اشتراک گذاری

آموزش تعمیرات ریکو

آموزش تعمیرات ریکو یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی ریکو است که در راستای تأمین نیروی انسانی تعمیرگاه های مجاز انجام می پذیرد. حضور در کارگاه های آموزشی تعمیرات ریکو منحصر به کادر فنی تعمیرگاه ها نیست و سایر علاقمندان به این حوزه می توانند پس از طی روند ثبت نام در این دوره ها شرکت نمایند. کارآموزان با حضور در دوره آموزش تعمیرات ریکو بر مباحث فوق تخصصی این حوزه مسلط گشته و آنها را در فرآیند آموزش تعمیر بکار می گیرند. تدریس پیچیده ترین متدهای تعمیر و نوین ترین روشهای بهسازی دستگاه های ریکو در این مرکز سبب گشته تا این مجموعه بدل به پیشروترین مرکز در حوزه آموزش تعمیرات ریکو گردد.

آموزش تعمیرات ریکو

مرکز آموزش تعمیرات ریکو

مرکز آموزش تعمیرات ریکو متشکل از پارت های متعددی است که در هریک از آنها مباحث تخصصی مرتبط با یک دستگاه به کارآموزان تدریس می گردد. مباحث مذکور در گام نخست به صورت نظری و در مراحل بعدی بصورت عملی تدریس می گردد.

این امر سبب می گردد تا کارآموزان بر حوزه تعمیر و عملکرد هر یک از دستگاه کاملاً مسلط گشته و توانایی آن را داشته باشند تا عملیات مورد نظر را مطابق با استانداردهای جهانی پیاده سازند. وجود کارگاه های متعدد و مجهز، همکاری با برترین اساتید حوزه تعمیر و بهسازی، تشکیل دوره ها با حداکثر پنج نفر کارآموز، آموزش اصولی جدیدترین متدهای تعمیر، تدریس نوین ترین روش های عیب یابی، استفاده از استانداردهای جهانی حوزه تعمیر و عیب یابی و … برخی از ویژگی های بارز و برجسته مرکز آموزش تعمیرات ریکو است.

واحدهای آموزش تعمیرات ریکو

مرکز آموزش تعمیرات ریکو متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها مباحث و سرفصل های مرتبط با یکی از تولیدات ریکو تدریس می گردد. دوره های آموزش تعمیرات ریکو صرف نظر از اینکه مرتبط با چه دستگاهی هستند. دوره های آموزشی به صورت دو دوره عمومی و تخصصی برگزار می شود. (سطح تخصص و مهارت داوطلبان و نیاز به حضور در دوره تخصصی و یا عمومی توسط آزمون های ابتدایی و اساتید تعمیر تعیین می گردد). برخی از واحدهای آموزش تعمیرات ریکو عبارتند از:

  • مرکز آموزش تعمیرات کپی ریکو
  • مرکز آموزش تعمیرات پرینتر ریکو
  • مرکز آموزش تعمیرات پروژکتور ریکو
  • مرکز آموزش تعمیرات فکس ریکو

دوره عمومی آموزش تعمیرات ریکو

دوره عمومی آموزش تعمیرات ریکو مناسب برای آن دسته از کاربرانی است که هیچ گونه آشنایی با مباحث و ساختار دستگاه های ریکو ندارند. حضور در این دوره سبب می گردد تا کارآموزان بر مباحث مذکور مسلط گشته و آمادگی حضور در دوره های تخصصی تعمیرات ریکو را بیایند.

بد نیست بدانید که مباحث این دوره توسط برترین اساتید این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی تدریس می گردد. در دوره های آموزش تعمیرات ریکو تخصصی ترین ترفندها و متدهای تعمیرکه توسط کارشناسان و مهندسان این حوزه گردآوری گشته اند با داوطلبان گرامی به اشتراک گذاشته شده خواهد شد.

دوره تخصصی تعمیرات ریکو

کارآموزان محترم می توانند با پشت سر گذاشتن دوره عمومی، وارد دوره تخصصی آموزش تعمیرات ریکو گردند. کارآموزان با حضور در این دوره، با ساختار تخصصی هر دستگاه اعم از ساختار فیزیکی و نرم افزاری آشنا گشته و شیوه رفع اشکالات احتمالی در آن را می آموزند. در ایندوره پیشرفته ترین مباحث تعمیر بصورت نظری و عملی به داوطلبان آموزش داده می شود.

آموزش نوین ترین متدهای تعمیر، آشنایی با جدیدترین تجهیزات تعمیر و بهسازی، آشنایی با تکنولوژی های بکاررفته در این دستگاه و مواردی از این دست در دوره تخصصی آموزش تعمیرات ریکو به کارآموزان تدریس می گردد. کارآموزان با اتمام این دوره می توانند به راحتی جذب بازار کار گشته و در حوزه تعمیر و بهسازی تجهیزات اداری فعالیت نمایند.

نمایندگی ریکو و واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه تعمیر و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است. کارشناسان حاضر در نمایندگی ریکو به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی و دارا بودن مدارک بین‌المللی، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در محصولات ریکو می‌باشند.

تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌ ریکو مطرح شده‌اند. آموزش تعمیرات ریکو ، ارائه تخصصی ترین مشاوره های مرتبط با فروش، ارائه خدمات بصورت سرویس در محل ریکو و … برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ریکو است. جهت آشنایی هر چه بیشتر شما کاربران گرامی با سرویس های این مرکز واحدهای تعمیرات ریکو در بخش زیر معرفی می گردند.

5/5 (1 امتیاز)