اشتراک گذاری

تعمیر کپی ریکو

تعمیر کپی ریکو -که نخستین گام در آن، عیب‌یابی صحیح دستگاه است- یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز است؛ این فرآیند با بررسی و آنالیز قطعات معیوب و اختلالات پیش آمده در مکانیزم دستگاه آغاز می‌گردد و با ورود مهندسان و اِعمال تمامی تعمیرات مورد نیاز پایان می‌پذیرد. عیب‌یابی و تعمیرات کپی ریکو در این مرکز با در نظر داشتن و رعایت تمامی پارامترهای ضروری این حوزه انجام می ‌پذیرد.

برقراری امکانات استاندارد جهت ایجاد تعامل میان مشتریان و مرکز تعمیر دستگاه کپی ریکو سبب گشته تا سطح کیفی خدمات در این مجموعه به طور مداوم آنالیز گشته و نواقص احتمالی برطرف گردند. کارشناسان این مرکز تمامی توان و امکانات خویش را به کار بسته اند تا خدماتی لایق و سزاوار نام ریکو را به کاربران آن ارائه دهند.

تعمیر کارتریج کپی ریکو

یکی از تعمیراتی که ممکن است برای این نوع از دستگاه ها پیش بیاید، تعمیر یا تعویض کارتریج است. همانطور که می دانید کارتریج منبع ذخیره تونر دستگاه بوده و پس از فرمان چاپ یا کپی، آن را به مقدار نیاز به درام منتقل می کند. کارتریج ها قطعاتی آسیب پذیر هستند و ممکن است بر اثر ضربه، شارژ غیراصولی و یا فرسودگی، خراب شده و کارایی خود را برای نگه داشتن تونر از دست بدهند. در چنین شرایطی برای رفع مشکلات دستگاه کپی، کارتریج یا تعمیر می شود و یا اینکه با کارتریج جدیدی جایگزین می شود.

این موضوع بستگی به میزان و نوع آسیب دیدگی کارتریج دارد. در خصوص تعویض کارتریج باید گفت که چون این قطعه نقش مهمی در کارکرد دستگاه دارد، حتماً از کاتریج اصلی و درجه یک در تعویض آن استفاده شود. استفاده از کارتریج های نامرغوب و ارزان قیمت می تواند سلامتی دستگاه را تحت تأثیر قرار داده و آن را با مشکلات بیشتری مواجه کند.

تعمیر پیکاپ‌رولر کپی ریکو

پیکاپ رولر یکی از قطعات مکانیکی دستگاه کپی بوده که به کاغذکش داخلی دستگاه نیز شهرت دارد. این قطعه وظیفه مکش کاغذ به داخل دستگاه را برعهده دارد. این کار پس از صدور فرمان کپی و پرینت صورت می گیرد. کاغذکش معمولاً از جنس پلاستیک است و دارای غلتک هایی برای کشیدن کاغذ است. بنابراین چنانچه در ورود کاغذ به دستگاه مشکلی به وجود آید می توان گفت یکی از بخش هایی که باید بررسی شود، کاغذکش است.

از جمله خرابی ها و ایرادات پیکاپ رولر باید به خرابی پد و پیک آپ، خرابی سینی، خرابی کلاچ، خرابی میله پیک آپ، خرابی سنسور تشخیص وجود کاغذ، خرابی اهرم سنسور کاغذ، خرابی کارتریج و خرابی محورهای عبور کاغذ و غلطک های روی آنها اشاره کرد. زمانی کاغذ وارد دستگاه نمی شود و یا اینکه مرتباً در میانه راه گیر می کند باید کاغذکش تعمیر یا تعویض شود.

تعمیر یونیت اسکن کپی ریکو

یونیت اسکن یکی از بخش های مهم فتوکپی است. با استفاده از این بخش امکان کپی گرفتن از اسناد و تصاویر فراهم می شود. بنابراین اگر دستگاه در فرآیند اسکن کردن اسناد و تصاویر مشکل داشته باشد احتمالاً بخش یونیت اسکن آن دچار مشکل شده است.

زمانی که یونیت اسکن دچار مشکل شود، عمل کپی نیز به درستی انجام نمی شود و در برخی مواقع حتی این کار امکان پذیر نیست. تعمیر یونیت اسکن، یک امر فوق تخصصی است و نیازمند تجهیزات پیشرفته است.

کارشناسان فنی ضمن بازکردن کامل دستگاه، بخش های مختلف یونیت اسکن را خارج کرده و تمامی آنها را بررسی و عیب یابی می کنند. پس از مشخص شدن عیوب این بخش، تعمیرات لازم بر روی آن انجام می شود. بخش زیادی از خرابی های این قسمت مربوط به لامپ اسکنر و لنز است که معمولاً با تعویض آنها مشکل یونیت اسکن برطرف می شود.

رفع خط انداختن کپی ریکو

یکی از مشکلاتی که احتمالاً تعمیر کپی ریکو را به همراه خواهد داشت، خط انداختن دستگاه هنگام چاپ و کپی است. این مشکل به دلایل مختلفی ممکن است روی داده باشد اما خط و خش داشتن درام، کثیفی شیشه اسکن و خرابی کارتریج از مهمترین دلایل بروز این مشکل است.

در وهله اول برای رفع این مشکل باید شیشه اسکنر را پاک کرده و از عدم وجود منگنه و یا شی روی کاغذ مطمئن شوید. در صورت رفع نشدن مشکل باید تعمیرکاران مرکز تعمیرات کپی ریکو را در جریان گذاشته تا قطعات مختلف دستگاه را بررسی کرده و در صورت نیاز آنها را تعمیر یا تعویض کنند.

تعمیرات کپی ریکو و دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات ریکو

کارشناسان ما در پارت تعمیر کپی ریکو در تلاشند تا ضمن ارائه به روزترین خدمات تعمیر و ترمیم، برخی از خدمات ممکن را به صورت اینترنتی در اختیار کاربران و مشترکان خویش قرار دهند.

گردآوری و تدوین مقالات مرتبط با ترفندهای تعمیر و رفع عیوب کپی ریکو، بخشی از خدمات ارائه شده در وب سایت رسمی این مرکز هستند که با تلاش تیمی از کارشناسان این مرکز انجام می پذیرد. علاوه بر مقالات، اخبار مرتبط با این کمپانی و محصولات آن نیز توسط کارشناسان ما گردآوری گشته و در فضای اختصاصی خویش به کاربران و علاقمندان ارائه می گردد.

تعمیرات کپی ریکو تنها یکی از خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد؛ در بخش واحدهای تخصصی تعمیرات ریکو سایر قسمت های مجموعه معرفی شده اند.

نمایندگی ریکو و جدیدترین محصولات نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با بهبود، ترمیم، بهسازی، ارتقاء و تعمیر محصولات شرکتی است که دفتر مرکزی آن واقع در منطقه چوئو توکیو است. شرکت ریکو، تولیدکننده انواع محصولات الکترونیکی است، که در درجه اول، به تولید انواع دوربین‌ها و تجهیزات اداری از قبیل پرینترها، دستگاه‌های فتوکپی ودورنگارها می‌پردازد.

ریکو از جمله شرکت های پیشرو و ممتاز در زمینه تولید کپی در جهان میباشد و فن آوری های پیشرفته به کار  رفته در محصولات آن سبب گشته است تا کارایی دستگاههای فتوکپی دوچندان گردد. جهت آشنایی با جدیدترین محصولات نمایندگی ریکو و فناوری های به کار رفته در آن ها به بخش زیر مراجعه نمایید.

کارشناسان ما در نمایندگی ریکو تمامی دستگاه های ریکو را به منظور استخراج ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاریشان مورد بررسی قرار داده و از طریق این بخش در اختیار شما قرار داده اند.

تعمیرات ریکو و اخبار مرکز تخصصی ریکو

تعمیرات ریکو در این مرکز به دست کارشناسان زبدۀ این حوزه و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد. متدهای به کار رفته در این مرکز پس از آنالیز دستگاه‌های ریکو بی‌شماری جمع‌آوری و تدوین گشته ‌اند از این‌رو مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌های تعمیر هستند.

تسلط کارشناسان مرکز تعمیرات ریکو بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری دستگاه های ریکو به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند. استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت و عالی برای جایگزینی قطعات معیوب با قطعات اصلی و شرکتی صورت می گیرد.

استفاده از پیشرفته‌ترین ابزار آلات لحیم کاری و ترمیم و … از جمله عوامل موفقیت کارشناسان مرکز تعمیرات ریکو در تعمیر و ترمیم دستگاه‌های معیوب هستند. بخش اخبار مرکز تخصصی ریکو اطلاعات به روز این حوزه را برای شما آماده کرده است.

نمایندگی ریکو و مقالات تعمیرگاه تخصصی ریکو

نمایندگی ریکو با تجهیز کادر فنی خویش به پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات روز دنیا، فضایی فراهم آورده که در آن امکان ارائه تمامی خدمات مورد نیاز کاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهای جهانی ریکو فراهم گشته است.

نمایندگی ریکو در بخش فروش، عرضه‌کنندۀ دستگاه ‌های ریکو و در پارت تعمیر، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است. تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی ریکو توسط تیمی از کارشناسان متخصص در دو حوزه فروش و تعمیر انجام می‌پذیرد.

تلفیق این دو مجموعه، -یعنی «کارشناسان متخصص» و «امکانات و تجهیزات حرفه‌ای»- سبب گشته تا به اذعان بسیاری از همکاران، نمایندگی ریکو یکی از مراکز پیشرو و متخصص در ارائه خدمات فروش و تعمیر ریکو مطرح گردد. کارشناسان نمایندگی ریکو در بخش مقالات تعمیرگاه تخصصی ریکو پاسخگوی شما خواهند بود. 

تعمیرات ریکو و سوالات متداول تعمیرات کپی ریکو

مدیریت مرکز تعمیرات ریکو به شما این اطمینان را می‌دهند که کارشناسان حاضر در این مجموعه برخوردار از تمامی مهارت های نظری و فنی این حوزه هستند (مهندسان و متخصصان این مرکز پس از آنالیزهای بسیار و طی دوره‌ های علمی و عملی و کسب مدارک بین‌المللی به همکاری فراخوانده شدند).

شما کاربران گرامی می توانید با مرکز تعمیرات ریکو تماس بگیرید و یا با مراجعه به مرکز خدمات تخصصی تعمیرات ریکو، از اصلاح و بازیابی دستگاه های خود در یک مرکز معتبر و مجاز مطمئن باشید.

در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش در خصوص خدمات ارائه شده در این مرکز می توانید به بخش زیر مراجعه نموده و پاسخ های کارشناسان ما را دریافت نمایید. در بخش سوالات متداول تعمیرات کپی ریکو پاسخ داده خواهند شد.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است.

کارشناسان حاضر در نمایندگی ریکو به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و دارا بودن مدارک بین‌المللی، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در محصولات ریکو می‌باشند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌ ریکو مطرح شده‌اند.

مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است.

تعمیر کپی ریکو بطور کاملا تخصصی در نمایندگی ریکو

  • عیب یابی و تعمیر Main Board دستگاه کپی ریکو / تعویض Main Board دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر AC Power دستگاه کپی ریکو / تعویض AC power دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر DC Power دستگاه کپی ریکو / تعویض DC Power دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر Discharge دستگاه کپی ریکو / تعویض Discharge دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر Blank Lamp دستگاه کپی ریکو / تعویض Blank Lamp دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر DEVELOPER Unit دستگاه کپی ریکو / تعویض DEVELOPER Unit دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر Dram Unit دستگاه کپی ریکو / تعویض Dram Unit دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر Paper Feed Unit دستگاه کپی ریکو / تعویض Paper Feed Unit دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر Fusing Unit دستگاه کپی ریکو / تعویض Fusing Unit دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر MC Charger دستگاه کپی ریکو / تعویض MC Charger دستگاه کپی ریکو

عیب یابی و تعمیر تخصصی دستگاه کپی ریکو

 

  • عیب یابی و تعمیر Scan Unit دستگاه کپی ریکو تعویض Scan Unit دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر Transporter Unit دستگاه کپی ریکو / تعویض Transporter Unit دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر Paper Stop Unit دستگاه کپی ریکو / تعویض Paper Stop Unit دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر Optical Unit دستگاه کپی ریکو / تعویض Optical Unit دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر SPF دستگاه کپی ریکو / تعویض SPF دستگاه کپی ریکو

 

  • عیب یابی و تعمیر ADF دستگاه کپی ریکو / تعویض ADF دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر Duplex دستگاه کپی ریکو / تعویض Duplex دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر Sorter دستگاه کپی ریکو / تعویض Sorter دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر Finisher دستگاه کپی ریکو / تعویض Finisher دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر Stapler Unit دستگاه کپی ریکو / تعویض Stapler Unit دستگاه کپی ریکو

خدمات تخصصی نمایندگی کپی ریکو

برخی دیگر از خدمات قابل ارائه نمایندگی ریکو در زمینه تعمیر کپی ریکو به شرح ذیل می باشد :
  • بکارگیری روش های تخصصی در General Service دستگاه کپی ریکو
  • بکارگیری Main Code کپی ریکو جهت تنظیمات عمومی و تخصصی دستگاه کپی ریکو
  • بکارگیری پروگرام های فوق تخصصی دستگاه کپی ریکو
  • تعمیر و رفع ایراد بر مبنای اصول Service کارخانه ای دستگاه کپی ریکو
  • تعمیر کپی ریکو در تمامی زمینه ها و مشکلات انواع دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر بوردهای الکترونیکی دستگاه کپی ریکو
  • تعویض بردهای دستگاه کپی ریکو
  • تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو
  • تعویض دولوپر دستگاه کپی ریکو

آشنایی با خدمات تخصصی مرکز تعمیرات کپی

  • تعمیر چرخ دنده های دستگاه کپی ریکو
  • تعویض چرخ دنده های دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات الکترونیکی دستگاه کپی ریکو
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه کپی ریکو
  • Heater کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر بوردهای الکترونیکی دستگاه کپی ریکو
  • تعویض بردهای دستگاه کپی ریکو
  • تعمیر دولوپر دستگاه کپی ریکو 
  • تعویض دولوپر دستگاه کپی ریکو
  • تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی ریکو
  • تعویض فیوزینگ دستگاه کپی ریکو
  • تعمیر درام دستگاه کپی ریکو
  • تعویض درام دستگاه کپی ریکو
  • تعمیر چرخ دنده های دستگاه کپی ریکو
  • تعویض چرخ دنده های دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات الکترونیکی دستگاه کپی ریکو
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه کپیریکو
  • Heater کپی ریکو
  • عیب یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ دستگاه کپی ریکو

نمایندگی Ricoh

Ricoh Copier Main Board

Ricoh Copier High Voltage

Ricoh Copier AC power

Ricoh Copier DC Power

 Copier Discharge

Ricoh Copier Blank Lamp

Ricoh Copier DEVELOPER Unit 

 

Ricoh Copier Transporte

 Ricoh Copier Paper

Stopped Unit

Ricoh Copier

Optical Unit

 Ricoh Copier Fusing Unit

Ricoh Copier TC Charger

Ricoh Copier MC Charger 

Ricoh Copier Dram Unit 

Ricoh Copier Paper FeedRicoh Copier SPF

 Ricoh Copier ADF

Ricoh Copier Duplex

Ricoh Copier Sorter

 Ricoh Copier Finisher

 Ricoh Copier Stapler Unit

Ricoh Copier Scan Unit

5/5 (1 امتیاز)