اشتراک گذاری

کاغذکش پرینتر ricoh

پرینتر ها امروزه یکی از پر کاربرد ترین ابزار و وسایل در ادارات به شمار می روند. شرکت ریکو یکی موفق ترین تولیدکنندگان انواع ماشین های اداری از جمله پرینتر ها است. پرینتر ها دارای قطعات بسیار ظریف و حساسی می باشند. یکی از این قطعات کاغذکش است. این قطعه با نام پیکاپ رولر هم معرفی می شود. همان طور که از نام این قطعه مشخص است انتقال و جابه جایی کاغذ در پرینتر به وسیله ی این قطعه انجام می شود.

کاغذکش پرینتر ricoh در سه نوع ورودی، میانی یا داخلی، خروجی در دستگاه جای گذاری می شود. کاغدکش ها یکی از قطعات مشترک در میان انواع پرینتر ها دستگاه های کپی به شمار می روند. این قطعه معمولا تحت تاثیر عواملی چون مناسب نبودن اندازه کاغذ و یا وجود منگنه در کاغذ های ورودی دچار مشکل می شود. آسیب دیدگی کاغذکش پرینتر  ricoh تنها با مراجعه به واحد تعمیرات پرینتر ریکو  قابل تعمیر خواهد بود.

کاغذکش پرینتر ricoh

مدل های کاغذکش پرینتر ricoh

در این قسمت به بررسی انواع مدل های کاغذکش پرینتر می پردازیم. به یاد داشته باشید فرآیند پرینت در چاپگر های ریکو تنها با وجود یک مدل از کاغذکش ها انجام نمی شود بلکه تنها زمانی فرآیند چاپ امکان پذیر است که هر سه مدل کاغذکش پرینتر ricoh  به درستی عمل کنند.

1.کاغذکش ورودی

کاغذکش ورودی برگه را از روی سینی کاغذ به داخل دستگاه می کشد. در زمان خرابی این قطعه کاغذ به دستگاه وارد نشده و در نتیجه فرآیند چاپ انجام نمی شود.

۲٫کاغذکش میانی

کاغذکش میانی یا داخلی وظیفه ی نگه داشتن برگه به هنگام پرینت و جا به جایی آن در میان دو کاغذکش ورودی و خروجی را بر عهده دارد. خرابی کاغذکش میانی یکی از دلایلی است که منجر به گیر کردن کاغذ در پرینتر می شود.

۳٫کاغذکش خروجی

کاغذکش خروجی انتقال برگه ی چاپ شده به بیرون دستگاه را بر عهده دارد. پس از آنکه تونر توسط مگنت جذب کاغذ شد ، فیوزینگ یا هیتر پرینتر با انتقال گرما به برگه باعث تثبیت تونر بر روی کاغذ شده و بعد از اعمال این فرآیند برگه به وسیله ی کاغذکش خروجی به بیرون پرینتر فرستاده می شود. رنگ حاصل از فرآیند چاپ رنگ تونر موجود در دستگاه است.

تعمیر کاغذکش پرینتر ricoh

همان طور که پیش تر اشاره کردیم پرینتر ها دارای ساختار حساسی هستند و تحت تاثیر نامناسب بودن ابعاد برگه های ورودی  به دستگاه با مشکل رو به رو می شود. به همین علت تعمیرات پرینتر به مهارت و تخصص بسیاری نیاز دارد. در میان قطعات حساس این دستگاه کاغذکش پرینتر ricoh نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در مواردی به تعمیر نیاز پیدا می کند.

تعمیرات کاغذکش پرینترricoh  به مهارت و تخصص نیاز دارد. به همین جهت اگر تعمیرات آن به دست افراد بی تجربه و مبتدی انجام شود اشکالات بسیاری را در دستگاه به وجود خواهد آورد. تعویض کاغذکش پرینتر ricoh حتما باید با جایگزینی نمونه ی اصل انجام شود. استفاده از قطعه ی اورجینال تاثیر بسزایی در حفظ کارایی و کیفیت دستگاه دارد.

نمایندگی پرینتر ricoh

نمایندگی پرینتر ricoh انواع چاپگر های جوهر افشان/ لیزری، رنگی/ سیاه و سفید، تک کاره و چند کاره را به صورت اورجینال به فروش می رساند. اورجینال بودن این دستگاه تضمین کیفیت و کارایی آن ها را در پی دارد. فروش پرینتر ricoh از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده توسط نمایندگی رسمی ریکو است که با همراهی مشاوران انجام می شود.

مشاوران حاضر در این مجموعه تمامی اطلاعات فنی انواع چاپگر ها را به مشتریان ارائه می دهند و زمینه ی انتخابی  آگاهانه و متناسب با نیاز مشتری را برای آن ها فراهم می کنند. کلیه ی پرینتر های ریکو در نمایندگی مجاز ریکو همراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسند.

تعمیرات ricoh

تعمیرات ricoh متشکل از واحد هایی جداگانه می باشد. هر واحد به صورت اختصاصی مسئولیت تعمیرات یکی از محصولات کمپانی ریکو را بر عهده دارد. واحد تعمیرات ریکو در این واحد با دسترسی به انواع ابزارآلات مدرن و جدیدترین تجهیزات انجام می شود. تعمیرات انواع تولیدات ریکو و رفع تمامی ایرادات دستگاه های این کمپانی با مراجعه به این واحد امکان پذیر است.

تعویض قطعات نیز از دیگر سرویس های تخصصی ارائه شده در این واحد به می باشد. کلیه قطعاتی که بر اثر سوختگی و یا شکستگی غیر قابل استفاده هستند در واحد تعمیرات تخصصی ریکو با نمونه های اصلی جایگزین می شوند.

  در راستای مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک ‌های زیر مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر