اشتراک گذاری

تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو

پیش از پرداختن به سرویس‌های تخصصی تعمیر ریکو که توسط کارشناسان مرکز تخصصی تعمیر دستگاه کپی ریکو ارائه می‌گردد، بد نیست نگاهی به ساختار این قطعه و عملکرد آن داشته باشیم.

همانگونه که می‌دانید، دولوپر (همانگونه که در تصویر زیر مشخص است) از دو بخش با نام‌های تونر و دولوپر تشکیل شده است.

کارکرد دولوپر دستگاه کپی آن است که تونر را بر روی درام منتقل کند. برای این کار دولوپر دستگاه کپی با چرخش، پودر را بر روی سطح درام می‌ساید و درام آن را روی کاغذ به چاپ می‌رساند.

دولوپر که اصطلاحاً به آن پودر سنگین نیز گفته می‌شود دارای حالت مغناطیسی است و اگر در حین انتقال آن به دستگاه کوچک‌ترین شی خارجی با آن مخلوط شود کیفیت چاپ را خراب کرده و نتیجه، ظهور رگه‌های سفیدی بر روی کاغذ خواهد بود.

بنابراین باید در نگهداری و حفظ کیفیت آن نهایت دقت و احتیاط را بکار برد. زیرا وجود هر گونه ناخالصی در آن سبب آسیب به سایر قطعات دستگاه می شود.

در هر حال اگر شما نیز از کاربران دستگاه های کپی ریکو هستید و در حال حاضر این بخش از دستگاه تان دچار اشکال شده است می توانید پس از جداسازی این قطعه آنرا به تعمیرکاران ما در مرکز تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو بسپارید تا تخصصی ترین خدمات مورد نیاز بر روی آن اِعمال گردد.

شایان ذکر است کلیه سرویس های ارائه شده جهت تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو مشمول گارانتی و ضمانت بوده و تا بازیابی کیفیت اولیه دستگاه ادامه خواهد داشت.

تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو

تعویض دولوپر دستگاه کپی ریکو

دولوپر از آن دست قطعاتی است که بروز خرابی در آن، افت کیفیت چاپ را به طور چشمگیری در پی خواهد داشت. از این رو خرابی های دولوپر می بایست در اسرع وقت تعمیر و برطرف گردد.

اما گاه میزان اشکالات پیش آمده در دولوپر به حدی است که امکان تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو را منتفی می سازد.

در چنین شرایطی گزینه دیگری جز تعویض دولوپر دستگاه کپی پیش روی کاربر نمی ماند و این قطعه می بایست با یک نمونه مشابه جایگزین گردد.

در صورت نیاز به تعویض دولوپر دستگاه کپی، توصیه می شود سرویس های مرتبط با این کار را صرفاً از مراکز مجاز تعمیر دستگاه کپی و کارشناسان خبره درخواست نمایید.

عدم توجه به این موضوع و مراجعه به مراکز غیرمجاز، احتمال بروز خرابی های دو چندان در دستگاه و ناکارامدی سایر قطعات را در پی خواهد داشت.

 

تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو

یکی از اشکالات پیش آمده در دولوپرها ریزش آن هاست که افت کیفیت چاپ را در پی خواهد داشت. بروز این اشکال عموماً به دلیل استفاده از تونرهای بی کیفیت و غیراورجینال است.

در هر حال اگر کپی کونیکا شما نیز در طول روزهای اخیر دچار چنین اشکالی شده است می توانید با دنبال کردن این بخش، تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو را به سرانجام برسانید.

 همانگونه که می دانید دولوپر دانه های براده آهن است که کار آن عرضه تونر به درام بصورت یکنواخت و با درصد مشخصی از آغشتگی است.

در فرآیند چاپ دانه های تونر تحت بار الکتریکی مشخصی، از دانه های دولوپر جدا می شوند و به سطح درام جذب میگردند.

اشکالی که گاه در این میان ظاهر می شود ریزش دانه های دولوپر است. در این وضعیت برای تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو نیازی به تعویض دولوپر کپی ریکو نیست.

کافی است دولوپر را داخل یک حلال نظیر بنزین بریزید و سپس روی یک روزنامه در معرض تابش آفتاب قرار دهید تا حسابی خشک شود. بدین ترتیب دانه های تونری که به آن چسبیده‌اند، در حلال جدا می شود.

تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو

تعمیر دستگاه کپی ریکو

تعمیر دستگاه کپی ریکو یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی ریکو است که با رعایت تمامی پارامترهای ضروری و بایستۀ این حوزه انجام می پذیرد.

حضور «کارشناسان متخصص» و «تجهیزات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه از جمله تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو در بالاترین سطح کیفی انجام پذیرد.

مرکز تعمیرات کپی ریکو با همکاری تیمی از مهندسان و کارشناسان این حوزه و با بهره‌ مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر، فضایی خلق نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری ایجاد شده در دستگاه های کپی این برند را رفع و برطرف نمود.

نمایندگی تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو در دو حوزه‌ی تعمیر و فروش فعالیت دارد اما عمده‌ی فعالیت و تمرکز این مرکز بر ارائه‌ی خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات ریکو است.

تلاش شده تا سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی‌ای باشد که از سوی شرکت‌های معتبری نطیر ریکو مطرح گشته‌اند.

کادر مجرب و باسابقه‌ی نمایندگی ریکو در بخش تعمیر، با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی می‌باشد که به هر دلیل ممکن است در محصولات ریکو ایجاد شده باشند.

مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است.

واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات ریکو در بخش زیر معرفی شده است.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است.

این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است.

کارشناسان حاضر در نمایندگی ریکو به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و دارا بودن مدارک بین‌المللی، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در محصولات ریکو می‌باشند.

تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌ ریکو مطرح شده‌اند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش‌های وبسایت قابل پیگیری است.