نمایندگی فروش ریکو

نمایندگی فروش ریکو به دلیل عرضه کلیه تولیدات این برند در یک فضای حرفه ای و تخصصی، بدل به انتخاب نخست تمامی افرادی گشته است که قصد خرید یکی از محصولات این کمپانی را دارند. کالاهای عرضه شده در نمایندگی فروش ریکو ، منحصر به دستگاهی خاص نیست و تمامی محصولات این برند نظیر پروژکتور، پرینتر، دستگاه کپی و … را شامل می گردد. متقاضیان خرید هر یک از محصولات ریکو می توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی ریکو و دریافت تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های بایسته، کالای مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

نمایندگی فروش ricoh با در اختیار داشتن آرشیوی جامع از تمامی محصولات، قادر به ارائه تمامی محصولات این شرکتِ خوش‌‌نام به‌ویژه محصولاتی است که به تازگی و در طول سال‌های اخیر از سویِ کمپانیِ ریکو معرفی و عرضه شده‌اند. گارانتی کیفیت، تضمین اورجینال بودن محصول خریداری شده و ارائه تخصصی ترین سرویس های خدمات پس از فروش برخی از مزیت های قابل توجه نمایندگی فروش Ricoh است
.

نمایندگی فروش ریکو

ارائه مشاوره‌های تخصصی در نمایندگی فروش ریکو

نمایندگی فروش ریکو عرضه کننده تمامی محصولات و لوازم جانبی این برند خوشنام، به علاقمندان است. کاربران و علاقمندان دستگاههای ریکو می توانند با حضور در فروشگاه مرکزی ریکو، محصولات مورد علاقه خویش را مشاهده و در صورت نیاز خریداری نمایند. معرفی کامل دستگاه به مراجعان، شرح ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری محصول، مقایسه دستگاه مورد نظر با سایر دستگاه های هم رده، شرح مزایا و معایب دستگاه، ارائه پیشنهاداتی بر اساس بودجه و نیاز خریدار و مواردی از این دست برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی فروش ریکو می باشد.

متقاضیان خرید محصولات ریکو می توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی ریکو و دریافت مشاوره ها و راهنمایی های تخصصی مورد نیاز نسبت به خرید و تهیه دستگاه و محصول مورد نظر اقدام نمایند.

خدمات پس از فروش ریکو

نمایندگی خدمات پس از فروش ریکو ارائه‌دهندۀ تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات به کاربران دستگاه‌های ریکو است. متقاضیان سرویس‌های مذکور می‌توانند پس از مراجعه به نمایندگی ریکو و حضور در پارت مرتبط با دستگاه خویش –برای مثال پارت تعمیرات پرینتر ریکو- خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند. در حال حاضر، واحدهای خدمات پس از فروش ریکو تمامی تلاش خود را به کار بسته‌اند تا سطح رضایت کاربران و مراجعان گرامی را از خدمات ارائه شده در این مرکز ارتقاء دهند.

در همین راستا نظارت ها و مدیریت های سختگیرانه‌ای در حوزه تأمین قطعات جانبی و اصلی دستگاه های ریکو و آموزش کارکنان این مجموعه صورت گرفته است. بعلاوه گام‌های مناسبی در جهت ایجاد زیرساختهای لازم، ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر خدمات پس از فروش ریکو برداشته شده است. در هر حال سرویس های ارائه شده در واحدهای خدمات پس از فروش ریکو منحصر به دستگاهی خاص نیست و دارندگان کلیه دستگاه ها و تولیدات این برند خوشنام و محبوب می توانند با مراجعه به این مرکز سرویس های مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

برخی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز عبارتند از: تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با بهسازی و تعمیر پرینتر ریکو، تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با بهسازی و تعمیر فتوکپی  ریکو، تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با بهسازی و تعمیر دوربین ریکو، تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با بهسازی و تعمیر پروژکتور ریکو، تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با بهسازی و تعمیر فکس ریکو، تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با شارژ کارتریج ریکو و … .

نمایندگی ریکو و واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است. کارشناسان حاضر در نمایندگی ریکو به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و دارا بودن مدارک بین‌المللی، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در محصولات ریکو می‌باشند.
تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌ ریکو مطرح شده‌اند. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است. واحدهای تعمیرات ریکو در بخش زیر معرفی می شود.

فروش قطعات جانبی محصولات ریکو

فروش قطعات جانبی محصولات ریکو در این مرکز در راستای برآورده سازی نیاز کاربرانی صورت گرفته است که با بروز اشکال در دستگاه هایشان ناچار به تعویض یک قطعه یا قطعاتی از آن هستند. کاربران مذکور می توانند با حضور در نمایندگی فروش ریکو و مراجعه به پارت قطعات جانبی، نسبت به تهیه و خرید قطعه مورد نظر خود اقدام نمایند. به علاوه محصولات جانبی دستگاه های ریکو نظیر کارتریج، جوهر، صفحه نمایش و مواردی از این دست نیز در این مرکز به فروش می رسد. غالب قطعات و دستگاه های عرضه شده در نمایندگی فروش ریکو مشمول گارانتی و ضمانت می باشند.

فروش انواع محصولات ریکو

فروش انواع محصولات ریکو در نمایندگی فروش ricoh سبب گشته تا مراجعان محترم، بی هیچ فوت وقتی بتوانند نسبت به خرید محصول مورد نیازشان اقدام نمایند. در نمایندگی مجاز فروش ریکو همواره در صورت نیاز مشتری، فوریت هایی نیز در تهیه برخی کالاهای خاص اِعمال می شود. برخی از محصولات عرضه شده در نمایندگی فروش ریکو عبارتند از:

  • فروش پروژکتور ریکو
  • فروش پرینتر ریکو در نمایندگی فروش ریکو
  • فروش دستگاه کپی ریکو
  • فروش فکس ریکو
  • ارائه و فروش کلیه قطعات و لوازم جانبی تمامی دستگاه های ریکو
  • ارائه ی کلیه ی خدمات پس از فروش ریکو