تعمیرات پرینتر ریکو

تعمیرات پرینتر ریکو در این مرکز با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان تعمیر انجام می پذیرد. تعمیرات پرینتر ریکو در این مرکز توسط مهندسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی آموزشی مهارتهای تعمیر را بر اساس جدیدترین متدها آموخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات و بازیابی صددرصدی کیفیت اولیه پرینترهای ریکو گشته‌اند.

موفقیت و پیشروی مرکز تعمیرات ریکو مرهون تعهد به پارامترهایی است که از زمان راه اندازی و تأسیس این مرکز اجرایی گشته اند. پارامترهای مذکور عبارتند از: تعهد مرکز تعمیرات پرینتر ریکو به ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده، استفاده از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری با گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور، بهبود و ارتقاء فضای کاری میان کارکنان مرکز تعمیرات پرینتر ریکو، پیاده‌سازی ضوابط و استانداردهای روز دنیا، رعایت اصل مشتری‌مداری و تعهد به آن و…

بیشتر بخوانید: شبکه کردن دستگاه کپی

تعمیرات پرینتر ریکو

شارژ کارتریج پرینتر ریکو

یکی از سرویس های رایج پرینتر، شارژ کارتریج است. این موضوع به عملی اشاره دارد که طی آن با خالی شدن کارتریج، آن را مجدداً از تونر پر می کنند. شارژ کارتریج متناسب با نوع دستگاه متفاوت است.

برای مثال اگر از پرینترهای جوهر افشان رنگی استفاده کنید در این صورت باید تمامی کارتریج ها از مایع جوهر پر شوند اما اگر پرینتر لیزری دارید به جای جوهر از پودر تونر استفاده می شود. این پودر نیز با توجه به رنگی یا سیاه و سفید بودن دستگاه درون مخازن کارتریج ریخته می شود. کم رنگ شدن چاپ و سفید چاپ کردن پرینتر از مهمترین نشانه های خالی شدن کارتریج و نیاز آن به شارژ مجدد است.

تعمیر لیزر پرینتر ریکو

در پرینترهای لیزری، یونیت لیزر از بخش های اصلی دستگاه محسوب می شود. یونیت لیزر خود متشکل از قطعات لیزر، برد لیزر، برد موتور گرداننده و آینه کوچک عدسی است. اگر هر یک از این قطعات دچار مشکل شوند ممکن است با مشکلاتی نظیر عدم وضوح تصویر و تار بودن سند چاپ شده، سفید چاپ کردن متن، پرینت نشدن بخشی از سند و در برخی مواقع روشن نشدن دستگاه مواجه شوید.

تعمیر یونیت لیزر از تخصصی ترین تعمیرات پرینتر ریکو محسوب می شود و نیاز به دانش فنی و مهارت بالای تعمیرکار دارد. خوشبختانه تکنسین های حاضر در نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو، از زبده ترین مهندسین کشور هستند و قادرند در اسرع وقت مشکلات دستگاه را برطرف نمایند.

تعمیر درام پرینتر ریکو

درام یکی از قطعات تأثیرگذار در فرآیند چاپ محسوب می شود. این قطعه که در درون محفظه کارتریج قرار می گیرد، تونر مورد نیاز برای چاپ را به کاغذ منتقل می کند. این کار توسط غلتیدن درام روی سطح کاغذ انجام می شود. از این روی هرگونه مشکل در درام و یا خط و خش روی آن می تواند در کیفیت چاپ تأثیر نامطلوب بگذارد.

از آنجا که درام یک قطعه مصرفی است معمولاً در صورت خرابی تعویض می شود اما اگر مشکل آن وجود تونر یا خط و خش روی آن باشد، تکنسین های تعمیر پرینتر ریکو با انجام اقداماتی به تعمیر درام پرینتر ریکو می پردازند.

تعمیرات پرینتر ریکو

تعویض پیکاپ رولر پرینتر ریکو

پیکاپ رولر از اولین قطعاتی است که پس از روشن کردن دستگاه و انتقال دستور چاپ شروع به کار می کند. این قطعه وظیفه کشیدن کاغذ به داخل دستگاه را برعهده دارد. پیکاپ رولر متشکل از غلتک های پلاستیکی و پدهای متعددی است که کاغذها را به داخل دستگاه هدایت می کند.

اگر در زمان روشن شدن دستگاه کاغذها شروع به لرزش می کنند یا کاغذ به داخل دستگاه کشیده نمی شود احتمالاً پیکاپ رولر خراب شده و باید تعویض شود. گاهی مواقع گیر کردن کاغذ در دستگاه نیز نشانه ای از خرابی پیکاپ رولر است.

تعمیر مین برد پرینتر ریکو

یکی از قطعات مهمی که در بسیاری از مشکلات پرینتر نقش دارد، مین برد است. برد اصلی یا همان مین برد در این دستگاه هم مثل سایر محصولات الکترونیکی، وظیفه هدایت سایر قطعات را بر عهده دارد. مین برد پرینتر بر اثر نوسانات برق و یا دریافت ولتاژ بیش از حد می سوزد و در این شرایط، سایر بخش های دستگاه را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

در واقع با سوختن این قطعه، پردازش اطلاعات در پرینتر به درستی انجام نمی شود و در نتیجه آن، فرایند چاپ با مشکلات جدی مواجه خواهد شد. البته تعمیر مین برد پرینتر ریکو کار چندان سختی نیست و به راحتی می توان این قطعه مهم را ترمیم نمود. اما لازمه آن این است که برد اصلی نسوخته باشد و تنها اجزای آن دچار نقص شده باشند. در صورت سوختن برد، تنها راه ترمیم مشکلات ناشی از آن، تعویض مین برد چاپگر با یک نمونه جدید خواهد بود.

خدمات تخصصی مرتبط با تعمیرات پرینتر ریکو

 

  • رفع ایرادات مربوط به پلیت تایمینگ و ….
  • تعویض و تعمیر قطعات مستهلک جهت بهینه‌سازی عملکرد دستگاه و کاهش میزان انرژی
  • تنظیمات و نصب درایور و ماژول‌های جانبی پرینتر ریکوو تجهیزات جانبی جدید
  • ارائه مشاوره جهت سرویس‌های زمانبندی دوره‌ای
  • ارائه مشاوره در خصوص چگونگی عملکرد و سیستم چاپگرهای ریکو
  • به‌روز سازی Firmware پرینترهای ریکو جهت اصلاح عیب‌های اختلالی چاپگرها
  • بررسی و اصلاح اسناد فنی پرینترهای ریکو
  • تست محتوایی و پایه‌ای اختلالات پرینترهای ریکو
  • بازیابی و ترمیم کابل‌ها، اتصالات و قطعات سخت‌افزاری در صورت خرابی
  • عیب‌یاب پیکاپ
  • بررسی نوار انکودر و رفع عیوب آن
  • عیب یابی مسیر حرکت کاغذ
  • کلیه خدمات مرتبط با تعمیرات پرینتر جوهرافشان ریکو

 

  • تعویض بایوس و ریست کردن پرینتر ریکو
  • شارژ کارتریج ریکو
  • بررسی و اصلاح ایرادات نوار انکودر
  • بررسی بلوک دیاگرام و بخش‌های مختلف پرینتر ریکو
  • اصلاح نواقص مربوط به داکتر بلید
  • اصلاح و شناسایی خطاهای مربوط به ریبون
  • حذف و نصب دوباره‌ی دایور پرینتر ریکو جهت سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • گردزدایی، پاک‌سازی، روغن‌کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه‌سازی عملکرد پرینتر ریکو و نیز جلوگیری از استهلاک دستگاه
  • شارژ مواد مصرفی پرینتر ریکو
  • رفع خطاهای رایج در بوبین
  • تعمیرات پرینتر لیزری ریکو
  • تعمیرات پرینتر سوزنی ریکو
  • تحلیل و بررسی عیوب مربوط به پنل چاپگر ریکو

 

سایر خدمات تعمیرات نمایندگی پرینتر ریکو

 

نمایندگی ریکو و واحدهای ارائه دهنده خدمات

نمایندگی ریکو بهره‌مند از حضور کارشناسانی است که به دلیل حضور در جدیدترین دوره‌های تخصصی به تمامی مهارتها و ترفندهای حوزه تعمیرات ریکو تسلط یافته اند و توانایی آن را دارند تا با بهترین کیفیت و در کمترین زمان تمامی عیوب سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های ریکو را برطرف نمایند.

مدیریت نمایندگی ریکو با تجهیز این مرکز به آرشیوی از قطعات جانبی و اصلی، این امکان را فراهم آورده است تا در صورت نیاز به تعویض برخی از قطعات، فرآیند تعویض و تعمیر در کمترین زمان و با بهترین کیفیت انجام پذیرد.

شما کاربران گرامی می توانید در صورت خرابی هریک از دستگاه های خویش به نمایندگی ریکو مراجعه کرده و با حضور در پارت تخصصیِ مرتبط با دستگاه خویش، تخصصی ترین خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. به کاربران گرامی این اطمینان داده می شود که تمامی اقدامات تعمیر در مرکز نمایندگی ریکو بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی ریکو صورت می‌پذیرد. جهت آشنایی با پارتهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی ریکو به بخش زیر مراجعه نمایید.

تعمیرات ریکو و اخبار این حوزه

تعمیرات ریکو در این مرکز با توجه به نوع دستگاه و اختلال ایجاد شده در آن در واحدهای مجزایی انجام می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می توانید با توجه به نوع دستگاه ریکو (پرینتر،کپی، پروژکتور و …) و با توجه به اختلال ایجاد شده در آن (نرم افزاری یا سخت افزاری) به یکی از پارت‌های موجود در مرکز تعمیرات ریکو مراجعه نمایید و تمامی خدمات تخصصی مرتبط با ترمیم، بازسازی و تعمیرات ریکو را دریافت نمایید.

کارشناسان حاضر در واحدهای تعمیرات ریکو به دلیل برخورداری از دانش فنی این حوزه و حضور در کنفرانس های تخصصی-آموزشی، مهارت و تخصص لازم جهت تعمیر انواع دستگاه های ریکو را یافته اند و قادر به رفع تمامی اختلالات و نواقص ایجاد شده در این دستگاهها در کمترین زمان و با بهترین کیفیت هستند.

کارشناسان مرکز تعمیرات ریکو در راستای ارائه خدمتی دیگر درصدد برآمده اند تا شما کاربران گرامی را در جریان جدیدترین اخبار و رویدادهای مرتبط با کمپانی و محصولات ریکو قرار دهند. جدیدترین اخبار و رویدادهای مرتبط با ریکو، محصولات آن و فناوری های نوین به کار رفته در دستگاه های ریکو در بخش زیر قابل دسترسی هستند.

تعمیرات پرینتر ریکو

تعمیرات پرینتر ریکو و مقالات مرتبط

تعمیرات پرینتر ریکو در این مرکز به دلیل حضور برخی از عوامل و تعهد در پیاده سازی برخی از پارامترها، بالاترین بازدهی و بهترین نتیجه ممکن را در پی داشته است. «حضور کارشناسان کاربلد» و «بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر» دو عامل بنیادینی هستند که نقش بسزایی در موفقیت مرکز تعمیرات پرینتر ریکو ایفا می کنند.

دیگر عوامل تأثیرگذار در موفقیت و پیشروی این مرکز عبارتند از: التزام کادر فنی تعمیر به حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، رعایت اصول مشتری‌مدار و حفظ حقوق مشتریان، تلاش تمامی کارکنان و اجزا این مرکز جهت رسیدن به استانداردها و ضوابط جهانی این حوزه، ضمانت و گارانتی کلیۀ تعمیرات پرینتر ریکو، حصول اطمینان از بازیابی کیفیت اولیه دستگاه پس از تعمیر از طریق تست دستگاه در حضور مشتری و …. .

شما نیز می توانید با حضور در این مرکز تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات پرینتر ریکو را دریافت نمایید. کارشناسان حاضر در این مرکز تمامی اشکالات ایجاد شده در دستگاه شما را رفع نموده و با صبر و شکیبایی راهنمای شما خواهند بود. شما کاربران گرامی می توانید بخشی از اطلاعات مورد نیاز خویش در رابطه با پرینترهای ریکو را از طریق دریافت مقالات گردآوری شده توسط کارشناسان ما کسب نمایید.

کارشناسان مرکز تعمیرات پرینتر ریکو در بخش های مختلف  ارائه دهنده مقالاتی هستند که در آنها جدیدترین متدهای تعمیر، ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری پرینترهای ریکو، قابلیتهای هر یک از پرینترهای ریکو و مواردی از این دست گنجانده شده اند. شما می توانید با دنبال کردن مقالات ریکو بخش زیادی از مشکلات خود را حل نموده و یا پاسخ بسیاری از سوالات خود را کسب نمایید.

 

محصولات ریکو

کمپانی ریکو عمده فعالیت های خویش را بر دو حوزه عکاسی و الکترونیک متمرکز ساخته است. ریکو شرکتی چندملیتی الکترونیکی و تصویربرداری ژاپنی است که توسط انیسیتوی ریکن در تاریخ شش فوریه سال ۱۹۳۶ راه اندازی گشت. شرکت ریکو تولید کننده انواع محصولات الکترونیکی است که در درجه نخست به عرضه تولید مدلهای گوناگون و گسترده دوربینها و تجهیزات اداری نظیر پرینترها، دستگاه های فتوکپی و دورنگارها می پردازد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با دیگر محصولات ریکو و ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری هر یک از آنها به بخش محصولات ریکو مراجعه نمایید.

 

تعمیرات پرینتر ریکو و پاسخگویی به پرسش های کاربران

نمایندگی ریکو واحد ارتباط با مشتریان را به منظور آنالیز عملکرد کارکنان و نیز بررسی انتقادات و پیشنهادات هموطنان گرامی راه اندازی نموده است. شما مشتریان گرامی می توانید با استفاده از این بخش هرگونه پیشنهاد، انتقاد و نظرات خویش را با ما در میان گذاشته و از این راهرو ما را در ارتقاء سطح کیفی خدمات یاری نمایید. این امکان نیز فراهم شده است تا شما هموطنان گرامی از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر حضور کارشناسان سرویس و تعمیرات پرینتر ریکو در محل را ثبت نمایید.

پس از تماس شما و انجام هماهنگی های لازم، کارشناسان تعمیرات پرینتر ریکو به محل اعزام شده و اقدامات لازم جهت تعمیر و سرویس دستگاه ریکو را آغاز می‌ نمایند. راه‌های برقراری ارتباط با ما در وب سایت رسمی این مرکز و در بخش «ارتباط با ما» ذکر شده است. کادر پشتیبانی نمایندگی ریکو با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش های شما خواهد بود. شما کاربران گرامی می توانید کلیه پرسش های مرتبط با دستگاه های ریکو را با کارشناسان ما در میان گذاشته و تخصصی ترین پاسخ های این حوزه را دریافت نمایید.