اشتراک گذاری

تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو

فیوزینگ از آن دست قطعاتی است که تأثیر مستقیمی بر کیفیت اسناد چاپ شده دارد. از همین روست که خرابی‌های پیش آمده در فیوزینگ، می بایست در اسرع وقت برطرف گردد. خرابی این قطعه، عموماً نشانه هایی خاص دارد که خود را در اسناد به چاپ رسیده نشان می‌دهد. بنابراین برای تشخیص این موضوع که آیا اشکال پیش آمده در عملکرد دستگاه ناشی از خرابی فیوزینگ است یا خیر، باید به نشانه های خرابی و نوع اختلالات پیش آمده در اسناد چاپ شده دقت کرد. در هر حال ارائه خدمات مرتبط با تعمیر این قطعه یکی از سرویس های تخصصی مرکز تعمیرات ریکو است که به دست تیمی از خبره ترین کارشناسان تعمیر پرینتر انجام می پذیرد. کارشناسان ما در پارت تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو، پس از آنالیز عملکرد دستگاه و عیب یابی صحیح، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی آن اعمال می نمایند. خدمات ارائه شده در پارت تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، توسط برترین کارشناسان کشور و به همراه گارانتی و ضمانت صورت می پذیرد.

تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو

‌سرویس های تخصصی تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو

اگر نشانه های خرابی فیوزینگ در دستگاه شما مشاهده می شود، آنچه که مهم است، مراجعه به یکی از مراکز استاندارد و مجاز تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو است. مرکز تعمیرات Ricoh از مجموعه های فعال در این حوزه است که شما کاربران گرامی می توانید با حضور در آن تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو و خدمات مرتبط با بهسازی و ارتقاء این قطعه را دریافت نمایید. در بخش های زیر با تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر این قطعه آشنا می شویم:

  • تعویض و تعمیر ناخنک هاترولر و پرس
  • تعمیر و تعویض پوسته فیوزینگ
  • تعویض و تعمیر پاک کننده پرس
  • تعمیر و تعویض ابری هاترولر
  • تعویض و تعمیر پرس در مرکز تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو
  • تعمیر و تعویض هاترولر
  • تعویض و تعمیر بوش هاترولر
  • تعمیر و تعویض بلبرینگ هاترولر و پرس
  • تعویض و تعمیر ترمیستور در مرکز تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو
  • تعمیر و تعویض لامپ فیوزینگ

‌آموزش تمیز کردن فیوزینگ پرینتر ریکو

غالب اشکالات پی آمده در فیوزینگ چندان جدی نیست و با اندک گردگیری مرتفع می گردد. بنابراین توصیه می شود که پیش از تماس با مرکز تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو، این بخش از دستگاه را با رعایت تمامی جوانب احتیاط گردگیری و تمیز نمایید. اگر اطلاعی در ارتباط با شیوه این کار ندارید می توانید آموزش های ارائه شده در این بخش را دنبال نمایید.
همانگونه که می دانید واحد فیوزینگ دارای دو غلتک حرارتی و غلتک فشاری است. کار فیوزینگ در واقع آن است که با حرارت و فشار، کاغذ و تونر را به هم متصل کند. از همین روست که غلتک های موجود در فیوزینگ به مرور کثیف می شوند. کثیفی فیوزینگ معمولاً خود را به صورت نقطه یا خطوط سیاه روی کاغذ چاپ شده نشان می دهد. برای تمیز کردن فیوزینگ مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • نصف پرینتر از هم باز شود. (برای این کار درپوش جلوی دستگاه را باز نمایید.)
  • درپوش فیوزینگ رو بردارید.
  • غلتک لاستیکی که در این زمان مشاهده می کنید، غلتک فشار است.
  • غلتک سفتی نیز که در این بخش وجود دارد همان غلتک حرارتی است.

نکته: این بخش از دستگاه را به خوبی بررسی کنید تا در صورت وجود خرده کاغذ، آن را پاکسازی نمایید.)

  • برای پاک کردن فیوزینگ، کارشناسان تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو توصیه می کنند که از یک دستمال تمیز یا گوش پاک کن آغشته به الکل ایزوپروپیل استفاده نمایید.
  • توجه داشته باشید که قطعه فیوزینگ داغ است و با اندک فشاری آسیب می بیند بنابراین برای تمیز کردن آن، کاملاً محتاطانه عمل کنید.
  • در صورتی که الکل مورد استفاده شما روغن داشته باشد فیوزینگ کثیف می شود.
  • درب دستگاه را ببندید تا فیوزینگ حرکت کند.
  • دوباره درب رو باز کنید و سطح جدیدی از آن را تمیز کنید.
  • دو مرحله قبل را تکرار کنید تا همه نقاط فیوزینگ پاک گردد.
  • توجه داشته باشید که در صورت استهلاک بیش از اندازه فیوزینگ، تمیز کردن آن مشکل را حل نمی کند.
  • در صورتی که توانایی تشخیص این موضوع را ندارید، بهتر است از مشاوره یک کارشناس تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو کمک بگیرید.

تعویض و تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو

در صورتی که امکان تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو وجود نداشته باشد تعمیرکاران ما در نمایندگی ریکو اقدام به تعویض آن با یک نمونه نو و اورجینال می نمایند. زمان تعویض فیوزینگ پرینتر ریکو و نیاز به جابجایی این قطعه، ممکن است با ارائه پیغام هایی از سوی دستگاه به کاربر اعلام می گردد. برای مثال بعضی از دستگاه های پرینتر و پرینتر، با بروز اختلال در عملکرد فیوزینگ، بصورت اتوماتیک و با کدهای مخصوص هشدارهایی مبنی بر نیاز به تعویض فیوزینگ را به کاربر اعلام می دارند. شما کاربران گرامی خدمات و سرویس های مرتبط با این بخش را می توانید با حضور در مرکز تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو دریافت نمایید. در صورت عدم امکان جابجایی و جداسازی این بخش از دستگاه می توانید از سیستم سرویس در محل پرینتر ریکو استفاده نمایید.

تعمیرات پرینتر ریکو

مرکز تعمیرات پرینتر ریکو، زبده ترین و متخصص ترین کادر فنی تعمیرات دستگاه های پرینتر را به همکاری فراخوانده و بدین واسطه قادر به تعمیر و اصلاح تمامی مدل‌های دستگاه پرینتر ریکو گشته است. کیفیت تعمیر در مرکز تعمیرات پرینتر ریکو ضمن تجربه و تخصص کارشناسان، مرهون ابزارآلات پیشرفته ای است که مطابق با به‌روزترین فناوری‌های تعمیر، تهیه و خریداری شده اند. این امر ضمن سرعت‌بخشی و کیفیت‌دهی به خدمات ارائه شده، رضایت مشتریان این مرکز را در پی داشته است. برخی از سرویس های ارائه شده دراین مرکز عبارت است از: تعمیر سیستم هیتر دستگاه پرینتر ریکو، تعمیر مسیر خروج کاغذ دستگاه پرینتر ریکو، تعمیر بوردهای الکترونیکی دستگاه پرینتر ریکو، تعمیر دولوپر دستگاه پرینتر ریکو، تعمیر فیوزینگ پرینتر ریکو، تعمیر درام دستگاه پرینتر ریکو، تعمیر شارژرهای دستگاه پرینتر ریکو، تعمیر تخصصی برد فرمتر دستگاه پرینتر ریکو و … .

نمایندگی تعمرات پرینتر ریکو

تعمیرات ریکو

مرکز تعمیرات ریکو با تیمی از مجرب ‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت ‌افزاری و رفع کلیه اشکالات نرم افزاری محصولات ریکو می‌ باشد. به شما این اطمینان داده می شود که در این مرکز تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین شود و حتی الامکان از تعویض قطعات اورجینال دستگاه خودداری گردد تا دستگاه با همان کیفیت و ساختار اولیه به کار خویش ادامه دهد. تعمیرات ریکو در این مرکز منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات این کمپانی خوش نام را شامل می گردد. واحدهای تعمیرات ریکو در بخش زیر معرفی گشته است.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو در دو حوزه‌ی تعمیر و فروش فعالیت دارد اما عمده‌ی فعالیت و تمرکز این مرکز بر ارائه‌ی خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات ریکو است. تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در این مرکز با تلاش در جهت حفظ حقوق مراجعان و کسب رضایت مشتریان گرامی عرضه می‌گردد. کادر مجرب و باسابقه نمایندگی ریکو در بخش تعمیر، با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی است که به هر دلیل ممکن است در محصولات ریکو ایجاد شده باشند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت های معتبری نطیر ریکو مطرح گشته اند.