اشتراک گذاری

تعمیر دستگاه کپی آفیشیو

دستگاه کپی های امروزی در سری ها و مدل های متفاوتی تولید شده اند. شرکت ریکو یکی از برترین تولید کنندگان انواع دستگاه کپی رومیزی و ایستاده است و دستگاه کپی آفیشیو یک سری از تولیدات این کمپانی است که در مدل های متفاوت و با قابلیت های گوناگون تولید شده است. این دستگاه ها متناسب با مدل های جدیدی که تولید می شوند امکانات بیشتری دارند و به عبارتی عیوب مدل های قبلی در سری جدید این دستگاه ها برطرف شده است. دستگاه کپی های سری آفیشیو نیز همانند سایر مدل های دستگاه کپی دارای حساسیت هایی هستند.

وجود این حساسیت ها سبب می شود که کاربران به مراقبت های بیشتری از این دستگاه بپردازند. لازم به ذکر است که متناسب با پیچیدگی های این دستگاه نیاز به تعمیر دستگاه کپی آفیشیو توسط تعمیر کار متخصص افزایش یافته است. به یاد داشته باشید هرگونه تعمیرات ناآگاهانه برای دستگاه کپی خرابی های بسیاری را برای این دستگاه به وجود می آورد. به همین منظور برای دریافت خدمات تخصصی به واحد تعمیرات دستگاه کپی مراجعه کنید.

تعمیر دستگاه کپی آفیشیو

نکات مهم در تعمیر دستگاه کپی آفیشیو

برای تعمیر دستگاه کپی آفیشیو رعایت برخی نکات بسیار مهم و ضروری است. اولین نکته در تعمیرات دستگاه کپی که لازم است به آن توجه ویژه داشته باشید مراجعه به نیروی متخصص است. زیرا تعمیر دستگاه کپی ریکو اگر توسط افراد بی تجربه انجام شود کارایی دستگاه را کاهش داده و در فواصل زمانی کوتاه مدت دستگاه را با مشکلات بیشتری مواجه می کند.

از دیگر موارد مهم که رعایت آن در حفظ کیفیت و کارایی دستگاه موثر است می توان به استفاده از قطعات اصل اشاره کرد. قطعات تقلبی با توجه به هزینه ی کمتری که دارند کارایی نامناسبی دارند و در تعمیر دستگاه کپی آفیشیو بی تاثیر هستند، زیرا مجددا دستگاه را با مشکل مواجه می کنند.

از دیگر نکات مهم که در تعمیر دستگاه کپی ریکو باید مد نظر داشته باشید عیب یابی جزئی از قطعات می باشد. برای رفع مشکل دستگاه عیب یابی مهم ترین بخش این فرآیند است. متخصصان در واحد تعمیرات دستگاه کپی تمامی قطعات را به صورت جداگانه تست می کنند و در صورتی که مشکل و اختلالی در آن ها مشاهده کردند قطعات را تعمیر می کنند. در صورتی که تعمیر قطعات امکان پذیر نباشد قطعه ی معیوب با یک دل اصلی تعویض خواهد شد.

بررسی مشکلات رایج دستگاه کپی آفیشیو

از رایج ترین اختلالات دستگاه کپی می توان به گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی ریکو، خالی شدن تونر کارتریج، کپی نگرفتن دستگاه کپی و تونر ریزی دستگاه اشاره کرد. به طور کلی مشکلات در دستگاه کپی بر اثر استفاده های مداوم از دستگاه به وجود می آیند. عواملی چون نوسانات جریان برق، نامرغوب  بودن تونر، کثیفی قطعات ، عدم سرویس به موقع دستگاه کپی ، نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه و … بر عملکرد دستگاه کپی موثر هستند و فرآیند چاپ را با مشکل مواجه می کنند.

همچنین بی احتیاطی های کاربران و عدم استفاده ی درست از دستگاه از دیگر عواملی است که کارکرد دستگاه کپی را با مشکل مواجه می کند. برای مثال یکی از دلایل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی نامناسب بودن کاغذ ورودی به دستگاه می باشد. این نامناسب بودن ابعاد و اندازه کاغذ و کیفیت آن را در بر می گیرد.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی با دسترسی به انواع ابزارآلات می تواند انواع عیوب دستگاه کپی را در مدت زمانی کوتاه برطرف کند. متخصصان حاضر در این مجموعه با بهره مندی از مدرن ترین اطلاعات تخصصی و فنی می توانند انواع ایرادات دستگاه کپی را برطرف کنند. آشنایی کارشناسان حرفه ای حاضر در واحد تعمیرات ریکو با انواع قطعات دستگاه کپی سبب شده تا اعمال فرآیند تعمیرات با سرعت بالایی انجام شود.

تعویض انواع قطعات دستگاه کپی در صورتی که تعمیر و ترمیم آنها امکان پذیر نباشد با جای گذاری نمونه های اورجینال آن قطعات انجام می شود. استفاده از قطعات اورجینال تاثیر بسزایی در بازگرداندن کیفیت و کارایی اولیه ی دستگاه دارد.

نمایندگی ریکو

خدمات در نمایندگی رسمی ریکو در دو واحد مجزای تعمیرات و فروش ارائه می شوند. واحد فروش انواع محصولات شرکت ریکو را به صورت اورجینال به فروش می رساند. واحد فروش با گردآوری گروهی از مشاوران مجرب امکان خریدی  بهتر را برای کاربران فراهم کرده است.

مشتریان می توانند برای اطلاع از چگونگی عملکرد محصولات ریکو و همچنین آشنایی با قابلیت های آن ها به مشاوران حاضر در نمایندگی ریکو مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. تمامی محصولات نمایندگی مجاز ریکو در این مجموعه همراه با گارانتی معتبر به فروش می رسند.

برای پیگیری دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک ‌های زیر مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
5/5 (1 امتیاز)