اشتراک گذاری

پرینترهمه کاره MP 402SPF ریکو

با یک نگاه اجمالی در صنایع ماشین آلات اداری متوجه خواهید شد که دنیای پرینترها بسیار گسترده و پیشرفته شده است. امروزه این دستگاه ها از تنوع بسیار خوبی بهره مند بوده و دارای امکانات و نوآوری های فوق العاده ای می باشند. علاوه بر طراحی های منحصر به فرد، آسانی کارکردن با آنها به گونه ای است که نه تنها کاربران حرفه ای بلکه کاربران عمومی نیز می توانند به راحتی با این دستگاه ها تعامل داشته و کارهای خود را مدیریت کنند. همچنین این پرینترها روند سرعت را بهبود بخشیده و می توانند در زمان شما صرفه جویی کنند. از جمله یکی از این پرینترها، می توان به پرینترهمه کاره MP 402SPF ریکو اشاره داشت.

ارائه اسناد با کیفیت، قابلیت چاپ سیاه و سفید، انجام اموری همچون (فکس، اسکن، کپی)، طراحی متناسب در ساخت و بازدهی بالا را می توان از ویژگی های پرینترهمه کاره MP 402SPF ریکو عنوان کرد.

معرفی پرینترهمه کاره MP 402SPF ریکو

دستیابی به عملکرد سریع تر
پرینترهمه کاره MP 402SPF ریکو، تمام امور اسنادی را که بروی میز کارتان جمع شده است به شیوه ای عالی سروسامان می دهد. این دستگاه به مانند نمونه های آل این وان (all-in-one) عمل کرده وبا سرعتی فوق العاده از شما پشتیبانی می کند.

سرعت پرینت و اسکن
سرعت این چاپگر سیاه وسفید ۴۲ صفحه در هر دقیقه (ppm) بوده و برای افزایش سرعت اسکن تا ۸۰ تصویر در دقیقه از یک فیدر (SPDF)، بهره مند می باشد. شایان ذکر است، خروجی تصاویر و متن ها دارای کیفیت خوبی بوده و از رزولوشن ۱۲۰۰ نقطه در اینچ (dpi) برخوردار می باشند.

دستیابی به عملکرد سریع تر
ارسال فکس های سریع تر
از سویی دیگر، برای انجام بهتر و سریع تر امور مربوط به فکس نیزمی توانید از سرویس ابری Cloud Fax استفاده کرده و با ارسال، فکس های الکترونیکی به صندوق های پستی الکترونیکی (ایمیل) مورد نظرتان، از هزینه های مصرف کاغذ نیز جلوگیری کنید.

استفاده راحت با یک اشاره انگشت
پرینترهمه کاره MP 402SPF ریکو، از یک رابط کاربری آسان بهره مند می باشد. این دستگاه حرفه ای دارای یک صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی بوده و با این قابلیت می تواند فرایند کار پیچیده شما را روان کرده و سرعت خوبی به آن ببخشد.
این نمایشگر، بسیار مطابق با سبک های پرشتاب کاری امروزه شرکت ها بوده و بسیار کاربرپسند می باشد. اکنون با یک اشاره انگشت یا ضربه ای کوچک بروی آیکون های قابل شناسایی این نمایشگر، تعامل خوبی بین پرینتر و کاربر ایجاد شده و چرخش کاری را به خوبی بهبود بخشیده است.

تنظیم و سفارشی کردن صفحه نمایش
کاربران می توانند برای دسترسی سریع تر و آسان تر به هر یک از امور اسنادی خود در پرینترهمه کاره MP 402SPF ریکو، صفحه نمایش این دستگاه را بر اساس سلیقه و نیاز خود تنظیم کنند. کلیدهای میان بر، بروی صفحه نمایشگر به شما کمک می کند تا انجام وظایف تکراری به صورت دستی کاهش یافته و با یک اشاره، مستقیمأ به مقصد برسید.
همچنین می توانید با دانلود ویجت ها و برنامه های کاربردی به مانند ID Card Copy وScan to Folder Helper کارهای تخصصی تر خود را نیز به راحتی انجام دهید.

ویجت (برنامک)
ویجت ها برنامه های کوچکی هستند که بروی صفحه اصلی تلفن همراه و نمایشگر پرینتر و .. نصب می شوند. به این ترتیب، هر زمان که دستگاه خود را روشن می کنید یا وارد صفحه اصلی می شوید، فعال بوده و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، می توان به ویجت نمایش وضعیت آب و هوا اشاره داشت.

قابلیت های بیشتر
با دانلود برنامه هایی همچون RICOH Streamline NX و Nuance AutoStore، بروی پرینترهمه کاره MP 402SPF ریکو، نیز می توانید کارهای پیچیده تر را در چرخه کاری اسنادی خود به شیوه ای ساده تر اداره کنید.

اتصالات بیشتر و بهره مندی بهتر
برای استفاده بهینه تر و همچنین جذاب تر می توانید از طریق گوشی همراه، تبلت یا لپ تاپ خود به پرینترهمه کاره MP 402SPF ریکو متصل شده و محتواهای دلخواه خود را بروی پرینتر به چاپ رسانده یا کارهای دیگری انجام دهید.

انتخابی آگاهانه
فارغ از تمام مدل هایی که از شرکت ها و برندهای تجاری مختلف در بازارهای ماشین آلات اداری یافت می شود.
یافتن پرینتری حرفه ای می تواند بسیار راه گشا باشد. اکنون با ذکر قابلیت ها و استاندارهای برجسته موجود در پرینترهمه کاره MP 402SPF ریکو می توان ادعا داشت که این دستگاه بدون شک می تواند انتخابی سنجیده و هوشمندانه باشد.
نمایندگی ریکو ضمن عرضه ی محصولات این شرکت، خدمات پس از فروش آنها را نیز به کاربران ارائه می دهد. این مرکز، با عمل به اصول مشتری مداری، توانسته اعتماد کاربران را در طول سالها فعالیت خود جلب کند. همکاران ما در این نمایندگی، وظایف خود را با تعهد و مهارتی مثال زدنی انجام داده و تمام تلاش خود را می کنند تا خدمات ارائه شده، در بالاترین سطح کیفی قرار داشته باشد. در نمایندگی ریکو همچنین ترمیم و تعمیر محصولات این شرکت نیز انجام می گردد.

تعمیرات دستگاه کپی ریکو

استفاده از فناوری های پیچیده چاپ در دستگاه کپی ریکو و وجود صدها قطعه ریز و درشت در آن، سبب گشته تا تعمیرات کپی ریکو صرفاً با حضور متخصصان زبده و تجهیزات خاص این حوزه امکانپذیر و عملی گردد. به طور کلی آنچه که در این حوزه شایان توجه است تأکید بر انجام تعمیرات و رفع ارورهای کپی ریکو به دست کارشناسانی متبحر و با استفاده از تجهیزات تخصصی مرتبط با این حوزه است. تعمیرات دستگاه کپی و انجام تمامی سرویس های مرتبط با آن، یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی ریکو است که به دست تیمی از خبره ترین و مجرب ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر انجام می پذیرد.

لینک مفید

واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو، جهت ارائه خدماتی تخصصی به کاربران خود، اقدام به ایجاد و راه اندازی واحدهای تعمیرات در این مرکز نموده است. شایان ذکر است، کارشناسان شایسته و مهندسین حرفه ای در حوزه تعمیرات ریکو مشغول به کار می باشند. بنابراین هر یک از محصولات این شرکت که دچار ایراد یا خطایی شده باشند، در واحدهای تعمیرات ریکو به دقت بررسی شده و سپس با استفاده از بهترین و مدرن ترین تجهیزاتبه شکلی کاملا تخصصی تعمیر می گردند. کیفیت خدمات تعمیری در این واحدها به اندازه ای است که کاربران می توانند مجددا شاهد عملکرد مطلوب و بلند مدت خود باشند.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو ضمن عرضه ی محصولات این شرکت، خدمات پس از فروش آنها را نیز به کاربران ارائه می دهد. این مرکز، با ارج گذاری بر اصول مشتری مداری، توانسته اعتماد کاربران محترم را در طول سالیان دراز فعالیت خود جلب کند. همکاران حرفه ای ما در این نمایندگی، وظایف خود را با تعهد و مهارتی بسیار بالا انجام داده و تمام تلاش خود را می کنند تا خدمات ارائه شده در بهترین سطح کیفی قرار گیرد.
از سویی دیگر، کاربران محترم می توانند، برای دریافت مشاوره های تخصصی و راهنمایی های لازم با واحد های ما تماس گرفته و به طور مستقیم مشکلات خود را برطرف سازند.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات

سوالات متداول

اخبار

مقالات