اشتراک گذاری

تعمیر یونیت فیوزینگ کپی ریکو

تعمیر یونیت فیوزینگ کپی ریکو یکی دیگر از سرویس های تخصصی مرتبط با دستگاه کپی است که با حضور در نمایندگی ریکو قابل دریافت است. از آنجا که بروز خرابی در فیوزینگ کپی، تأثیر قابل توجهی بر کیفیت چاپ دارد، توصیه می شود خرابی های پیش آمده در این بخش از دستگاه، بلافاصله تعمیر و برطرف گردند.

همانگونه که می دانید یونیت فیوزینگ دستگاه کپی متشکل از دو بخش است که به ترتیب عبارتند از بخش هات‌رول و بخش پرس‌رول. بخش هات‌رول از آهنی با روکش تفلون تشکیل شده است. حرارت فیوزینگ که حدود ۱۸۰ درجه سانتیگراد است در واقع توسط این بخش از دستگاه تأمین شود. (حرارت فیوزینگ در این بخش توسط لامپی تامین می شود که از مرکز هات‌رول رد می شود).

بخش دوم یا همان پرس‌رول از جنس سیلیکون و بسیار نرم است. نکته ای که باید در نظر داشت آن است که اگر کاغذ، تکه پاره، شی کوچک و مواردی از این دست در داخل فیوزینگ گیر کرد برای خارج کردن آن نباید از اشیاء نوک استفاده کرد. استفاده از چنین ابزاری به روکش پرس‌رول و روکش تفلون هات‌رول صدمه وارد میکند و تعمیر یونیت فیوزینگ کپی ریکو را واجب می سازد.

عیب یابی و تعمیر یونیت فیوزینگ کپی ریکو

کارشناسان ما در پارت تعمیرات کپی ریکو، پس از آنالیز عملکرد دستگاه کپی و عیب یابی صحیح دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را بر روی آن اِعمال می نمایند و در صورتی که اشکال از یونیت فیوزینگ کپی ریکو باشد، اقدام به تعمیر آن خواهند نمود.

خدمات ارائه شده در پارت تعمیر یونیت فیوزینگ کپی ریکو با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات، توسط برترین کارشناسان کشور و به همراه گارانتی و ضمانت صورت می پذیرد. در صورتی که امکان تعمیر یونیت فیوزینگ کپی ریکو وجود نداشته باشد تعمیرکاران ما در نمایندگی ریکو اقدام به تعویض آن با یک نمونه نو و اورجینال می نمایند.

توجه داشته باشید زمان تعویض یونیت فیوزینگ کپی ریکو و نیاز به جابجایی این قطعه، ممکن است با ارائه پیغام هایی از سوی دستگاه به کاربر اعلام می گردد. در چنین مواقعی بهتر است پیش از اقدام به تعویض و تعمیر یونیت فیوزینگ کپی با یکی از کارشناسان ما در نمایندگی رسمی Ricoh مشورت نمایید.

خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر یونیت فیوزینگ کپی ریکو

اگر با دستگاه های کپی کار کرده باشید حتما متوجه شده اید که کاغذ کپی گرفته شده در ثانیه های نخست گرم است. علت این گرما وجود یونیت فیوزینگ است. فیوزینگ ها در گذشته از یک لامپ گرم کننده درون هات رولر تفلون شده و پرس رولر تشکیل می شدند، اما امروزه جای لامپ را یک المنت گرم کننده و جای هات رولر را هم فیوزر فیلم در فیوزینگ گرفته اند که کار آن را آسانتر و بهتر کرده اند اما پرس رولر مثل همان مدل قدیم است.

بعضی از دستگاه های کپی، با بروز اختلال در عملکرد فیوزینگ، بصورت اتوماتیک و با کدهای مخصوص هشدارهایی مبنی بر نیاز به تعویض و تعمیر یونیت فیوزینگ کپی ریکو را به کاربر اعلام می دارند. وجود خطوطی بر روی کاغذ چاپ شده نیز میتواند نشانه ای برای تعویض فیوزینگ و یا یکی از قطعات آن باشد.

برخی از خدمات مرتبط با تعویض و تعمیر یونیت فیوزینگ کپی ریکو که در مرکز تعمیرات کپی ریکو ارائه می شوند عبارتند از:

1. تعمیر و تعویض هاترولر
2. تعویض و تعمیر بوش هاترولر
3. تعمیر و تعویض بلبرینگ هاترولر و پرس
4. تعویض و تعمیر ترمیستور در مرکز تعمیر یونیت فیوزینگ کپی ریکو
5. تعمیر و تعویض لامپ فیوزینگ.

6. تعویض و تعمیر ناخنک هاترولر و پرس
7. تعمیر و تعویض پوسته فیوزینگ
8. تعویض و تعمیر پاک کننده پرس
9. تعمیر و تعویض ابری هاترولر
10. تعویض و تعمیر پرس در مرکز تعمیر یونیت فیوزینگ کپی ریکو

تعمیرات کپی ریکو

تعمیرات کپی ریکو یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان و مهندسان نمایندگی ریکو است که با استفاده از برترین ترفندهای عیب یابی و تعمیر و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد.

برخورداری مرکز تعمیرات کپی ریکو از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر سبب گشته تا تشخیص علل خرابی دستگاه در کمترین زمان و به دقیق ترین شکل انجام پذیرد و عملیات مورد نیاز جهت رفع و حل اشکالات پیش آمده در دستگاه -بر اساس عیب یابی انجام شده،- انتخاب و اِعمال گردند.

برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در این مرکز عبارت است از: تعمیر یونیت فیوزینگ کپی ریکو، عیب یابی و تعمیر SPF دستگاه کپی ریکو، عیب یابی و تعمیر ADF دستگاه کپی ریکو در تعمیرگاه دستگاه کپی ریکو، عیب یابی و تعمیر Duplex دستگاه کپی ریکو، عیب یابی و تعمیر Sorter دستگاه کپی ریکو، عیب یابی و تعمیر Finisher دستگاه کپی ریکو، عیب یابی و تعمیر Main Board دستگاه کپی ریکو، عیب یابی و تعمیر AC Power دستگاه کپی ریکو، عیب یابی و تعمیر DC Power دستگاه و…

تعمیرات ریکو

مرکز تعمیرات ریکو با بهره مندی از سال‌ها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری پرینترها، کپی ها، اسکنرها، ویدئو پروژکتورها و دیگر محصولات ریکو را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات ریکو به دلیل تسلط بر هر دو بخشِ نرم افزاری و سخت افزاری محصولات و در اختیار داشتن بروزترین ابزآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع تمامی اختلالات و عیوب ایجاد شده در تولیدات ریکو از جمله تعمیر یونیت فیوزینگ کپی ریکو می ‌باشند.

با توجه به تأکید مدیریت مرکز تعمیرات ریکو بر رعایت اصول مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم، تمامی کارشناسان فعال در این مرکز ملزم به اجرایی سازی تمامی خدمات و عملیات این مرکز بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی هستند. واحدهای تعمیرات ریکو در بخش زیر معرفی می گردند.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است.

این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است. کارشناسان حاضر در نمایندگی ریکو به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و دارا بودن مدارک بین‌المللی، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در محصولات ریکو می‌باشند.

تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌ ریکو مطرح شده‌اند. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است.

لینک مفید

تعمیرات دستگاه کپی توشیبا / تعمیرات دستگاه کپی شارپ / تعمیرات دستگاه کپی برادر / تعمیرات دستگاه کپی کانن / تعمیرات دستگاه کپی زیراکس / تعمیرات دستگاه کپی ریکو / تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا / تعمیرات دستگاه کپی اچ پی / تعمیرات دستگاه کپی دل / تعمیرات دستگاه کپی پاناسونیک / تعمیرات دستگاه کپی سامسونگ /