اشتراک گذاری

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی ریکو

پیش از پرداختن به تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی ریکو ، به ذکر نکاتی در ارتباط با دستگاه کپی و دستگاه کپی ریکو می پردازیم. سپس مشکلات کاغذکش و چگونگی رفع آن مورد بررسی قرار می گیرد. دستگاه های کپی امروزی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می کنند. این فرایند خشک از بارهای الکترواستاتیک موجود در یک نورگیر حساس به نور استفاده می کند تا در مرحله اول ذرات تونر (پودر) را روی کاغذ به شکل تصویر ایجاد کند و سپس با به کارگیری حرارت، فشار یا هر دو تونر بر روی کاغذ حک شود.

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی ریکو

دستگاه کپی ریکو

دستگاه کپی ریکو متشکل از اجزا و قطعات گوناگونی است که کوچکترین اختلال در این اجزا به کیفیت کپی آسیب می رساند. در واقع به همان انداره که راه اندازی دستگاه کپی با فشردن دکمهstart سهل و ساده است و به دانش خاصی نیاز ندارد، به همان اندازه نیز آگاهی از کارکردهای این دستگاه می تواند پیچیده و سخت باشد. ظاهرا کار با فشردن یک دکمه آغاز می شود اما باید به نکات ساده و کلیدی نیز توجه داشت.

مشکلات کاغذ کش در دستگاه کپی ریکو

کاغذ کش ها یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه کپی هستند که سه جزء اساسی دارند: کاغذ کش ورودی ، کاغذ کش داخلی و کاغذ کش خروجی

انتقال کاغذ به داخل دستگاه، وظیفه کاغذ کش در دستگاه کپی ریکو است. اگر این بخش از دستگاه ایرادی پیدا کند، مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت که در ادامه به آنها اشاره می کنیم و نکات اولیه برای رفع مشکل را ارائه می دهیم:

  • صدای ناهنجار : ممکن است چرخ یکی از دنده ها یا کلاچ کپی آسیب دیده باشد. برای تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی ریکو در این حالت کارشناسان باید علت را یافته و نسبت به تعمیرات آن اقدام نمایند.
  • چروک شدن کاغذ: از کاغذ مناسب دستگاه استفاده کنید. در غیر این صورت کاغذ کش نمی تواند کاغذ را به جلو حرکت دهد، کاغذ گیر می کند و چروک می شود.
  • سرعت و عملکرد پایین دستگاه: دستگاه فقط به یک پاک سازی ساده نیاز دارد . آلوده شده کاغذ کش در اثر گرد و غبار ممکن است عامل این کندی باشد. گاهی نیز ممکن است درب قاب دستگاه باز شده باشد یا خارهای آن از ریگلاژ خارج شده باشند. پس این نکته را نبز بررسی کنید.
  • گیر کردن کاغذ در ورودی: یعنی کاغذ به سمت جلو حرکت نمی کند. مطمئن باشید که کاغذ سالم است و فرسوده نیست و در عین حال در عملکرد سنولوئید یا موتور دستگاه نقصی وجود ندارد. بررسی این مشکل توسط کارشناسان جهت تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی ریکو پیشنهاد می شود.
  • گیر کردن کاغذ در قسمت خروجی: کاغذ کش، سنولوئید خروجی و فثد های عبور برگه را بررسی کنید در این حالت در صورت بروز مشکل جدی راه تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی ریکو تعویض قطعه می باشد.

واحد تعمیرات دستگاه کپی ریکو

توصیه اکید ما این است که برای رفع مشکل کاغذ کش دستگاه کپی ریکو از وجود متخصصان زبده و کاربلد بهره بگیرید. واحد تعمیر کپی ریکو ضمن جذب برترین متخصصین کشور ، بهترین امکانات تعمیر و ترمیم را در اختیار آن ها قرار داده است.تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی ریکو به صورت تخصصی در این مرکز انجام می گردد. تمامی مدل های دستگاه کپی ریکو در نمایندگی ریکو تعمیر و ترمیم می گردد. در این بخش به معرفی برخی از مدل های دستگاه کپی ریکو می پردازیم.

نمایندگی ریکو

کارشناسان نمایندگی ریکو به خوبی از نحوه عملکرد دستگاه های پیشرفته امروزی مطلع است. این مرکز کارشناسان زبده را دور هم جمع آورده تا بتواند در تلاشی مستمر و بی وقفه، مشتران همیشگی خود را راضی نگه دارد. آنچه باعث تمایز این مرکز از سایر نمایندگی ها می شود، دقت در ارائه خدمات و برخورد شایسته با مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید