اشتراک گذاری

تعمیرات دوربین ریکو

تعمیرات دوربین ریکو یکی دیگر از سرویس های تخصصی ارائه شده در نمایندگی ریکو است که توسط تیمی از خبره ترین و مجرب ترین کارشناسان تعمیر انجام می پذیرد. کاربران انواع دوربین های ریکو می توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و خرابی در دستگاه مورد استفاده خویش به مرکز تعمیرات دوربین Ricoh مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایند. تعمیرات دوربین در این مرکز بر اساس جدیدترین استانداردها و متدهای تعمیر و به دست تیمی از متخصصان حرفه ای این حوزه انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات دوربین ریکو یکی از تخصصی ترین مجموعه های ارائه دهنده سرویس های مرتبط با انواع دوربین ریکو است که در این راه از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر دستگاه های ADJUSTMENT استفاده می کند.

تعمیرات دوربین ریکو

تعمیر و سرویس حسگر (CCD – CMOS) دوربین ریکو

یکی از سرویس های دوره ای مرتبط با دوربین های ریکو، سرویس حسگر (CCD – CMOS) است. این سرویس، جزو سرویس های دوره ای دوربین های عکاسی است که می بایست در بازه های زمانی مشخص انجام شود. بی توجهی به این سرویس سبب انباشت گرد و غبار و کثیفی تمام و کمال این قطعه می گردد. باید توجه داشت که به هر اندازه آلودگی محیطی که دوربین در آن استفاده می شود، بیشتر باشد، به همان اندازه نیز می بایست سرویس های دوره ای مرتبط با این بخش را سریع تر انجام داد. توصیه کارشناسان تعمیرات دوربین ریکو آن است که این سرویس، به طور متوسط تقریبا هر دو ماه یکبار انجام شود و آلودگی های انباشته شده در حسگر پاک شود.

به روز رسانی نرم افزار دوربین ریکو

یکی دیگر از سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات دوربین ریکو، سرویس به روزرسانی نرم افزارهای مرتبط با این دوربین است. نرم افزارهای بکاررفته در دوربین ها که Firmware نام دارند، همچون سایر نرم افزارهای بکاررفته در سایر دستگاه ها، نیاز به به روزرسانی دارند. نرم افزار دوربین ها یا همان Firmware را غالباً می توان از سایت سازنده دستگاه دانلود، ذخیره و نصب نمود. البته این نرم افزارها در سایت های دیگر نیز قابل دسترسی هستند اما به دلیل امکان آلودگی، توصیه می شود نصب و دانلود این نرم افزارها را صرفا از سایت اصلی دستگاه انجام دهید. (نصب غیر اصولی و ناصحیح یک نرم افزار خرابی دوربین و صدمات شدید به آن (تا حد سوختگی کامل دوربین را سبب می گردد). برای تشخیص نیاز یا عدم نیاز به آپدیت نرم افزار دوربین، کافی است تا مقایسه ای میان دو نسخه منتشر شده از نرم افزار انجام دهید.

تعمیر پیکسل سوخته دوربین ریکو

یکی دیگر از سرویس های تخصصی قابل دریافت در نمایندگی تعمیر دوربین ریکو، سرویس تعمیر و رفع پیکسل های سوخته است. در ارتباط با این اشکال بد نیست بدانید که معمولاً وجود چیزی حدود 5 پیکسل سوخته در دوربین عادی است  نیاز به تعمیر نیست. اما در صورتی که پیکسل های سوخته بیش از این میزان باشد می توانید جهت بررسی دستگاه و تعمیر آن به نمایندگی تعمیرات دوربین ریکو مراجعه نمایید.

برای تشخیص پیکسل سوخته در دوربین کافی است نمایش زنده (Live View) را روشن کنید و دوربین خود را به سمت یک فضای روشن مانند آسمان بگیرید. پیکسل های سوخته همیشه به صورت نقاط یکسان و یکنواخت دیده می شوند. حتی اگر شما دوربین را تکان دهید پیدا کردن پیکسل های سوخته در سنسور دوربین سخت تر است.

تعمیر ال سی دی دوربین ریکو

سرویس های تخصصی مرتبط با تعمیر ال سی دی دوربین با حضور در نمایندگی تعمیرات دوربین ریکو قابل دریافت است. برای عیب یابی و اطمینان از بروز اشکال در این بخش روشن بودن دوربین را چک کنید و مطمئن شوید که دستگاه روشن است؛ چرا که گاه اشکال پیش آمده به دلیل خاموش بودن دستگاه است.

در صورتی که دستگاه روشن و تصاویر موجود روی صفحه نمایشگر LCD تیره و سیاه است این احتمال وجود دارد که روشنایی صفحه بر روی پایین ترین سطح قرار گرفته باشد. روشنایی صفحه را بالا ببرید و آن را در حالت اتوماتیک Auto قرار دهید. برای این کار می توانید از دفترچه راهنمای دوربین نیز استفاده کنید. در صورتی که رنگین کمانی از رنگ ها و ترک را روی صفحه نمایش مشاهده می کنید، احتمالاً نیاز به تعویض صفحه نمایش LCD باشد.

تعمیر سنسور دوربین ریکو

سنسورهای دوربین، نور مورد نیاز برای عکاسی را تامین می کنند و اگر آسیب ببینند، کیفیت عکس ها مختل می شود. حتی تداوم مشکلات سنسور هم زمینه را برای بروز ایرادات جدی تر در دوربین فراهم می کند. بنابراین تعمیر سنسور دوربین ریکو یا هر برند دیگری باید در اولین فرصت و به شکل حرفه ای انجام شود. 

دوربین ها معمولا به یکی از انواع سنسور CMOS ،CCD  و یا Foveon  مجهز هستند. تعمیر سنسور در هریک از این مدل ها به شکل متفاوت انجام می شود. گاهی هم حسگرها قابل ترمیم نیستند و تیم تعمیرات دوربین ریکو، سنسورها را با نمونه های جدید و اورجینال جایگزین می کنند.

خدمات مرکز تعمیرات دوربین ریکو

  1. تعمیر و تنظیم دوربین‌های فیلمبرداری و عکاسی دیجیتال
  2. تعمیر انواع لنز در مرکز تعمیرات دوربین ریکو
  3. تعمیردوربین‌های حرفه ای
  4. تعمیر صفحات نمایشگر (LCD & LED)
  5. تعمیر تمامی مدل‌های دوربین فیلم برداری و عکاسی دیجیتال
  6. عرضه لوازم جانبی دوربین های (کیف، سه پایه، مموری و …)
  7. ارائه برخی از خدمات به صورت رایگان شامل ارائه سی دی آموزشی، بروشور و کاتالوگ
  8. مشاوره رایگان در مرکز تعمیرات دوربین ریکو
  9. خدمات گارانتی محصولات تحت قرارداد با شرکتها
  10. تنظیم و تعمیر لنز دوربین جهت تعیین کیفیت دوربین
  11. رفع هنگ دوربین های عکاسی و فیلمبرداری
  12. تعمیر برد سوخته دوربین
  13. تعمیرات حرفه ای لنز دوربین عکاسی
  14. تعمیر آبخوردگی دوربین دیجیتال و خرابی مدار
  15. تعمیر فلش های حرفه ای دوربین عکاسی
  16. پروگرام بایوس و رفع مشکلات نرم افزاری آنها
  17. شابلن زنی و ترمیم یا BGA Rework در مرکز تعمیرات دوربین ریکو
  18. تعویض اصولی سوکت های پلاستیکی با IR
  19. تعویض صحیح کلیه قطعات روی برد با هیتر و هویه و IR
  20. تعویض جک ها روی برد
  21. رفع عیوب مربوط به هارد، مموری کارت و اتصال به کامپیوتر
  22. رفع اشکالات مرتبط با تاچ پنل دوربین عکاسی
  23. رفع اشکالات تصویر و شطرنجی و فریز شده آن
  24. رفع مشکل رکورد مات در مرکز تعمیر دوربین عکاسی
  25. رفع اشکال نبود تصویر از ال سی دی و ویزور و خروجی کابل ارتباطی به تلویزیون
  26. رفع اشکال کثیف بودن هد دوربین عکاسی در مرکز تعمیرات دوربین ریکو
خدمات مرکز تعمیرات دوربین ریکو

 تعمیر تخصصی انواع دوربین ریکو

متأسفانه برای تعمیرات ریکو در حوزه دوربین عکاسی، در کشور ما، مراکز تعمیراتی متخصص و مجهز چندانی وجود ندارد. همین امر سبب گشته تا بسیاری از سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیر دوربین های عکاسی در مراکز غیرمجاز ارائه گردد. بدیهی است سرویس های ارائه شده در این مراکز به دلیل عدم وجود تجهیزات بایسته و کارشناسان خبره این کار، نتیجه ای جز خرابی های گاه و بیگاه دستگاه و دستکاری سایر قطعات دوربین در پی نخواهد داشت. مرکز تعمیرات دوربین ریکو در راستای رفع این نقصان و برآورده سازی نیازهای کاربران در حوزه تعمیرات، اقدام به راه اندازی یکی از تخصصی ترین و مجهزترین مراکز تعمیر دوربین عکاسی ریکو نموده است. در مرکز تعمیرات دوربین ریکو تخصصی ترین سرویس های مرتبط با انواع دوربین عکاسی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر دستگاه های ADJUSTMENT به مراجعان محترم ارائه می گردد.

تعمیر تخصصی دوربین فیلمبرداری ریکو: کاربران دوربین های فیلمبرداری ریکو می توانند در صورت بروز اشکال در دستگاه مورد استفاده خود، به مرکز تعمیرات دوربین ریکو مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های تعمیر، بهسازی، ترمیم و ارتقاء دستگاه خویش را دریافت نمایند. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات دوربین فیلمبرداری ریکو منحصر به نوعی خاص ازاین دستگاه نیست و تمامی دوربین های فیلم برداری جیبی، حرفه ای، خانگی و مخصوص خودرو را شامل می گردد. مرکز تعمیرات دوربین ریکو تیمی از مجرب ترین و زبده ترین کارشناسان و مهندسان این حوزه را به همکاری فراخوانده است و آنان را به پیشرفته ترین امکانات این حوزه تجهیز نموده است تا از این راهرو موفق به ارائه تمامی خدماتی گردد که ممکن است هریک از کاربران دوربین های ریکو به آن نیاز داشته باشند.

نمایندگی دوربین ریکو

نمایندگی رسمی دوربین ریکو با تجهیز فضای خود به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات دو حوزه تعمیر و فروش در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان و مراجعان ارائه نماید. ویژگی قابل توجه نمایندگی دوربین ریکو ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می گردد؛ تمامی سرویس های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت های معتبری نطیر ریکو مطرح گشته اند. همانگونه که می دانید متأسفانه در حوزه تعمیر دوربین ریکو، در کشور ما، مراکز تعمیراتی متخصص و مجهز چندانی وجود ندارد.

همین امر سبب گشته تا بسیاری از سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیر دوربین ریکو در مراکز غیرمجاز ارائه گردد. بدیهی است سرویس های ارائه شده در این مراکز به دلیل عدم وجود تجهیزات بایسته و کارشناسان خبرۀ این کار، نتیجه ای جز خرابی های گاه و بیگاه دستگاه و دستکاری سایر قطعات دوربین در پی نخواهد داشت. نمایندگی ریکو در تهران در راستای رفع این نقصان و برآورده سازی نیازهای کاربران در حوزه تعمیرات، اقدام به راه اندازی یکی از تخصصی ترین و مجهزترین مراکز تعمیر دوربین ریکو نموده است. در مرکز تعمیرات دوربین ریکو تخصصی ترین سرویس های مرتبط با انواع دوربین با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر دستگاه های ADJUSTMENT به مراجعان محترم ارائه می گردد.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است. کارشناسان حاضر در نمایندگی ریکو به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و دارا بودن مدارک بین‌المللی، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در محصولات ریکو می‌باشند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌ ریکو مطرح شده‌اند. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است.

5/5 (1 امتیاز)