اشتراک گذاری

نمایندگی ریکو در کرج

نمایندگی ریکو در کرج را می توان معتبر ترین مرکز برای دریافت خدمات مرتبط با محصولات این شرکت در استان البرز به شمار آورد. این مرکز به خوبی از آمار بالای کاربران تولیدات کمپانی ریکو آگاهی داشته و می داند که این کاربران به چه سرویس ها و خدماتی احتیاج دارند. ساکنین استان البرز مدت هاست که به دنبال مرکزی مطمئن و معتبر برای دریافت خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات ریکو خود در این استان هستند.

در راستای تحقق شعار مشتری مداری و برای حذف هزینه های مراجعه به تهران، نمایندگی ریکو اقدام به راه اندازی یک شعبه ویژه برای کاربران کرجی نموده است. این شعبه نیز همچون شعبه اصلی، از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا برخوردار بوده و توسط کادری مجرب و ماهر، به کاربران سرویس رسانی می نماید. در ادامه به معرفی بیشتر نمایندگی ریکو در کرج و ویژگی های این مرکز خواهیم پرداخت.

نمایندگی ریکو در کرج

نمایندگی فروش ریکو در کرج

یکی از فعالیت های نمایندگی ریکو در کرج ، فروش محصولات این کمپانی می باشد. ریکو یک شرکت با سابقه است که در زمینه تولید و عرضه انواع دستگاه کپی، پرینتر، دستگاه فکس، پروژکتور، دوربین و … فعالیت می کند. محصولات این شرکت کیفیت و طول عمر بالایی داشته و به همین دلیل نیز طرفداران بسیاری دارند. نکته ویژه این است که تنها در صورتی می توانید انتظار عملکردی مناسب از محصولات این شرکت داشته باشید که نمونه های اصلی و اورجینال آنها را تهیه نمایید.

نمایندگی فروش ریکو در کرج قابل اعتماد ترین مرکز برای این منظور است. این مرکز ضمن اخذ کلیه مجوز های لازم، انواع تولیدات ریکو را به صورت اورجینال به فروش می رساند. ارائه ضمانت نامه رسمی فروش را می توان گواهی بر این مدعا دانست. از آنجایی که در بخش فروش نمایندگی ریکو در کرج ، مشاوره های تخصصی فروش به کاربران ارائه می شود، شما عزیزان می توانید در مورد محصول مورد نظر خود اطلاعات جامعی کسب کرده و با دیدی باز تر اقدام به خرید آن نمایید.

نمایندگی تعمیر ریکو در کرج

اگر ساکن استان البرز بوده و در یکی از محصولات ریکو خود شاهد مشکلات جدی هستید، می توانید به نمایندگی تعمیر ریکو در کرج مراجعه نموده و خدمات و سرویس های مورد نظر خود را از این مرکز تخصصی دریافت نمایید. جمعی از تکنسین های مجرب و کار کشته در این نمایندگی حضور دارند و با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته و نوین، اقدام به بررسی و تعمیر حرفه ای محصولات این کمپانی می نمایند.

در راستای ارائه سرویس های مناسب تر و رعایت اصول مشتری مداری، مدیریت نمایندگی ریکو در کرج اقدام به راه اندازی سرویس در محل این محصولات نموده است. به این ترتیب حتی نیازی به مراجعه به این مرکز نداشته و می توانید سرویس ها و خدمات مورد نظرتان را در منزل یا محل کار خود دریافت نمایید. بدیهی است که با استفاده از این سرویس ویژه نمایندگی ریکو در البرز، می توانید تا حد قابل توجهی در زمان و هزینه خود صرفه جویی به عمل آورید.

خدمات نمایندگی رسمی ریکو در کرج

خدمات نمایندگی رسمی ریکو در کرج بسیار متنوع و کاربردی است. این نمایندگی همواره تلاش دارد با ارائه سرویس های متعدد و کاربردی تمام نیاز های کاربران استان البرز را در هر سطحی برآورده سازد تا بتواند رضایت آنها را به دست آورد. امکانات و تسهیلات بسیار مفید و متمایزی در این نمایندگی فراهم است. این امکانات و تسهیلات هم بخش خرید و فروش را پوشش می دهد و هم بخش تعمیرات و خدمات پس از فروش را. کافی است با مراجعه به نمایندگی ریکو در کرج نوع خدمات و سرویسی را که مد نظر دارید، اعلام کنید تا در دریایی از امکانات و خدمات غرق شوید؛ بدون اینکه نیازی داشته باشید به پایتخت مراجعه کنید. تمام این سرویس های خدمات رسانی همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

اصلی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی ریکو در کرج عبارتند از:

  • عرضه جدید ترین تولیدات شرکت ریکو در مراکز فروش رسمی
  • عرضه انواع دستگاه کپی ریکو به صورت اورجینال
  • ارائه مدل های مختلف پرینتر ریکو در نمایندگی ریکو در کرج
  • عرضه رسمی انواع فکس ریکو
  •  فروش انواع مدل های پروژکتور ricoh
  • ارائه مشاوره تخصصی پیش و پس از فروش محصولات ریکو
  • تعمیرات تخصصی محصولات ریکو در استان البرز
  • نصب و راه اندازی محصولات در نمایندگی ریکو در کرج
  • تعمیر تولیدات ریکو در واحدهای مجهز
  • برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی تعمیرات در نمایندگی ریکو در کرج
  • ارائه خدمات تعمیر در محل برای محصولات ریکو
  • ارائه گسترده خدمات پس از فروش در نمایندگی ریکو در کرج
  • ارائه گارانتی معتبر فروش برای کلیه محصولات ریکو

تماس با نمایندگی ریکو در کرج

نمایندگی ریکو در کرج ، راه های ارتباطی مختلفی را برای کاربران فراهم نموده است. مراجعه به وب سایت، صفحات ایجاد شده در فضای مجازی، مراجعه حضوری و تماس تلفنی، از جمله روش هایی است که شما عزیزان می توانید با استفاده از آنها با همکاران ما راتباط برقرار نمایید. از این طریق، می توانید پرسش های خود در مورد فروش و تعمیر محصولات ریکو را مطرح کنید، مقالات عمومی و تخصصی را مطالعه نمایید، با محصولات جدید این کمپانی آشنا شوید و به طور کلی، اطلاعات جامعی را به دست بیاورید.

همکاران ما با حوصله و دقتی مثال زدنی، پرسش های شما را گوش داده و پاسخ مناسب را ارائه خواهند نمود. آدرس و شماره تماس نمایندگی ریکو در کرج، از طریق سایر بخش های سایت قابل دسترسی می باشد.

نمایندگی مجاز ریکو

نمایندگی مجاز ریکو، عاملیت رسمی و مجاز فروش و تعمیرات انواع مدل های پرینتر، دستگاه کپی، پروژکتور، دوربین، تجهیزات جانبی و … ریکو  محسوب می گردد. این مرکز، با دعوت از نیروهای دوره دیده و مجرب در بخش های مختلف، خدمات مفیدی را به کاربران ارائه نموده است.

عرضه ی جدیدترین تولیدات ریکو به صورت اورجینال، ارائه ی مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات، ارائه ی گارانتی معتبر، تعمیرات ریکو، بررسی و ترمیم انواع محصولات ریکو و مواردی از این دست، مهم ترین اقداماتی هستند که نمایندگی مجاز ریکو ، با هدف تحقق شعار مشتری مداری انجام می دهد. شما کاربران گرامی با برقراری تماس با این مرکز، می توانید از خدمات و سرویس های متنوع نمایندگی رسمی ریکو بهره مند شوید.

5/5 (2 امتیاز)