اشتراک گذاری

نمایندگی ریکو در مشهد

محصولات ریکو به ویژه محصولات اداری آن، در بین همه ما از شهرت خوبی برخوردار هستند. در سراسر کشور کاربران زیادی وجود دارند که از برند ریکو استفاده می کنند. به همین دلیل ما در مجموعه مرکز سخت افزار ایران، شعب متعددی برای ارائه خدمات این برند در نظر گرفته ایم. نمایندگی ریکو در مشهد، یکی از این شعب است که به مشتریان گرامی شرق کشور خدمت رسانی می کند. در ادامه این مطلب در مورد خدمات مختلف شعبه صحبت کرده ایم. کافی است برای دریافت هر کدام از این خدمات با شماره های اعلام شده تماس بگیرید.

نمایندگی ریکو در مشهد

معرفی نمایندگی ریکو در مشهد

در این نمایندگی تکنسین های خبره و آموزش دیده مشغول به فعالیت در هر دو حوزه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری هستند. ضمن اینکه آن ها به صورت دوره ای تحت آموزش های روز قرار می گیرند تا بتوانند با جدیدترین متدهای ممکن پیش بروند. بنابراین می توانید از کیفیت خدمات ارائه شده مطمئن باشید.

لازم به ذکر است نمایندگی ریکو در مشهد در محدوده ملک آباد واقع شده است که دسترسی به آن برای تمام ساکنان محترم شهر مشهد، به راحتی امکان پذیر است. شما می توانید در ساعات اعلام شده به صورت حضوری هم در محل حاضر شده و دستگاه های خود را برای دریافت انواع خدمات به مجموعه ما ارائه دهید.

چه خدماتی در نمایندگی ریکو مشهد ارائه می شود؟

خدمات ریکو در مشهد شامل تعمیر انواع ابزار و وسایل اداری و غیر اداری این برند است که با هدف رفع مشکلات کاربران این دستگاه ها ارائه می شود. ضمن اینکه شما می توانید دستگاه های مورد نظر خود را به صورت اورجینال از ما تهیه کنید.

تعمیر پرینتر ریکو در مشهد

پرینترها در بسیاری ادارات، کسب و کارها و مشاغل خانگی کاربرد دارند. به همین دلیل این دستگاه ها با استفاده زیاد دچار استهلاک شده و برخی مواقع نیاز به تعمیر پیدا می کنند. در چنین مواقعی می توانید برای تعمیر پرینتر ریکو خود یا ما تماس گرفته و خدمات لازم را دریافت کنید.

مشاهده هر نشانه غیرمعقولی، می تواند به دلیل ایراد در یکی از قطعات باشد. به این منظور تکنسین های ما عیب یابی کاملی انجام داده و سپس اقدام به تعمیر یا تعویض قطعات می کنند. برخی نشانه هایی که ممکن است مشاهده کنید، عبارتند از: وجود خطوط عمودی و افقی در چاپ، چاپ کمرنگ، چروک شدن کاغذ، پاره شدن کاغذ، گیر کردن کاغذ در دستگاه، عدم اتصال پرینتر به سیستم های کامپیوتری و غیره.

تعمیر دستگاه کپی ریکو در مشهد

کیفیت دستگاه های کپی ریکو بر کسی پوشیده نیست، با این حال ممکن است آن ها هم دچار ایراد شوند. ایرادهای دستگاه های اداری اغلب مشابه هشتند به همین دلیل ممکن است موارد مشابهی با دستگاه پرینتر مشاهده کنید. در هر صورت هر گونه مشکلی در انتقال کاغذ از ورودی تا خروجی دستگاه، کیفیت پایین برگه ها، کارنکردن پنل و غیره، نیاز به تعمیر دستگاه کپی ریکو دارد.

بدون شک با وجود این مشکلات، نمی توان به کار با دستگاه ادامه داد. مشتریان محترمی که ساکن مشهد هستند و با ایرادی در دستگاه کپی خود مواجه شده اند، می توانند به راحتی با نمایندگی ریکو در مشهد تکاس گرفته و ثبت درخواستی برای مراجعه تکنسین به محل کنند.

تعمیر دوربین ریکو در مشهد

واحد تعمیرات دوربین در نمایندگی ریکو در مشهد، به صورت فعال آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. دوربین و اجزا و قطعات آن بسیار حساس هستند و نباید برای تعمیر آن ها به افراد و مجموعه های متفرقه اعتماد کنید. در شعبه ما واقع در مشهد، این خدمات به صورت حرفه ای و با به کار گیری ابزار دقیق این کار انجام می شوند. به این ترتیب به اجزای دیگر آسیبی وارد نمی شود. همچنین اگر نیاز به تعویض قطعه ای باشد، تکنسین از قطعات جانبی اورجینال و باکیفیت استفاده خواهد کرد.

تعمیر پروژکتور ریکو در مشهد

پروژکتورهای ریکو از دستگاه هایی هستند که در بسیاری مراکز آموزشی و اداری استفاده می شوند. تعمیر و سرویس دوره ای آن ها کمک می کند کیفیت آموزش در سطح مطلوب باقی بماند. خوشبختانه این خدمت نیز در نمایندگی ریکو در مشهد ارائه می شود. مجموعه ها، سازمان ها و مراکز آموزشی می توانند با ما تماس بگیرند و برای تعمیر دستگاه های خود، درخواست ثبت کنند. چنانچه تعداد پروژکتورها زیاد است و امکان مراجعه حضوری برای شهروندان محترم مشهد وجود ندارد، می توانند به راحتی درخواست حضور تکنسین در محل دهند.

اگه از محصولات ایسوس استفاده می کنی بیا اینجا : 👈 نمایندگی ایسوس در ایران 👉

روند دریافت خدمات تعمیرات در نمایندگی ریکو در مشهد

روند دریافت این خدمات با تماس از سمت شما آغاز می شود. سپس کارشناسان ما مشکل شما را جویا شده و در خصوص رفع آن راهنمایی های لازم را اعلام خواهند کرد. چنانچه ایراد دستگاه شما سخت افزاری باشد، می توانید یا حضوراً دستگاه را به محل شعبه بیاورید یا اینکه درخواست تکنسی در محل ثبت کنید.

سپس تکنسین دستگاه را بررسی و عیب یابی کرده و مشکل را به همراه هزینه ها به شما اعلام خواهد کرد. در نهایت اگر تعمیر در محل ممکن باشد، این کار انجام خواهد شد. در غیر این صورت تکنسین دستگاه را با خود به کارگاه برده و رفع اشکالات را آغاز خواهد کرد.

پس از اتمام تعمیر، عیب یابی مجدد و تستس انجام خواهد شد. در نهایت دستگاه به همراه گارانتی خدمات به شما ارائه می شود.