اشتراک گذاری

مگنت پرینتر ریکو

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی پرینتر ها یکی از ابزار پرکاربرد در ادارات و شرکت ها به شمار می روند. از برترین تولید کنندگان پرینتر ها و سایر ماشین های اداری شرکت ریکو می باشد. این دستگاه ها بر خلاف ظاهر ساده ای که دارند دارای سیستم داخلی پیچیده ای هستند. قطعات داخلی پرینتر ها بسیار گسترده است که یکی از آن ها مگنت پرینتر ریکو می باشد. مگنت پرینتر ریکو از یک سیلندر فلزی تشکیل شده که که درون آن یک هسته مگنتیک قرار دارد.

این قطعه در کارتریج قرار دارد و به نام مگنت کارتریج پرینتر ریکو شناخته شده است. وظیفه ی مگنت پرینتر ریکو جذب و انتقال تونر به نقاط مورد نیاز درام برای چاپ می باشد. خرابی این قطعه بر عملیات چاپ تاثیر گذار است به طوری که اجازه ی انجام این فرآیند به دستگاه داده نمی شود. در صورتی که نشانه ای از خرابی این قطعه مشاهده کردید حتما برای تعمیر و یا تعویض آن به واحد تعمیرات پرینتر مراجعه کنید.

مگنت پرینتر ریکو

 تعویض مگنت پرینتر ریکو

همان طور که پیش تر اشاره کردیم سیستم داخلی پرینتر بسیار حساس است و تعمیرات قطعات آن لازم است توسط مهندسان مجرب انجام شود. نیاز به  تعویض مگنت پرینتر ریکو زمانی به وجود می آید که برگه های پرینت گرفته شده بسیار کم رنگ هستند و یا لکه های اضافه و سیاه بر روی کاغذ به وجود آمده است.

البته بروز این نقاط و کم رنگ بودن پرینت ممکن است به دلایل دیگر از جمله اتمام تونر در کارتریج یا تونر ریزی دستگاه به وجود بیاید. بنا براین عیب یابی دقیق از دستگاه نقش موثری در تعویض مگنت پرینتر ریکو دارد. به یاد دشته باشید استفاده ی مکرر و بیش از حد از دستگاه یکی از دلایلی است که نیاز به تعویض مگنت کارتریج پرینتر ریکو را افزایش می دهد.

 نکات مهم در تعویض مگنت پرینتر ریکو

برای تعویض مگنت پرینتر ریکو لازم است چندین نکته را در نظر داشته باشید. اول آنکه از قطعه ی اورجینال استفاده کنید. استفاده از قطعه ی اورجینال کیفیت چاپ اولیه را به دستگاه بر می گرداند. قطعات تقلبی با توجه به اینکه هزینه ی کمتری دارند اما علاوه بر اینکه کیفیت مطلوبی به شما ارائه نمی کنند بلکه خرابی های بسیاری را برای دستگاه شما ایجاد خواهد کرد.

نکته ی دیگر مراجعه به نمایندگی و متخصصان می باشد. متخصصان به دلیل بهره مندی از دانش و مهارت مورد نیاز برای تعمیرات می توانند این قطعه را به درستی تعویض کنند. به طور کلی قطعات در این دستگاه ها به یکدیگر نزدیک هستند به همین دلیل تعمیرات آن ها به تخصص و مهارت نیاز دارد. هر گونه اشتباه در تعمیرات ممکن است باعث از کار افتادن کامل دستگاه پرینتر بشود.

تعمیرات پرینتر ریکو

تعمیرات پرینتر ریکو در این واحد توسط متخصصان و مهندسان نمونه ی کشور انجام می شود. مهندسان به دلیل آشنایی با قطعات و پیچیدگی های این دستگاه به درستی آن را تعمیر می کنند. این واحد به دلیل دسترسی به انواع قطعات اورجینال دستگاه ها و همچنین ابزار آلات مورد نیاز برای تعمیرات می تواند خدمات مرتبط با آن را در مدت زمانی کوتاه ارائه کند.

تعمیرات انواع پرینتر های تک کاره و چند کاره ، لیزری و جوهر افشان امکان پذیر است. شارژ کارتریج نیز از دیگر خدماتی است که در واحد تعمیرات پرینتر ریکو ارائه می شود.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو به دلیل بهره مندی از بهترین مشاوران به شما کمک می کنید تا خرید خوبی داشته باشید. اطلاعات فنی این کادر بسیار بالا می باشد که این امر سبب می شود شما تمام اطلاعات لازم در مورد دستگاه مورد نیاز شما را در اختیارتان بگذارند. این خدمت در بخش فروش محصولات انجام می شود. تمامی محصولات کمپانی ریکو به صورت اورجینال و همراه با ضمانت نامه ی معتبر در این نمایندگی به فروش می رسند.

بخش بعدی خدمات عرضه شده در این نمایندگی خدمات پس از فروش می باشد. این بخش گارانتی دستگاه و تعمیرات آن را پوشش می دهد. تضمین کیفیت و سرعت در ارائه ی خدمات از ویژگی های خاص نمایندگی مجاز ریکو می باشد.

تعمیرات ریکو

تعمیرات ریکو در این واحد توسط متخصصان مجرب انجام می شود. هر کدام از واحد های تعمیرات ریکو در بخش هایی مجزا از هم فعالیت می کنند. انواع تولیدات شرکت ریکو در این واحد قابل تعمیر می باشد. تیم تعمیراتی حاضر در این مجموعه تمام تلاش خود را برای تعمیر و ترمیم دستگاه شما به کار می بندند در صورتی که قطعات دچار شکستگی شده باشند امکان تعمیرات آن ها وجود ندارد و لازم است قطعه ی فرسوده و شکسته با نمونه ی اورجینال خود جایگزین شود. تمامی خدمات ارائه شده در این واحد برای کاربران تضمین می شود.

  در راستای مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک ‌های زیر مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر