اشتراک گذاری

تعمیر لیزر پرینتر ریکو

یکی از قطعات پرینترهای ریکو که احتمال بروز خرابی در آن وجود دارد، لیزر است. خرابی های پیش آمده در این بخش از پرینتر به دلیل تأثیر در کیفیت چاپ و عملکرد دستگاه می بایست در اسرع وقت برطرف گردد. عدم توجه به این مسئله و ادامه کار با چاپگری که لیزر آن دچار اشکال گشته است، استهلاک سایر قطعات و افت کیفی دستگاه را در پی خواهد داشت. توصیه آن است که سرویس های تعمیر لیزر پرینتر ریکو، به دلیل حساسیت بالای این بخش از دستگاه، توسط کارشناسان خبره و مجرب این حوزه انجام پذیرد.
اگر شما نیز در طول روزهای اخیر متوجه اختلالاتی در عملکرد لیزر پرینتر خود گشته‌اید، می توانید با مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرات پرینتر ریکو –و یا از طریق تماس با این مرکز و ثبت درخواست «سرویس در محل پرینتر»- سرویس های تخصصی مرتبط با تعمیر لیزر پرینتر ریکو را دریافت نمایید.

تعمیر لیزر پرینتر ریکو

بررسی، عیب یابی و تعمیر لیزر پرینتر ریکو

یوینت لیزر یکی از اصلی ترین قطعات چاپگر است که بروز خرابی در آن، تأثیری محسوس بر عملکرد سایر قطعات و به تبع آن نتیجه نهایی چاپ خواهد داشت. یونیت لیزر خود متشکل از قطعات برد لیزر، لیزر، برد موتور گرداننده و آینه کوچک عدسی است. خرابی و اختلالات لیزر، نشانه هایی دارد که توجه به این نشانه ها می توانند در شناسایی سریع اشکال پیش آمده و تشخیص منشاء آن، کاربر را یاری کند (این نشانه ها در بخش بعد شرح داده خواهد شد). اختلالات شناسایی شده در یونیت لیزر، به دلیل تأثیر مستقیم بر کیفیت چاپ، می بایست بلافاصله تعمیر و رفع گردد. در صورتی که پس از بررسی های اولیه و کارشناسی، عدم امکان تعمیر لیزر پرینتر ریکو محرز گردد می توان این بخش از دستگاه را با یک قطعه اورجینال و برچسب دار شرکتی تعویض کرد. تعویض و تعمیر یونیت پرینتر ریکو، تعمیر لیزر پرینتر ریکو، ریکاوری یونیت درام پرینتر ریکو، بازیابی یونیت فیوزینگ پرینتر ریکو، تعمیر یونیت فیدر و تعمیر یونیت کاغذ کش پرینتر ریکو و … برخی از خدمات تخصصی ارائه شده درمرکز تعمیر پرینتر Ricoh است که توسط خبره ترین کارشناسان و با استفاده از برترین تجهیزات و قطعات انجام می پذیرد.

نشانه های خرابی لیزر پرینتر ریکو

  • خراب شدن سوکت یونیت لیزر: رفع این اشکال نیاز به تعویض سوکت یا سیم پیچ آن توسط کارشناسان تعمیر لیزر پرینتر ریکو دارد.
  • خرابی لیزر: در صورت خرابی لیزر، سند چاپ شده احتمالاً سفید خواهد بود. این امر به دلیل سنسور موجود در یونیت لیزر است که وظیفه دریافت اولین نور از یونیت لیزر را دارد. در صورت عدم دریافت نور توسط این بخش، شارژ ها به دستور بورد قطع می گردد و سند به شکلی سفید چاپ می شود.
  • عدم وضوح تصویر و تار بودن سند چاپ شده: این اشکال با بررسی، تعمیر یا تعویض یونیت لیزر برطرف می گردد.
    کثیفی آینه ها و یا لنزهای یونیت لیزر: رفع این اشکال نیاز به گشودن یونیت لیزر و تمیزی آینه ها دارد.
  • در آمدن پین آینه هندسی شکل برروی یونیت لیزر: کارشناسان تعمیر لیزر پرینتر ریکو این اشکال را با جا زدن پین برطرف می سازند. (آینه‌های پرینتر در صورت تمیز شدن نیاز به تنظیمات خاصی ندارند)

تعمیرات پرینتر ریکو

تعمیرات پرینتر ریکو در این مرکز با بهره‌مندی از ابزارآلات سازگار با این محصول و به دست تیمی از کارشناسان متخصص و کارآزموده انجام می‌پذیرد. دارندگان این دستگاه می توانند با مراجعه به این مرکز و حضور در پارت تخصصی تعمیرات پرینتر ریکو سرویس های مورد نیاز خویش از جمله سرویس های مرتبط با تعمیر لیزر پرینتر ریکو را دریافت نمایند. در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه نباشد، می توان از سیستم تعمیر در محل پرینتر ریکو استفاده کرد. تعمیرات پرینتر ریکو در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد.

نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو

تعمیرات ریکو

مرکز تعمیرات ریکو با تیمی از مجرب ‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت ‌افزاری و رفع کلیه اشکالات نرم افزاری محصولات ریکو می‌ باشد. به شما این اطمینان داده می شود که در این مرکز تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین شود و حتی الامکان از تعویض قطعات اورجینال دستگاه خودداری گردد تا دستگاه با همان کیفیت و ساختار اولیه به کار خویش ادامه دهد. ویژگی‌های بارز این مجموعه، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، استفاده از قطعات اورجینال، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ نهایی پس از اتمام کار است. مرکز تعمیرات ریکو متشکل از پارت های متعددی است که برخی از آن ها عبارتند از: واحد تعمیرات فکس ریکو، واحد تعمیرات پروژکتور ریکو، واحد تعمیرات چاپگر ریکو، واحد تعمیرات فتوکپی ریکو و …. . واحدهای تعمیرات ریکو در بخش زیر معرفی می گردند.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است. کارشناسان حاضر در نمایندگی ریکو به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و دارا بودن مدارک بین‌المللی، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در محصولات ریکو هستند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌ ریکو مطرح شده اند. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است.