سرویس در محل ریکو

استفاده از سرویس در محل ریکو به آندسته از کاربرانی توصیه می شود که دستگاه مورد استفاده‌شان دچار خرابی گشته است، اما امکان مراجعه به تعمیرگاه را ندارند. این گروه از کاربران می توانند از طریق راههای ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در نمایندگی ریکو تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس سرویس در محل ریکو را ثبت نمایند. کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس و در اولین فرصت، هماهنگی های لازم را انجام داده و کارشناسان سرویس در محل را به آدرس درج شده اعزام می دارند.

توصیه می شود در زمان تماس کارشناس تعمیر Richo، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، علت بروز آن و سایر اطلاعات ضروری را با وی در میان بگذارید. استفاده از این سرویس، منحصر به مدل و نوع خاصی از دستگاه‌های ریکو نیست و دارندگان کلیه دستگاه های پرینتر، فتوکپی، فکس و … می توانند از آن استفاده نمایند.

سرویس در محل ریکو

چه زمانی از «سرویس در محل ریکو» استفاده کنیم؟

استفاده از خدمات ارائه شده در روش «سرویس در محل ریکو» زمانی پیشنهاد می شود که شما نمی دانید اشکال پیش آمده در دستگاه مربوط به کدام قطعه و کدام بخش از دستگاه است. در این شرایط نیاز است تا کارشناس نمایندگی تعمیر ریکو خود در محل حضور یافته و با طی مراحل عیب یابی، قطعه معیوب را شناسایی کند. بدیهی است در شرایطی که بدانید اشکال پیش آمده مربوط به کدام قطعه است و بتوانید این قطعه را از دستگاه جدا کنید و به تعمیرگاه تحویل دهید، نیازی به استفاده از سرویس در محل نخواهید داشت (مگر در مواردی خاص چون ضیق وقت، دوری از تعمیرگاه و …).
موقعیت دیگری که استفاده از روش سرویس در محل ریکو را ضروری می سازد، خراب بودن قطعه ای در دستگاه و نیاز به تعویض آن است. در چنین وضعیتی نیز، توصیه می شود از روش تعمیرات ریکو در محل استفاده نمایید. مگر آنکه مهارت تعویض و تعمیر قطعات دستگاه معیوب را داشته باشید و بتوانید با تهیه قطعه، خود نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. در نیاز به سرویس های دوره ای دستگاه، تعمیر قطعات مهم و بزرگ دستگاه، تعمیر قطعاتی که امکان جداسازی آنها از دستگاه وجود ندارد و موقعیت هایی از این دست نیز توصیه می شود از روش سرویس در محل استفاده نمایید.

خدمات سرویس در محل ریکو

سرویس در محل پرینتر ریکو:

استفاده از سرویس در محل پرینتر ریکو علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، زمینه‌ساز کاهش هزینه هایی است که ممکن است صاحبان دستگاه، جهت حمل و جابجایی آن متحمل گردند. بعلاوه با حضور کارشناس سرویس در محل ریکو این امکان فراهم می گردد تا با نظارت بر جریان کار و چگونگی تعمیر دستگاه از کیفیت کار و تعمیراتِ ارائه شده اطمینان حاصل شود. در این روش، کاربر این امکان را می یابد تا بر عملکرد کارشناس تعمیر نظارت داشته باشد و از راهنمایی ها و مشاوره های ارائه شده توسط کارشناسان استفاده نماید.

سرویس در محل پروژکتور ریکو:

سرویس در محل پروژکتور ریکو در طول سال‌های اخیر و بنا به درخواست مکرر و متعدد مراجعان به لیست خدمات این شرکت، افزوده شده است. برخی از اشکالات مرتبط با پروژکتور که توسط کارشناسان سرویس در محل ریکو مرتفع می گردد عبارت است از: تغییر رنگ تصویر پروژکتور، چشمک زدن چراغ پروژکتور، سیاهی بخشی از تصویر پروژکتور و یا نبود بخشی از تصویر، کم نوری یا گرفته بودن تصویر پروژکتور، وجود گرد و غبار، لکه و لکه‌های سیاه بر روی تصویر پروژکتور، اشکالات مربوط به برق ویدئو پروژکتور، دم شناسایی ورودی توسط ویدئو پروژکتور، شکسته شدن بدنه لنز پروژکتور یا قاب پروژکتور و…. .

سرویس در محل کپی ریکو:

سرویس در محل دستگاه کپی ریکو محدود به عملیات خاصی نیست و تمامی عملیات مرتبط با سرویس و تعمیر دستگاه کپی ریکو را در بر می‌گیرد. کارشناسان اعزامی به محل، به دلیل در اختیار داشتن مجموعه‌ای از تمامی قطعات جانبی و نیز ابزارآلات تعمیر، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالاتی هستند که ممکن است به هر دلیل در دستگاه کپی ایجاد شده باشند.

برخی از خدمات ارائه شده در سرویس در محل ریکو عبارت است از:‌ شارژ کاتریج، رفع مشکلات مربوط به یونیت فیدر دستگاه کپی ریکو، تعویض پیکاپ، انجام تنظیمات دستگاه و تعمیرات مرتبط با بورد، انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین دستگاه کپی ریکو، عیب‌یابی درام و انجام اصلاحات، تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی ریکو و… .

سرویس در محل فکس ریکو:

سرویس در محل فکس ریکو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی ریکو است که در راستای رضایتمندی مشتریان و آسایش هموطنان گرامی به دست تیمی از مهندسان زبده و کارآمد این حوزه انجام می پذیرد. کارشناسان بخش «سرویس در محل ریکو» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند.

برخی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این بخش عبارت است از: تعمیرات فکس ریکو رولی، کاربنی، لیزری، حرارتی، تهیه و عرضه انواع مواد مصرفی فکس رول کاربنی لیزری، فکس لیزری رنگی، رفع مشکل کشیده نشدن کاغذ در فکس ریکو، تعمیر مشکل ارسال نشدن فکس و … .

نحوه استفاده از سرویس در محل ریکو

شما کاربران عزیز در صورت نیاز به استفاده از روش سرویس در محل ریکو می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما بلافاصله پس از تماس شما و در اولین فرصت، هماهنگی های لازم را انجام داده و کارشناسان سرویس در محل ریکو را به آدرس درج شده اعزام می دارند.

توصیه می شود در زمان تماس کارشناس، نوع اشکال پیش آمده در دستگاه، علت بروز آن و سایر اطلاعات ضروری را با وی در میان بگذارید.  استفاده از این سرویس، منحصر به مدل و نوع خاصی از دستگاه ها نیست و دارندگان کلیه دستگاه های ریکو می توانند از آن استفاده نمایند.

تعمیرات ریکو

تعمیرات ریکو در این مرکز دربردارنده تمامی خدمات مرتبط با دستگاه های اداری این برند اعم از پرینتر، دستگاه کپی و .. است. کاربران گرامی محصولات اداری ریکو می توانند با حضور در این مرکز و یا از طریق یک تماس تلفنی از کلیه خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات ریکو بهره مند گردند.

خدمات مذکور به دو شیوه «سرویس در محل ریکو» و «تعمیر در مرکز» به کاربران گرامی ارائه میگردد. دارندگان دستگاه های ریکو می توانند بسته به شرایط و وضعیت خویش، یکی از دو شیوه مذکور را برگزیده و خدمات مورد نیاز را دریافت دارند. واحدهای تعمیرات ریکو در بخش زیر به تفصیل معرفی می شوند.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است. کارشناسان حاضر در نمایندگی ریکو به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و دارا بودن مدارک بین‌المللی، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در محصولات ریکو می‌باشند.

تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌ ریکو مطرح شده‌اند. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.