اشتراک گذاری

بلید دستگاه فتوکپی ریکو

بلید دستگاه فتوکپی ریکو، یکی از قطعات مصرفی موجود در این دستگاه است که با سپری شدن عمر مفید آن، می‌بایست تعویض گردد. همانگونه که می‌دانید بلید، قطعه‌ای از پلاستیک الکتریکی خنثی است که پس از انجام عملیات چاپ، تونر مازاد باقی مانده بر روی گیرنده نوری یا درام را (وظیفه درام انتقال تونر بر روی کاغذ است) پاک می کند.

به عبارتی دیگر بلید دستگاه فتوکپی ریکو کمک می‌کند تا تونرها، به جای حرکت به سمت کاغذ، به درون مخزن مخصوصی منتقل شوند که برای همین کار در کارتریج تعبیه شده‌اند. خرابی بلید دستگاه کپی به دلیل تأثیر بر کیفیت چاپ اسناد، می‌بایست در اسرع وقت با تعمیر یا تعویض برطرف گردد.

در صورت نیاز به تعمیر و تعویض بلید دستگاه فتوکپی Ricoh می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان مرکز تعمیرات ریکو تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر دستگاه کپی را ثبت نمایید. توصیه می‌شود در زمان تماس نوع اشکال پیش آمده در دستگاه و سرویس موردنیاز را با اوپراتور درمیان بگذارید.

بلید دستگاه فتوکپی ریکو

تعمیر بلید دستگاه فتوکپی ریکو ricoh

تعمیر بلید دستگاه فتوکپی ریکو یکی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی ریکو است؛ این سرویس توسط خبره‌ترین کارشناسان تعمیر و صرفاً پس از طی مراحل عیب‌یابی دستگاه انجام می‌پذیرد.

در تعمیر و تعویض بلید دستگاه کپی، ابتدا سیم شارژر، سپس درام و در نهایت بلید دستگاه کپی خارج می‌شود تا پس از بررسی‌های انجام شده، نیاز به تعویض یا تعمیر بلید مشخص گردد.

در صورت تعویض بلید دستگاه فتوکپی ریکو، این قطعه حتما به تونر آغشته می‌گردد تا از گیر کردن‌های احتمالی آن جلوگیری شود.

گیر کردن بلید ضمن اختلال در فرآیند چاپ، سبب خط افتادن بر روی درام نیز می‌گردد. جهت بهبود هر چه بیشتر کیفیت چاپ می‌توان در حین تعویض بلید، سیم شارژر دستگاه کپی را نیز تعویض کرد.

نکته آخر اینکه در صورت امکان پس از باز کردن قطعات، سعی کنید با یک پمپ باد تونرهای احتمالی را پراکنده و پاکسازی کنید.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی ricoh

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند.

این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت پذیرفته است. تسلط کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری دستگاه‌های کپی به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی تعمیر دستگاه فتوکپی فراهم گشته است.

تعمیرات ریکو

مرکز تعمیرات ریکو با تیمی از مجرب ‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت ‌افزاری و رفع کلیه اشکالات نرم افزاری محصولات ریکو می‌ باشد.

به شما این اطمینان داده می شود که در این مرکز تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین شود و حتی الامکان از تعویض قطعات اورجینال دستگاه خودداری گردد تا دستگاه با همان کیفیت و ساختار اولیه به کار خویش ادامه دهد.

به خاطر داشته باشید که در صورت بروز هرگونه نقص در هرکدام از انواع محصولات ریکو، این محصولات را تنها به مرکز تعمیرات ریکو بسپارید و از مراجعه به مجموعه های غیرمجاز موجود در سطح شهر خودداری ورزید؛ با چنین انتخاب هوشمندانه ‌ای، یعنی دریافت تعمیرات و سرویس های مورد نیاز از نمایندگی ریکو ، شما از صداقت در اعلام عیوب دستگاه، دریافت تخصصی ترین خدمات و نیز دستمزد منصفانه کادر فنی آسوده‌خاطر خواهید بود.

تعمیرات ریکو

در راستای مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک ‌های مربوطه مراجعه کنید.