تعمیرات پروژکتور ریکو

تعمیرات پروژکتور ریکو در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر محدود به نوع خاصی از این دستگاه نیست و شامل تمامی پروژکتورهای جیبی، چندرسانه ای، خانگی و پروژکتورهای بزرگ (مورد استفاده در سمینارها و همایش ها) می گردد. حضور کارشناسان متخصص و بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر سبب گشته است تا در این مرکز  پروژکتورهای معیوب ریکو با جدیدترین و موثرترین متدها، تعمیر گشته و امکان بازگشت عیوب رفع شده به صفر برسد.

مرکز تعمیرات پروژکتور ریکو در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به ‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌ تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه سرویس ‌های تعمیرات پروژکتور ریکو به هموطنان گرامی ارائه نماید.

کاربران گرامی توجه داشته باشند هرگونه عملیات تعمیر که بدون درنظر داشتن استانداردها و ضوابط این حوزه بر روی این دستگاه اِعمال شود نه تنها عیوب پروژکتور را رفع نمی ‌کند بلکه ممکن است با آسیب ‌رسانی به بخش‌ های سالم آن، خرابی پروژکتور را چندین برابر ساخته و امکان تعمیر و بهبود آن را برای همیشه از میان ببرد. بنابراین اکیداً پیشنهاد می‌ کنیم پیش از تحویل پروژکتور به یک مرکز تعمیراتی از مجاز بودن آن مرکز و رعایت استانداردهای تعمیرات پروژکتور ریکو در آن اطمینان حاصل کنید.

تعمیرات پروژکتور ریکو

نمایندگی ریکو و واحدهای ارائه دهنده خدمات

نمایندگی ریکو در دو حوزه تعمیر و فروش فعالیت دارد اما عمدۀ فعالیت و تمرکز این مرکز بر ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات ریکو است. تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در این مرکز با تلاش در جهت حفظ حقوق مراجعان و کسب رضایت مشتریان گرامی عرضه می‌گردد.

نمایندگی ریکو با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است.

کادر مجرب نمایندگی ریکو در بخش تعمیر، با بهره‌مندی از بروزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی می‌باشد که به هر دلیل ممکن است در محصولات ریکو ایجاد شده باشند. کاربران گرامی می توانند در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی ریکو و پارتهای ارائه دهنده خدمات در این مرکز به بخش زیر مراجعه نمایند.

سرویس‌های دوره‌ای فن پروژکتور ریکو را جدی بگیرید

فن پروژکتور ریکو در صورت عدم دریافت سرویس‌های به موقع و انجام گردگیری‌های بایسته، کیفیت نخستین خود را از دست می‌دهد و دچار خرابی می‌گردد. از همین رو توصیه می‌شود، نکات درج شده در دفترچه راهنمای پروژکتور جدی گرفته شده و هر از چند گاهی، سرویس‌های مورد نیاز بر روی فن پروژکتور پیاده شود. البته گاه خرابی پیش آمده در فن پروژکتور حاد بوده و با گردگیری و سرویس‌های این‌چنینی برطرف نمی‌گردد.

در این شرایط لازم است تا پس از بررسی دقیق دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض فن پروکتور ریکو آغاز گردد. نیاز به تعمیر فن پروژکتور ریکو و یا تعمیر آن، صرفاً پس از بررسی دستگاه و طی مراحل عیب‌یابی مشخص می‌گردد. توصیه می‌شود در صورت آگاه شدن از خرابی فن پروژکتور Ricoh هر چه سریع‌تر جهت تعمیر و بهسازی عملکرد آن اقدام شود. در غیراینصورت تا زمان تعمیر فن پروژکتور ریکو از روشن کردن دستگاه و استفاده طولانی مدت از آن خودداری شود.

در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با این قطعه می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس‌های تخصصی تعویض و تعمیر فن پروژکتور ریکو را ثبت نمایید.

تعمیرات پروژکتور ریکو

عیب یابی و تعمیر خرابی تصویر پروژکتور ریکو

تغییر رنگ تصویر بیانگر وجود اشکال در چرخه رنگ پروژکتورهای DLP یا صفحات پلاریزه در پروژکتورهای LCD است. در وضعیتی که تغییر رنگ در پروژکتورهای ال سی دی به تازگی ظاهر شده باشد، می‌توان با تمیز کردن، کار کردن و کالیبره مجدد ماژول رنگ این اشکال را برطرف ساخت. توجه داشته باشید که در صورت تأخیر در این کار، تعویض صفحات پلاریزه یا  منشور (prism assembly) که هزینه بالایی دارد، ضروری خواهد گشت.

در صورتی که از یک ویدئو پروژکتور DLP استفاده می‌کنید و در تصویر دریافتی از این دستگاه بخش‌هایی به صورت سیاه به نمایش درمی‌آید، این اشکال احتمالاً به دلیل وجود یک تراشه شکسته شده DLP است که چنین اختلالی را می‌توان با تعویض آن، رفع و برطرف نمود. از سویی دیگر در تمامی پروژکتورها این اشکال می‌تواند در نتیجه آسیب منشور و یا بلوک های نوری باشد. تمامی خدمات تخصصی مرتبط با تعمیر خرابی تصویر پروژکتور  در مرکز تعمیرات پروژکتور ریکو ارائه می‌گردد.

اشکالاتی نظیر کم‌نوری یا گرفته بودن تصویر پروژکتور، عموماً ناشی از لامپ دستگاه می‌باشد، از همین‌رو توصیه می‌شود در این شرایط جهت تعمیر خرابی تصویر پروژکتور  پس از ۳۰۰۰ ساعت، لامپ‌های دستگاه تعویض شوند (جهت اطلاع از عمر مفید لامپ به دفترچه راهنمای ویدئو پروژکتورتان مراجعه کنید).

در تعویض لامپ‌های پروژکتور به این نکته توجه داشته باشید که لامپ‌های جایگزین حتماً اورجینال و اصلی باشند زیرا لامپ‌های تقلبی به علت ایجاد نوسانات برق، منجر به ناکارآمدی منبع تغذیه، شکست بالاست، و یا حتی نقص مادربرد می‌گردند. کاربران ویدئو پروژکتور توجه داشته باشند که در صورت عدم تعویض به موقع لامپ و ترکیدن آن در داخل دستگاه امکان آسیب به سایر قسمت‌ها وجود دارد.

تعمیرات پروژتور ریکو

تعمیر لامپ پروژکتور ریکو

تعمیر لامپ پروژکتور یکی از خدمات تخصصی است که در مراکز معتبر تعمیر پروژکتور ریکو انجام می شود. کارشناسان مرکز تعمیر پروژکتور ابتدا با بررسی ظاهری لامپ، تست لامپ در پروژکتور دیگر، چک کردن منبع تغذیه پروژکتور و بررسی لامپ از طریق تستر، مشکل آن را شناسایی کرده و سپس برای تعمیر اقدام می کنند.

در صورتی که یکی از این بخش ها دچار مشکل باشد، کارشناسان از خرابی لامپ مطمئن می شوند و این قطعه را تعویض می کنند. به منظور افزایش عمر لامپ پروژکتور، توصیه می شود پس از استفاده از پروژکتور و خاموشی لامپ آن، دو شاخه دستگاه را از برق جدا نکنید. با این کار فن دستگاه روشن می ماند وبا خنک کردن قطعات آن، طول عمر آن ها را افزایش می دهد.

 

تعمیر فن پروژکتور ریکو

یکی از مواردی که در مراکز تعمیر پروژکتور ریکو به آن بسیار توجه می شود، تعمیر فن دستگاه است. یکی از آشکار ترین نشانه های خرابی در فن پروژکتور، افزایش دمای دستگاه و خاموش شدن ناگهانی آن است. به این ترتیب در صورتی که با خاموشی خود به خودی دستگاه مواجه شدید، توصیه می شود که فن آن را مورد بررسی قرار دهید.

اما چنانچه با قطعات پروژکتور آشنایی ندارید، از دستکاری آن خودداری کنید و با یکی از مراکز معتبر تعمیر پروژکتور ارتباط برقرار نمایید. در صورتی که این قطعه قابل تعمیر نباشد، کارشناسان و تکنسین های مرکز درصدد تعویض قطعه برمی آیند.

 

تعمیرات ریکو و اخبار این حوزه

مراجعه به مرکز تعمیرات ریکو این اطمینان را به کاربر می بخشد که تعمیرات اِعمال شده بر روی دستگاه معیوب ریکو، منطبق بر استانداردهای بین‌المللی و شرکتی بوده و منجر به بازیابی کیفیت اولیه دستگاه می گردد از همین روست که کارشناسان اکیداً توصیه می نمایند پیش از تحویل دستگاه به یک مرکز تعمیرات از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل شود؛

دلیل این امر نیز روشن است؛ مراجعه به یک مرکز ناآشنا جهت تعمیر یک دستگاه نه تنها ممکن است اشکالات دستگاه را رفع نکند بلکه ممکن است به دلیل اِعمال برخی دستکاری های ناشیانه توسط تعمیرکاران مبتدی و نابلد، اشکالات و نواقص دستگاه معیوب دو چندان شده و چه بسا فرصت تعمیر آن برای همیشه از بین برود.

در این میان آگاهی از جدیدترین رویدادها و اخبار مرتبط با ریکو سبب میگردد تا کاربران از تازه های ساخت و ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری تولیدات این کمپانی آگاهی یافته و بتوانند پارامترهای ضروری و بایسته جهت تعمیرات آنها را تشخیص دهند. تازه های اخبار و رویدادهای ریکو از طریق بخش زیر در اختیار کاربران گرامی قرار داده شده است.

تعمیرات پروژکتور ریکو

تعمیرات پروژکتور ریکو و مقالات مرتبط

شما می‌توانید در این بخش مقالات کوتاه و بلند کارشناسان تعمیرات پروژکتور ریکو را دریافت نمایید. کارشناسان مرکز تعمیرات پروژکتور ریکو به دلیل سال‌ها سابقه در تعمیرات این دستگاه و بررسی قطعات ریز و درشت آن، تسلط جامعی به ساختار و عملکرد آن یافته‌اند و می‌توانند تمامی اختلالات و عیوب احتمالی آن را رفع و برطرف نمایند. عناوین برخی از مقالات کوتاه این بخش عبارت است از:

  • چرایی تغییر رنگ تصویر پروژکتور
  • دلایل چشمک زدن چراغ پروژکتور
  • علل سیاهی بخشی از تصویر پروژکتور و یا نبود بخشی از تصویر
  • بررسی‌های کم نوری یا گرفته بودن تصویر پروژکتور
  • دلایل وجود گرد و غبار، لکه و لکه‌های سیاه بر روی تصویر پروژکتور
  • اشکالات مربوط به برق ویدئو پروژکتور
  • عدم شناسایی ورودی توسط ویدئو پروژکتور
  • شکسته شدن بدنه لنز پروژکتور یا قاب پروژکتور

خدمات تخصصی مرکز تعمیرات پروژکتور ریکو

  • تعمیر و تعویض لامپ ویدئو پروژکتو ریکو
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به تراشه DMD
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به چرخه رنگ
  • عیب‌یابی و تعمیرات مربوط به فن ویدئو پروژکتور ریکو
  • رفع عیوب مربوط به Main Board ویدئو پروژکتور ریکو
  • رفع اختلالات مربوط به ریموت کنترل ویدئو پروژکتور ریکو
  • رفع عیوب مربوط به پاور پروژکتور ریکو
  • رفع عیوب مربوط به پاور لامبلاست ریکو
  • رفع عیوب مربوط به منشور رنگ LCD ویدئو پروژکتور ریکو
  • رفع عیوب مربوط به چرخ رنگ CARELWEEL ویدئو پروژکتور ریکو
  • رفع عیوب مربوط به تراشه DMD ریکو
  • رفع عیوب مربوط به لنز و اپتیک پروژکتور ریکو
تعمیرات پروژکتور تلویزیون

 

 

معرفی پروژکتورها و دیگر محصولات ریکو

پروژکتور دستگاهی است که از طریق ورودی‌های گوناگون خود می‌تواند تصاویر ویدئو، VCD، DVD، دوربین ‌های فیلم‌برداری، ویژوالایزر و کامپیوتر را پس از دریافت و پردازش، از طریق لنز و سیستم اپتیک خود، در ابعاد بسیار بزرگ‌ تری بر روی پرده نمایش انعکاس دهد. ویدیو پروژکتورها در مدل‌های گوناگون و متناسب با هر نوع سالن طراحی و ساخته شده‌اند. وجه تمایز اصلی دیتا پروژکتورها در قدرت روشنایی آنهاست. هر چه قدرت روشنایی پروجکشن بالاتر باشد برای استفاده در محیط‌ های بزرگ‌ تر و روشن‌ تر مناسب‌تر است. کاربران گرامی می توانند جهت آشنایی با جدیدترین پروژکتورهای عرضه شده توسط کمپانی ریکو و دیگر محصولات این برند به بخش زیر مراجعه نمایند.

 

تعمیرات پروژکتور ریکو و پاسخگویی به پرسش های کاربران

همواره خرید دستگاه‌های حرفه‌ای نظیر پروژکتورها با هراس ناشی از دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب همراه است. خرسندیم تا به اطلاع شما برسانیم که مرکز تعمیرات پروژکتور ریکو آمادگی پشتیبانی فنی از همه پروژکتورهای ریکو و ارائه خدمات مرتبط با تعمیر آنها را داراست.

تعمیرات پروژکتور ریکو در این مرکز با همکاری تیمی از کارشناسان متخصص این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. کارشناسان زبده مرکز تعمیرات پروژکتور ریکو به دلیل برخورداری از تجربه و تخصص بالا، توانایی تعمیر تمامی پروژکتورهای معیوب حتی مدلهای قدیمی و خارج از رده را دارا هستند بعلاوه در مرکز تعمیرات پروژکتور ریکو امکان تعمیر و تعویض قطعاتی نظیر لامپ ویدئو پروژکتور، لامپ بلاست، تراشه DMD، چرخه رنگ، ال‌سی‌دی، منبع تغذیه، فن، Main Board و ریموت کنترل ویدئو پروژکتور وجود دارد.

کاربران گرامی جهت کسب آگاهی از دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرند. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پروژکتور ریکو با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی ابهامات و پرسش های شما کاربران گرامی خواهند بود.

 

لینک مفید :

تعمیرات پروژکتور تعمیر پروژکتور کانن / تعمیر پروژکتور فوجیتسو / تعمیرا پروژکتور زیراکس/تعمیر پروژکتور شارپ / تعمیر پروژکتور ایسر/ تعمیر پروژکتور پاناسونیک / تعمیر پروژکتور دل / تعمیر پروژکتور فوجیستو /تعمیر پروژکتور سونی / تعمیر پروژکتور ایسوس/ نمایندگی برادر/ نمایندگی توشیبا / نمایندگی شارپ / نمایندگی زیراکسنمایندگی ال جی /  نمایندگی تعمیرات مانیتورنمایندگی نوت بوک /نمایندگی ال این وان /نمایندگی تعمیرات موبایلتعمیرات لپ تاپ / نمایندگی بازیابی اطلاعات / نمایندگی لنوو / نمایندگی پاناسونیک /نمایندگی ایسر / نمایندگی دل / نمایندگی اچ پی/ نمایندگی اپلنمایندگی ایسوس / نمایندگی سامسونگ / نمایندگی سونی /  نمایندگی لنوو در ایراننمایندگی فوجیتسو / نمایندگی دل / نمایندگی شارپ نمایندگی سونی /نمایندگی ایسوس / نمایندگی لنوو / نمایندگی زیراکس / نمایندگی اچ پی / نمایندگی کانن / نمایندگی توشیبا / نمایندگی سامسونگنمایندگی برادر / نمایندگی کونیکا مینولتا / نمایندگی ایسر / نمایندگی ال جی  / بازیابی اطلاعات / ریکاوری اطلاعات / نمایندگی اپل / نمایندگی ریکو / نمایندگی کیوسرا