اشتراک گذاری

دوربین اکشن کم Ricoh WG-M1

اگر به دنبال یک اکشن کم جمع و جور می باشد می توانید به محصول جدید ریکو نگاهی بیاندازید. این محصول که بتازگی توسط کمپانی ریکو رونمایی شده دارای ویژگی های خارق العاده ای می باشد که نسخه های رقیب از آن بی بهره می باشند. این دوربین جدید بنابر گفته ی مدیران ریکو توانایی ضبط فیلم ها با کیفیت فول اچ دی را دارا می باشد. البته امکان گرفتن عکس نیز برای این دوربین وجود داشته و شما می توانید در سفرهای خود براحتی از این دوربین استفاده نمایید. ورزشکاران و افرادی که علاقه مند به خطر می باشند می توانند از این اکشن کم فوق العاده استفاده ای بهینه نمایند.

دوربین اکشن کم Ricoh WG-M1

ویژگی های جدید اکشن کم ریکو

این دوربین اکشن کم Ricoh WG-M1 با زاویه دید ۱۳۷ درجه امکانات فیلم برداری عریض را به کاربر می دهد. این دوربین در سه زاویه دید توانایی گرفتن عکس داشته و می تواند در محیط های گوناگون و با هر آب و هوایی فعالیت نماید. دوربین ساخته شده ریکو توانایی عدم نفوذ آب در عمق ۱۰ متری را دشته و در برابر ضربات ناشی از سقوط از ارتفاع دو متری مقاومت می نماید. بنا به گفته ی مدیران کمپانی ریکو قیمت این دوربین در حدود ۲۰۰ دلار خواهد بود.

برای دریافت خدمات فروش و پس از فروش دوربین ریکو در یک نمایندگی معتبر از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما تماس بگیرید.

طراحی دوربین ریکو

اکشن کم ها ساخته شده اند تا در فعالیت های پر تحرک مورد استفاده قرار بگیرند. ورزشکارانی مانند پارکور کارها و موتور سواران و صخره نوردان عاشق اکشن کم ها می باشند. این دوربین اکشن کم Ricoh WG-M1 دارای یک طراحی مکعبی خاص و ویژه ای می باشد که می تواند بر روی کلاه ورزشکار نصب گردد.

دوربین اکشن کم Ricoh WG-M1

یک صفحه ال سی دی بر روی ان وجود دارد که بنا به گفته ی منقدین این امر سبب غیر متعارف شدن این اکشن کم شده است. طبق شکل های ظاهری منتشر شده تنها ۵ دکمه روی این اکشن کم وجود دارد. در سمت چپ بنظر می رسد که دکمه روشن و خاموش کردن وجود داشته و طبق گفته مدیران برای روشن و خاموش کردن باید ۲ الی ۳ ثانیه دکمه ی مورد نظر را نگه دارید.

در کنار این دکمه، دکمه ی ضبط فیلم قرار دارد که می توانید با فشار دادن آن دستگاه را در حالت ضبط و عکاسی قرار دهید. سایر قسمت های دوربین مربوط به تنظیمات محیطی می باشد که در این دوربین ریکو تعبیه شده است.

بررسی دوربین اکشن کم Ricoh WG-M1

این دوربین به دلیل فعالیت ذاتی خود نیازمند حفظ شارژ می باشد که طراحان ریکو برای این امر یک حالت محافظ برای این اکشن کم تعبیه کرده اند. در این دوربین صفحه نمایش بعد از ۳۰ ثانیه خاموش می شود. این امر در حالت عکاسی و فیلم برداری مشترک است و شما برای روشن شدن مجدد این گوشی می توانید دکمه ی خاموش و روشن کردن را فشار دهید.

وضعیت فروش و خدمات دوربین ریکو

طبق اعلام مدیران این دوربین اکشن کم Ricoh WG-M1 وارد بازارهای بین المللی خواهد شد و با قیمتی مناسب عرضه می گردد. خدمات پس از فروش برای این دوربین با توجه به کیفیت بالای آن مناسب بوده و کمپانی ریکو با این امر قصد دارد به مخاطبانش اطمینان دهد که انها یک محصول پر قدرت و با کیفیت را خریداری خواهند نمود.

دوربین جدید ریکو

نمایندگی ریکو و واحد های  تعمیرات ریکو

شرکت ریکو نه تنها در کشورهای پیشرفته بلکه در ایران نیز از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار می باشد. شما می توانید هرگونه مشکل دوربین ها و لوازم های اداری برند ریکو خود را با کارشناسان متخصص نمایندگی ریکو در میان بگذارید. مرکز تعمیرات ricoh،  ارائه دهنده ی انواع خدمات نرم افزاری و سخت افزاری به شما اطمینان می دهد مشکلات دستگاه های الکترونیکی شما در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت رفع نماید. قیمت های تعمیرات بسیار مقرون به صرفه می باشد و رفاه حال کاربر در این امر رعایت شده است.

از جمله ویژگی های ارائه ی خدمات در مرکز تعمیر ریکو می توان به تعمیر در محل اشاره نمود که در این روش متخصص مرکز تعمیرات ریکو به منزل یا محل کار شما آمده و اقدام به رفع مشکل دستگاه مورد نظر می نمایند. در این قسمت لازم می دانیم به ذکر واحدهای ارائه دهنده ی خدمات در مرکز تعمیرات ریکو  می پردازیم.