اشتراک گذاری

تعمیر پروژکتور ریکو

تعمیر پروژکتور ریکو و حل مشکلات کوچک و بزرگ این دستگاه ممکن است ادعای بسیاری از تعمیرکاران و مراکز تعمیراتی باشد، اما آنچه که در عمل اتفاق می افتد چندان برای کاربر خوشایند نیست و او را راضی نمی کند. از آنجا که این دستگاه امروزه در بسیاری از مراکز علمی- آموزشی و تحقیاتی- پژوهشی مورد استفاده قرار می گیرد و کارایی بسیار بالایی در انتقال داده و درک مفهوم دارد، لذا تعمیر پروژکتور ریکو از جمله مباحث ضروری در حوزه تعمیرات دستگاه های الکترونیکی سازمانی قرار می گیرد.

چگونگی تعمیر پروژکتور ریکو

این مرکز تعمیرات پروژکتور ریکو را به دو شکل سرویس در محل و سرویس در مرکز انجام می دهد. با این تمهیدات ویژه در وقت و هزینه و انرژی کاربران این دستگاه صرفه جویی می شود و کاربر مستقیما در روند مراحل تعمیر پروژکتور ریکو قرار می گیرد. سرویس اعزام به محل این مرکز کاملا رایگان است و پس از عیب یابی صحیح، حداقل هزینه های احتمالی به کاربر اعلام می شود و او درباره آغاز پروسه تعمیرات تصمیم گیری می کند.

خدمات مربوط به تعمیر پروژکتور ریکو

  • حل مشکل مربوط به پاور پروژکتور
  • حل مشکل مربوط به پاور لامبلاست
  • حل مشکل منشور رنگ LCD
  • حل مشکل چرخ رنگ CARELWEEL
  • حل مشکل تراشه DMD
  • حل مشکل لنز و اپتیک
  • تمیر و تعویض لامپ دستگاه
  • حل مشکل فن ویدیو
  • حل مشکل Main Board
  • حل مشکل ریموت کنترل

نکات تعمیر پروژکتور ریکو

لازم است کاربر در اعمال تعمیرات لازم برای بهبود کارایی پروژکتور نکاتی را  مد نظر قرار دهد؛ هزینه های نصب و راه اندازی مجدد دستگاه با کاربر در میان گذاشته می شود. این هزینه ها با توجه به محیطی که نصب در آن صورت می گیرد، متغیر است. ارتفاع سقف، تزئینات و زیباسازی ها، سقف‌های کاذب و … در زمان و قیمت نصب تاثیرگذار هستند؛ اگر کاربر مسئولیت همه این موارد را بپذیرد، برای نصب و راه اندازی آن اقداماتی لازم انجام خواهد شد. حداکثر تایم مورد نیاز برای تعمیر از ابتدا با کاربر در میان گذاشته می شود. اگر نیاز به تعویض قطعه ای باشد، کاربر در جریان قرار خواهد گرفت و در صورت تایید اعمال خواهد شد. فراگیر یا ویژه بودن ایراد دستگاه در روند تعمیرات موثر است و می تواند عملیات تعمیر را پیچیده یا سهل کند.

سرویس در محل  پروژکتور ریکو

تعمیر پروژکتور ریکو با استفاده از قطعات اورجینال و هولوگرام دار انجام می شود. اگر می خواهید از سرویس در محل ریکو استفاده کنید، باید به پارت تعمیر مرتبط با دستگاه خود مراجعه کنید. تعمیر پروژکتور ریکو توسط کارشناسان و متخصصان مجرب و با سواد در این مرکز صورت می گیرد. این تکنسین ها پیوسته با توسعه و پیشرفت فناوری به کار رفته در این دستگاه ها، دانش خود را نیز گسترش می دهند و در حال به روزرسانی علم خود هستند.

تعمیرات پروژکتور ودیگر واحدهای تعمیرات ریکو

مرکز تعمیرات ریکو ، مسئولیت تعمیر تمامی قطعات سخت افزاری و الکترونیکی انواع مختلف پروژکتورها را بر عهده می گیرد. این مرکز با جداسازی واحد های مختلف تعمیرات، پیوسته تلاش می کند که بهترین و با کیفیت ترین سرویس دهی را به کاربران خود ارائه دهد. در نمایندگی ریکو از افراد زبده و متخصص، قطعات اصل و تجهیزات مدرن استفاده می شود تا در مرحله اول، عیب یابی دستگاه شما به خوبی  انجام شود و سپس اقدامات لازم برای تعمیرات آغاز گردد. علاوه بر پروژکتور ها ، دیگر محصولات ریکو در این مرکز تعمیر و ترمیم می گردد در صورت تمایل خدمات ما در این واحدهای تعمیرات ricoh  دنبال نمایید.

نمایندگی ریکو

پروژکتورهای جیبی، چندرسانه ای، خانگی و پروژکتورهای بزرگ همه و همه در مرکز نمایندگی پروژکتور موجود هستند. تمامی این محصولات با گارانتی طلایی ارائه می شوند به این معنی که «مدت زمان» برای تضمین کیفیت این محصولات به هیچ وجه مد نظر نیست و فروشنده، این محصولات را صد در صد و در همه شرایط و با هر احتمال خرابی حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

نمایندگی ریکو رضایت مشتری را در الویت همه برنامه های خود قرار می دهد. این مرکز به جرات و با قدرت ادعا می کند که نه تنها هیچ مرکز دیگری از لحاظ سرویس دهی توانایی رقابت با ما را ندارد، بلکه ما در کسب رضایتمندی مشتریان و کاربران خود هم بی رقیب و مثال زدنی هستیم.