اشتراک گذاری

لنزهای جدید دوربین پنتاکس ریکو

شرکت ریکو، دو لنز جدید برای دوربین های پنتاکس معرفی کرد. شاید بیشتر این شرکت را به تولید و عرضه ی ماشین های اداری بشناسید. اما این شرکت، تولید انواع دوربین را نیز در کارنامه ی کاری خود دارد. ریکو اخیرا اقدام به معرفی دو لنز جدید برای دوربین های پنتاکس خود نموده است. اهمیت بالای لنز در کار عکاسی و محبوبیت آن در بین کاربران دوربین، ما را بر آن داشت تا به تشریح این خبر بپردازیم.

لنزهای جدید دوربین پنتاکس ریکو

لنزهای جدید دوربین پنتاکس ریکو

همانطور که گفتیم، ریکو برای بالا بردن کیفیت کار با دوربین های سری پنتاکس خود، دو لنز با مگاپیکسل بالا را معرفی کرده است. به معرفی اجمالی این دو محصول جدید می پردازیم.

برای دریافت خدمات تعمیرات دوربین ریکو با واحد تعمیرات  نمایندگی ریکو در ارتباط باش. تنها کافیه گوشیتو برداری و یکی از شماره های اعلام شده در سایت رو شماره گیری کنی تا مشاوران ما شما رو راهنمایی کنن.

لنز HD Pentax-DA* 11-18mm F2.8

یکی از لنزهای جدید دوربین پنتاکس ریکو، لنز HD Pentax-DA* 11-18mm F2.8 می باشد. این محصول، در واقع برای دوربین های کراپ سنسور پنتاکس با سایز APS-C مانند پنتاکس KP طراحی و ساخته شده است،. از جمله ویژگی های قابل توجه این لنز، می توان به ارائه ی فاصله کانونی معادل یک لنز ۱۷-۲۷.۵ میلی متری روی یک سنسور فول فریم اشاره کرد.

جالب است که اپرچر این لنز، در تمام محدوده فاصله کانونی ثابت بوده و حداکثر گشودگی f/2.8 ارایه می‌دهد. ریکو، تاریخ عرضه ی لنز HD Pentax-DA* 11-18mm F2.8 را تابستان ۲۰۱۸ اعلام کرده اما در مورد قیمت آن، اطلاعاتی ارائه نداده است.

لنزهای جدید دوربین پنتاکس ریکو

 

لنز HD Pentax-D FA* 50mm F1.4 SDM AW

دومین مورد از لنزهای جدید دوربین پنتاکس ریکو، لنز HD Pentax-D FA* 50mm F1.4 SDM AW می باشد. این لنز، به صورت تخصصی برای فول فریم‌های پنتاکس نظیر K-1 طراحی شده است.

مطلب ویژه در مورد این لنز این است که از زمان معرفی دوربین پنتاکس K-1T، این اولین لنز پرایمی است که ریکو تولید کرده است. لنز جدید این کمپانی، بدنه ای مقاوم دارد که در برابر شرایط بد آب و هوایی، استحکام بالایی دارد. لنز HD Pentax-D FA* 50mm F1.4 SDM AW همچنین به موتور فوکوس خودکار تازه توسعه یافته ی supersonic direct-drive مجهز شده است.

این موتور، دقت و سرعت فوکوس و  نیز سرعت فوکوس خودکار در دوربین را بالا می برد. گفتنی است که طبق اعلام شرکت سازنده، این محصول در اوایل بهار ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد و البته قیمت آن نیز مشخص نشده است.


HD-PENTAX-D-FA-★-۵۰mm-f1

 

نمایندگی ریکو و واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو ، انجام کلیه ی امور مربوط به فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات ریکو را بر عهده دارد. این نمایندگی، جهت افزایش تمرکز تعمیرکاران خود، اقدام به پارت بندی بخش تعمیرات نموده است. هر کدام از محصولات این شرکت، در پارت تخصصی خود، عیب یابی و تعمیر می گردد.

نمایندگی ریکو مفتخر است که با تعهد کاری بالای کارکنان خود، توانسته اعتماد شما کاربران گرامی را در طول سالها فعالیتش به دست آورد. در این بخش به معرفی واحدهای تعمیرات ریکو می پردازیم.