیزری همانند پرینترهای لیزری عمل می کنند و از طریق کارتریج و تونر، اطلاعات دریافتی را چاپ می کنند. در فکس لیزری ریکو، پس از اتمام تونر باید کارتریج آن شارژ شود. تمام شدن تونر با کم رنگ شدن چاپ و بی کیفیت شدن آن همراه است. شارژ کارتریج فکس توسط کارشناسان تعمیر فکس لیزری ریکو انجام می شود.

تعمیرات فکس ریکو و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات ریکو

تعمیرات فکس ریکو یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد. این خدمات به دست تیمی از خُبره ترین کارشناسان تعمیر و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات فکس ریکو به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بیشماری از فکس های ریکو به ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ها تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات و عیوب گشته اند. این خرابی ها ممکن است به هر دلیل در این دستگاه ها ایجاد گردند.

تعمیرات فکس ریکو تنها سرویس ارائه شده در نمایندگی ریکو نیست. کاربران دیگر دستگاه های ریکو نیز می توانند با حضور در این مرکز از خدمات و سرویس های مرتبط با دستگاه خویش بهره مند گردند. نمایندگی ریکو در دو حوزه‌ی تعمیر و فروش فعالیت دارد. اما عمده‌ی فعالیت و تمرکز این مرکز بر ارائه‌ی خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات ریکو است. تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در این مرکز با تلاش در جهت حفظ حقوق مراجعان و کسب رضایت مشتریان گرامی عرضه می گردد. برای آشنایی به واحدهای تخصصی تعمیرات ریکو مراجعه کنید.

نمایندگی ریکو و جدیدترین محصولات نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، ارتقاء و بهسازی محصولات شرکتی است. این نمایندگی عمده فعالیت های خویش را بر دو حوزه عکاسی و الکترونیک متمرکز ساخته است. ریکو شرکتی چندملیتی الکترونیکی و تصویربرداری ژاپنی است که توسط انیسیتوی ریکن در تاریخ شش فوریه سال ۱۹۳۶ راه اندازی گشت.

شرکت ریکو تولید کننده انواع محصولات الکترونیکی است. این شرکت در درجه نخست به عرضه تولید مدلهای گوناگون و گسترده دوربینها و تجهیزات اداری نظیر پرینترها، دستگاه های فتوکپی و دورنگارها می پردازد.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، به بخش جدیدترین محصولات نمایندگی ریکو مراجعه نمایید.

تعمیرات ریکو و اخبار مرکز تخصصی ریکو

تعمیرات ریکو در این مرکز دربردارنده تمامی خدمات مرتبط با دستگاه های اداری این برند اعم از پرینتر، دستگاه کپی و .. است. کاربران گرامی محصولات اداری ریکو می توانند با حضور در مرکز تعمیرات ریکو و یا از طریق یک تماس تلفنی از کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز بهره مند گردند. مراجعه به مرکز تعمیرات ریکو این اطمینان را به کاربر می بخشد که تعمیرات اِعمال شده بر روی دستگاه معیوب، منطبق بر استانداردهای مجاز و شرکتی بوده و منجر به بازیابی کیفیت اولیه دستگاه می گردد.

از همین روست که کارشناسان اکیداً توصیه می نمایند پیش از تحویل دستگاه به یک مرکز، از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل شود. در این میان آگاهی از جدیدترین رویدادها و اخبار مرتبط با ریکو سبب میگردد تا کاربران از تازه های ساخت و ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری تولیدات این کمپانی آگاهی بیایند. همچنین بتوانند پارامترهای ضروری و بایسته جهت تعمیرات آن ها را تشخیص دهند. در بین اخبار مرکز تخصصی ریکو ، می توانید اطلاعات خوبی در مورد تازه های این حوزه بیابید.

نمایندگی ریکو و مقالات تعمیرگاه تخصصی ریکو

 علی‌رغم کیفیت بالای محصولات ریکو به ویژه دستگاه های اداری ریکو، باید در نظر داشت که کار با این دستگاه هایِ باکیفیت نیز ما را از مراجعه به مراکز تعمیر بی‌نیاز نمی‌سازد. بدلیل اینکه دستگاه های ریکو نیز به مرور زمان، به سبب استهلاک قطعات و یا عدم استفاده صحیح از دستگاه دچار اشکالات سخت‌افزاری و یا اختلال در سیستم‌ نرم‌افزاری خود می‌شوند. (اگرچه عدم آشنایی کاربران با عملکرد این تجهیزات نیز در وقوع این امر بی‌تأثیر نیست).

بنابراین در این میان آنچه حائز اهمیت بسیار است، مراجعه به یک مرکز مجاز نظیر نمایندگی ریکو جهت انجام تعمیرات است. مراجعه به نمایندگی ریکو به کاربر این اطمینان را می‌بخشد که تعمیرات پیاده شده بر روی دستگاه، منطبق بر استانداردهای بین‌المللی و شرکتی است و حتی‌الامکان سیستم کیفی دستگاه به همان سطح اولیه باز خواهد گشت. با مطالعه برخی از مطالب و مقالات تعمیرگاه تخصصی ریکو ، خواهید دید که چگونه می توانید از دستگاه های خود نگهداری کرده متوجه شوید که آیا دستگاه مشکلی دارد یا خیر.

تعمیرات ریکو و سوالات متداول تعمیرات فکس ریکو

تعمیرات ریکو در این مرکز دربردارنده تمامی خدمات مرتبط با دستگاه های اداری این برند اعم از پرینتر، دستگاه کپی و .. است. کاربران گرامی محصولات اداری ریکو می توانند با حضور در مرکز تعمیرات ریکو و یا از طریق یک تماس تلفنی از کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز بهره مند گردند. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات ریکو به دلیل بررسی و آنالیز تعداد بیشماری از فکس های ریکو به ویژگی های این محصول تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات و عیوبی گشته اند که ممکن است به هر دلیل در این دستگاه ها ایجاد گردند.

در صورت وجود هر گونه ابهام در ارتباط با خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات ریکو می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان حاضر در بخش پشتیبانی، سوالات متداول تعمیرات فکس ریکو  شما را پاسخ خواهند داد.

فهرستی از اشکالات و اختلالات رایج در دستگاه فکس:

  • شکستگی چرخ دنده های فکس
  • جمع شدگی کاغذ فکس
  • بروز صدای نابهنجار از دستگاه
  • قطع و وصل شدن ارتباط دستگاه
  • ساییدگی چرخ‌ دنده های فکس در زمان ارسال و دریافت پیام

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو با تجهیز فضای سازمان به پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده ترین همکاران حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه های ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است.

کارشناسان حاضر در نمایندگی ریکو به دلیل حضور در دوره های تخصصی و دارا بودن مدارک بین المللی، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در محصولات ریکو هستند. تمامی سرویس های ارائه شده در نمایندگی ریکو مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌ ریکو مطرح شده اند. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است.

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران به دلیل انجام پروژه های کوچک و بزرگ بیشمار، کوله باری از تجربه و تخصص را آمیزه فعالیت های خویش ساخته است. از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات به مشتریان خویش گشته است. مرکز سخت افزار ایران به دنبال تلفیق دو عنصر «تبحر» و «تعهد» در واحدهای تخصصی خویش بوده‌ است. تبحر از آن رو که سرویس ها و خدمات ارائه شده در این مرکز می بایست در محلی مطمئن، به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت و سرعت انجام پذیرد.

تعهد از آن روی که می بایست تمامی خدمات این مجموعه با احترام به حقوق کاربران و حفظ حریم شخصی و محرمانگی انجام پذیرد. مدیریت مرکز سخت افزار ایران اما به این امر نیز اکتفا نکرده و تمامی فضای این سازمان را مجهز به دوربین های مدار بسته ساخته است. این امر بدلیل افزایش میزان نظارت خود روی داده است. شما کاربران گرامی می توانید جهت بهره‌ مندی از امکانات این مرکز از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در مرکز اقدام نمایید.