اشتراک گذاری

شارژ کارتریج ریکو

یکی از تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تجهیزات چاپ، که در نمایندگی ریکو ارائه می گردد، شارژ کارتریج ریکو است. این سرویس توسط تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. استفاده از بهترین تونرها و رعایت استانداردهای این حوزه سبب گشته تا خدمات ارائه شده در واحد شارژ کارتریج ریکو بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که دستگاه چاپ مورد استفاده‌شان نیازمند سرویس شارژ کارتریج گشته است.

بدیهی است نبود دانش و تخصص کافی در این زمینه و استفاده از ابزارهای عمومی (مثل انبردست، پیچ‎گوشتی و چکش) به جای ابزارهای تخصصی و احیاناً ضربه زدن‌های بی‎مورد، باعث خرابی کارتریج می‎شود. در این میان کارتریج پرینترهای لیزری رنگی بسیار ظریف تر و حساس تر است و نیازمند توجه و دقت بالایی است. توجه داشته باشید که شارژ کارتریج یک کار سلیقه‎ای نیست بلکه یک کار علمی است و می بایست با درنظر داشتن تمامی پارامترها و شرایط لازم انجام پذیرد.

شارژ کارتریج ریکو

نمایندگی شارژ کارتریج ریکو

نمایندگی شارژ کارتریج ریکو همانگونه که از نام آن پیداست ارائه دهنده سرویس‌های تخصصی‌ای چون شارژ تونر سبک و سنگین، شارژ کارتریج ریکو، تعویض بلید و مواردی از این دست است. متقضایان سرویس های مذکور می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در نمایندگی شارژ کارتریج ریکو تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس را ثبت نمایند.

سرویس شارژ کارتریج در این مرکز، توسط تیمی از خبره‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. در نمایندگی شارژ کارتریج ریکو، خدمات مرتبط با سرویس و شارژ کارتریج ریکو نظیر تخلیه‌ کامل تونر باقیمانده داخل کارتریج صرفاً با دستگاه مخصوص انجام می پذیرد. بعلاوه سلامت کلیه قطعات داخل کارتریج پیش از اقدام به شارژ مورد بررسی قرار می گیرند.

شارژ کارتریج پرینتر ریکو

شارژ کارتریج پرینتر جوهرافشان ریکو

 تجربه کارشناسان ما در واحد شارژ کارتریج ریکو نشان داده است که چاپگرهای جوهر افشان در هر بار روشن شدن یکبار عمل Ink system preparation را انجام می دهند. این امر بخشی از جوهر را توسط قسمت Service Station که مسئول پک سازی و تمیز نگهداشتن هدها است، جذب می نماید.

بنابراین در شرایطی که با فواصل معین نیاز به چاپ دارید مثلا یک ساعت به یک ساعت، دستگاه را خاموش ننمایید و اجازه دهید دستگاه به حالت stand by برود. نکته دیگر در باب استفاده بهینه از جوهر که منتهی به کاهش دفعات شارژ کارتریج ریکو می گردد، آن است که حتما به هنگام تعویض هد (در چاپگرهایی که هد و کارتریجشان به صورت مجزا طراحی شده است) و به هنگام تعویض کارتریج (در چاپگرهایی که هد و کارتریجشان به صورت مجتمع طراحی شده است) دستور Print head alignment را اجرا نمایید.

 بعلاوه از موفقیت آمیز بودن این چاپ با مشاهده عبارت Alignment successful بر روی نمایشگر چاپگر اطمینان حاصل نمایید. پرینترهای جوهرافشان نسبتاً ارزان هستند و قیمت آنها پایین است ضمن آن که چندکاره نیز هستند (هم پرینتر رنگی هستند، هم اسکنر و هم دستگاه کپی). نکته منفی این دستگاه ها، جوهر مصرفی شان است که نسبتاً گران است لذا اکثر توجهات بجای حفظ و نگهداری از پرینترها، به کارتریج‌ آنها معطوف شده است.

شارژ کارتریج پرینتر لیزری ریکو 

کارشناسان شارژ کارتریج ریکو توصیه می کنند در صورتی که اسنادی که قصد چاپ آنها را دارید چندان مهم نیستند بهتر است سطح کیفی پایین را انتخاب کنید تا تونر شما عمر مفید بیشتری داشته باشد. همانگونه که می دانید میان میزان بازدهی کاتریجها با سطح پوشش چاپ، رابطه مستقیمی وجود دارد.

بنابراین بهتر است در استاندارهای نامه نگاری سازمان ها و ادارات فونتهای ظریفتری بکار برید. (مثلا در متون تایپی خود، فونت های کوچک تر نظیر تهران را جایگزین فونتهایی نظیر تیتر، نازنین و رویا نمایید.) این کار –با صرفه جویی در تعداد صفحات چاپ شده- کمک می کند تا تعداد صفحات قابل چاپ توسط کارتریج افزیش دهید و نیاز دستگاه به شارژ کارتریج ریکو کمتر خواهد بود.

شارژ پودر سبک و سنگین دستگاه کپی ریکو

شارژ پودر سبک و سنگین دستگاه کپی ریکو و سرویس های ارائه شده در این واحد، از دیگر خدمات مرکز تعمیر ماشین های اداری ریکو است. سرویس های مرتبط با شارژ کارتریج ریکو در این مرکز بر اساس استانداردهای ذکر شده از سوی کمپانی سازنده انجام می پذیرد.

از این رو میزان افت کیفیت چاپ پس از شارژ تونر کپی ریکو بسیار اندک است. البته همین میزان اندک نیز توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار گرفته و مرتفع می گردد. کاربران گرامی می توانند در صورت دارا بودن یکی از سه وضعیت ذیل اقدامات مورد نیاز جهت شارژ تونر کپی ریکو را آغاز نمایند: اول، هنگامی که جوهر دستگاه چاپ تمام شده است. دوم، زمانی که شاخص جوهر به پایین‌ترین مقدار خود رسیده است و سوم زمانی که شش ماه از طول عمر آن گذشته است.

 

خدمات مرکز شارژ کارتریج ریکو عبارتند از:

  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به کارتریج و کلیه مواد مصرفی چاپ
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در کارتریج
  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور جهت برطرف نمودن اختلالات موجود در مرکز شارژ کارتریج ریکو
  • تعمیر کارتریج جوهرافشان
  • تعمیر کارتریج لیزری سیاه و سفید و رنگی در مرکز شارژ کارتریج ریکو
  • تعمیر کارتریج لیزری رنگی در مرکز شارژ کارتریج ریکو
  • تعمیر کارتریج قابل حمل در مرکز شارژ کارتریج پرینتر ریکو
  • سرویس تخصصی کلیه قطعات کارتریج جهت بهینه سازی عملکرد دستگاه و کاهش استهلاک قطعات
  • تعمیر و تعویض قطعات مصرفی کارتریج ها جهت کاهش هزینه مصرفی
  • بروز رسانی قطعات و کیت های کارتریج در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله نرم افزار درایور در مرکز شارژ کارتریج ریکو
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله ماژول های جانبی در مرکز شارژ کارتریج ریکو
  • مشاوره و راهنمایی مصرف کنندگان در خصوص عملکرد پرینترها و کارتریج ها و نگهداری آنها
  • سرویس های زمانبندی شده دوره ای کارتریج در مرکز شارژ کارتریج ریکو
  • تعمیر کارتریج های ریکو

تعمیرات ریکو

مرکز تعمیرات ریکو با تیمی از مجرب ‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت ‌افزاری و رفع کلیه اشکالات نرم افزاری محصولات ریکو می‌ باشد. به شما این اطمینان داده می شود که در این مرکز تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین شود و حتی الامکان از تعویض قطعات اورجینال دستگاه خودداری گردد تا دستگاه با همان کیفیت و ساختار اولیه به کار خویش ادامه دهد. به علاوه در مواد مصرفی بکار رفته نظیر خدمات ارائه شده در واحد شارژ کارتریج ریکو نیز از برترین و سازگارترین مواد استفاده می شود.

به خاطر داشته باشید که در صورت بروز هرگونه نقص در هرکدام از انواع محصولات ریکو، این محصولات را تنها به مرکز تعمیرات ریکو بسپارید و از مراجعه به مجموعه های غیرمجاز موجود در سطح شهر خودداری ورزید؛ با چنین انتخاب هوشمندانه ‌ای، یعنی دریافت تعمیرات و سرویس های مورد نیاز از نمایندگی ریکو، شما از صداقت در اعلام عیوب دستگاه، دریافت تخصصی ترین خدمات و نیز دستمزد منصفانه کادر فنی آسوده‌خاطر خواهید بود. واحدهای تعمیرات ریکو در بخش زیر معرفی می گردد. 

شارژ کارتریج ریکو

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است. کارشناسان حاضر در نمایندگی ریکو به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و دارا بودن مدارک بین‌المللی، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در محصولات ریکو می‌باشند.

تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌ ریکو مطرح شده‌اند. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است.