اشتراک گذاری

دوربین استریو ریکو

دوربین استریو ریکو، یک راه حل صنعتیricoh

پس از سالها تلاش برای جلوگیری ازتصادفات به روش های مختلف امسال ریکو توانست این مشکل را برطرف کند. با ساخت دوربین استریو ریکو تحولی شگرف در زمینه ی تصادفات و حوادث گوناگون خودرو ها ایجاد شد. این دورین با بهره مندی از سنسور های انعطاف پذیر و پردازش تصویر سه بعدی کوچکترین ناهماهنگی ها در سطح جاده، سایر وسایل نقلیه ، ریل های قطار و … را به راننده هشدار داده و به وسیله یکنترل فرمان از وقوع حوادث جلوگیری می کند. برای آشنایی بیشتر با این دوربین و کاربرد موثر آن ادامه ی این مطلب ار دنبال کنید.

دوربین استریو ریکو

دوربین استریو ریکو ricoh

کمپانی ریکو از ساخت دوربین جدید خود یعنی دوربین استریو ریکو خبر داد. این دوربین از تکنولوژی انعطاف پذیری بهره مند است و در صنعت خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. این تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است. دوربین استریو ریکو یک راه حل صنعتی برای تمامی دارندگان خودرو می باشد. تکنولوژی انعطاف پذیری این دوربین استریو ریکو در انحصار شرکت ریکو می باشد. پردازش تصویر در این دوربین سه بعدی بوده و وظیفه ی آن تشخیص موانع قبل از رسیدن به آن ها می باشد. دوربین استریو ریکو فضای آزاد جاده را تشخیص داده و در این صورت حرکت خودرو را امکان پذیر می کند.

قابلیت های دوربین استریو ریکو ricoh

به طور کلی دوربین استریو ریکو برای جلوگیری از برخورد ماشین با موانع و هشدار برای وجود ریل قطار و سایر موارد به راننده تولید شده است. استفاده از دوربین استریو ریکو تا حد زیادی امنیت وسایل نقلیه را تضمین می کند. به طور کلی دوربین های استریو تا به امروز الگوریتم های اختلاف سطوح را با استفاده از تشخیص لبه نشان داده اند، بنابراین نمی توانند به طور دقیق ناهماهنگی و بی نظمی های سطوح جاده را تشخیص دهند، اما در این دوربین با بهره مندی از سنسور های انعطاف پذیر امکان تشخیص کوچکترین ناهماهنگی ها در سطح جاده امکان پذیر شده است. تشخیص تمامی موانع از جمله عابر پیاده، وسایل نقلیه دیگر، ریل های محافظ و حتی شرایط جاده ها و… امکان پذیر می باشد. بهره مندی از سرعت پردازش بالا و تکنولوژی زمینه ی ای شد برای تولید دوربین استریو ریکو. این دوربین برای تشخیص موانع لازم است حجم بالایی از اطلاعات ورودی را پردازش کند. این دوربین به صورت مستقیم بر عملکرد فرمان نظارت دارد و در صورت تشخیص مانع فرمان را کنترل می کند. استفاده از این دوربین در خودرو ها میزان قابل توجهی از تصادفات را کاهش می دهد.

نمایندگی تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو انواع تولیدات این شرکت را به صورت اورجینال به فروش می رساند. تولیدات شرکت ریکو شامل انواع دستگاه کپی، پروژکتور، فکس ،پرینتر و انواع دروبین می باشد. ارائه ی ضمانت نامه ی معتبر به همراه این محصولات از امتیازات خاص این نمایندگی می باشد. حضور مشاوران نیز یکی دیگر از خدمات مفید در این نمایندگی به شمار می رود. شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی تمامی اطلاعات تخصصی و فنی محصول مورد نظر خود را از مشاوران دریافت کنید. دریافت این اطلاعات به شما کمک می کند تا انتخابی متناسب با نیاز خود داشته باشید. از دیگر واحد های فعال ریکو می توان به بخش تعمیرات اشره کرد. تعمیرات ریکو از واحد هایی مجزا تشکیل شده که هر کدام در زمینه ی تعمیرات دوربین ریکو و دیگر محصولات شرکت تخصص دارند. دسترسی این واحد به مدرن ترین امکانات و تجهیزات سبب شده تا فرآیند تعمیرات به بهترین شکل ممکن انجام شود. تعویض قطعات معیوب و فرسوده ی انواع تولیدات ریکو و جای گذاری آن ها با نمونه های اورجینال از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این نمایندگی به شمار می رود.

  در راستای مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک ‌های زیر مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر