اشتراک گذاری

درام دستگاه کپی ریکو

دستگاه های کپی صرف نظر از نوع برندشان از قطعات بسیار حساسی تشکیل شده اند. آسیب دیدگی این قطعات در نهایت منجر به عدم عملکرد دستگاه خواهد شد.

یکی از این قطعات حساس درام نام دارد. درام یکی از قطعات مشترک در میان پرینتر ها و دستگاه های کپی می باشد، ساختار این قطعه به شکل استوانه و همانند غلتک می باشد، سطح درام بسیار آسیب پذیر و براق می باشد.

وظیفه ی درام دستگاه کپی ریکو انتقال و چاپ نهایی تصویر و یا اسناد می باشد. به همین علت هرگونه اختلال در کارکرد این قطعه فرآیند کپی را با مشکل مواجه می کند.

لازم به ذکر است که کیفیت درام اثر مستقیمی بر کیفیت چاپ دارد در نتیجه هر چقدر کیفیت قطعه ی مورد استفاده بالاتر باشد کیفیت چاپ در دستگاه کپی نیز بیشتر خواهد بود.

خرابی درام نگرانی های بسیاری را برای کاربران به وجود آورده و در نتیجه تعمیر و تعویض درام دستگاه کپی ریکو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. 

در ادامه به بررسی عوامل تاثیر گذار بر خرابی درام و تعمیر یا تعویض این قطعه می پردازیم. در صورت خرابی این قطعه تنها به واحد تعمیرات دستگاه کپی مراجعه کنید.

درام دستگاه کپی ریکو

دلایل خرابی درام دستگاه کپی ریکو

پیش تر اشاره کردیم که این قطعه بسیار حساس بوده و نیاز به مراقبت دارد. عواملی که سطح درام را دچار آسیب کرده و عملکرد آن را با مشکل مواجه می کنند عبارتند از بی احتیاطی کاربران در زمان قرار دادن برگه ها در دستگاه کپی و همراه بودن کاغذ های ورودی با منگنه، که این منگنه ها ناهمواری های بسیاری را در سطح درام ایجاد کرده و در نتیجه آن را دچار اختلال می کند، گرد و غبار زیاد و همچنین وجود خط و خش بر روی درام بر اثر استفاده های مداوم. کلیه ی عوامل ذکر شده بر کارکرد درام و کیفیت کپی ارائه شده توسط دستگاه تاثیر گذار می باشند.

بنابر این نهایت توان خود را برای حفظ این دستگاه از آسیب دیدگی به کار بگیرید. ضمن آنکه در صورت مشاهده ی علائم خرابی دستگاه را در اختیار واحد تعمیرات دستگاه کپی ریکو قرار داده و  خدمات تعمیراتی آن را دریافت کنید.

تعویض یا تعمیر درام دستگاه کپی ریکو

تعویض یا تعمیر درام دستگاه کپی ریکو یکی از اقداماتی است که ذهن کاربران را به خود مشغول می کند. در مواقعی که آسیب دیدگی درام سطحی بوده و تنها خطوط کم رنگ و محدودی بر روی برگه ایجاد می کنند می توان با تمیز کردن درام دستگاه کپی ریکو این اختلال را برطرف کرد که در این مواقع نیازی به تعویض درام نخواهید داشت. اما در صورتی که آسیب دیدگی این قطعه بیش از اندازه باشد تنها راه حل تعویض و جای گذاری این قطعه با مدل اورجینال می باشد.

به یاد داشته باشید تنها استفاده از نمونه ی اصلی امکان حفظ کیفیت کپی را فراهم می کند. استفاده از مدل های تقلب یا فیک با اینکه هزینه ی کمتری دارند اما کیفیت چاپ مناسبی ایجاد نمی کنند.

به طور کلی درام در زمان های آسیب دیدگی یا ضرب خوردگی ، زمان شارژ کارتریج و بالا بودن حجم کاری کپی به تعویض نیاز پیدا می کند. در صورت عدم تعویض به موقع درام باید شاهد افت روز افزون کیفیت کپی باشید.

تعمیر دستگاه فتوکپی ریکو

تعمیرات دستگاه فتوکپی ریکو در این واحد توسط کادر فنی متخصص انجام می شود. انواع مدل های ایستاده و رومیزی دستگاه کپی با مراجعه به این واحد قابل تعمیر می باشند.

کاربران می توانند در راستای ترمیم و تعمیر و تعویض قطعات دستگاه کپی به این واحد مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوند. دستگاه کپی دچار هر عیب و نقصی که باشد در این واحد قابل حل خواهد بود.

 

تعویض قطعات کپی ریکو از تخصصی ترین خدماتی است که توسط مهندسان و کارشناسان مجرب حاضر در این واحد انجام  می شود.

تمام قطعات معیوب و فرسوده ی دستگاه کپی در این واحد با نمونه های اورجینال خود جایگزین خواهند شد. تعویض و تعمیر درام دستگاه کپی ریکو یکی دیگر از سرویس های تخصصی است که در واحد تعمیر دستگاه کپی ریکو ارائه می شود.

تعمیرات ریکو

تعمیرات ریکو با گردآوری تیمی مجرب و فنی قادر است تمام عیوب تولیدات کمپانی ریکو را برطرف کند. لازم به ذکر است که تمامی سرویس ها در این واحد توسط مجرب ترین متخصصان و کارشناسان ارائه می شود.

بهره مندی از ابزارآلات مدرن و کاربردی سبب شده تا روند تعمیرات در نمایندگی ریکو با سرعت انجام شده و در بالاترین سطح کیفی ارائه شود.

کاربران می توانند جهت برطرف کردن تمام عیوب دستگاه های ریکو به این واحد مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوند.

تعویض قطعات معیوب تمام دستگاه های ریکو در واحد تعمیر کپی ریکو امکان پذیر است. انواع قطعات فرسوده با نمونه های اصلی خود جایگزین می شوند. تمامی خدمات ارائه شده در این واحد برای کاربران تضمین می شود.

تعمیرات ریکو

در راستای مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک ‌های مربوطه مراجعه کنید.

5/5 (1 امتیاز)