اشتراک گذاری

خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو

خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو از مشکلات رایجی است که برای رفع آنها به واحد تعمیرات کپی ricoh  مراجعات مکرری وجود دارد. در این ایراد در پس زمینه سند کپی و چاپ شده، رنگ ها به هم ریخته می شوند و کیفیت خوبی ندارند. خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو می تواند معلول کثیفی دستگاه کپی یا قرارگیری نامناسب کاغذ در این دستگاه باشد. اگر می خواهید در این باره اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، مطالعه این بخش را که توسط تکنسین های نمایندگی ریکو تدوین شده است، از دست ندهید و مروری روی آن داشته باشید.

خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو

دلیل خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو چیست؟

مشکل خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو می تواند علت های مختلفی داشته باشد. تعمیرکاران و تکنسین های واحد تعمیر فتوکپی ریکو، رایج ترین و متداول ترین علل را در این مشکل بررسی کرده اند که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.

  • توزیع اتفاقی ذرات جوهر بر روی صفحه چاپ
  • استفاده از کاغذهای مرطوب یا نمدار در دستگاه کپی ریکو
  • چاپ بر روی درزها
  • عدم انجام جنرال سرویس های دوره ای دستگاه فتوکپی ریکو
  • عدم انجام گردگیری های دوره ای دستگاه فتوکپی ریکو

چگونه خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو را حل کنیم؟

برای رفع خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو حتما راه کارها و دستورالعمل هایی وجود دارند. این دستورالعمل ها کمک می کنند که تا بتوانید این مشکل را کنترل، مدیریت و نهایتا رفع کنید. به گفته تعمیرکاران و تکنسین های واحد تعمیر فتوکپی ریکو، در قدم اول باید بررسی کنید که این مشکل تا چه اندازه عمیق است و تا چه قدر آزاردهنده است. در هر صورت به کمک روش هایی که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد می توانید راه حلی برای رفع خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو بیابید.

تغییر کیفیت وضوح چاپ

اگر خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو تمام سطح یک صفحه چاپ شده را در برگرفته باشد، بهتر است کیفیت وضوح چاپ را از طریق نرم افزار تغییر دهید. همچنین می توانید مشخصات چاپگر خود را تغییر دهید.

تغییر چیدمان چاپ

اگر خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو روی یک پاکت اتفاق افتاده است، تغییر چیدمان چاپ می تواند در رفع این مشکل موثر باشد. با تغییر چیدمان چاپ، چاپ روی بخش هایی که در پشت آنها درز وجود دارد، انجام نمی شود. چاپ روی درز همواره می تواند برای کاربر مشکل ساز باشد.

بررسی رطوبت کاغذ ها

تعمیرکاران و تکنسین های واحد تعمیر فتوکپی ریکو می گویند اگر خرابی رنگ پس زمینه در فتوکپی ریکو کپی ناشی از وجود رطوبت در کاغذ ها باشد، کاغذ ها را باید عوض کنید. رطوبت کاغذ همیشه در دستگاه کپی زمینه ساز مشکلاتی خواهد شد که این مشکل تنها یکی از آنها است. به منظور جلوگیری از جذب رطوبت در کاغذ ها بسته های کاغذ را صرفاً در صورت لزوم باز کنید و پس از استفاده نیز به خوبی بسته بندی کنید تا از نفوذ رطوبت به درون بسته پیشگیری شود.

تعمیرات ریکو

واحد تخصصی تعمیرات ریکو در خدمت تمام کاربران این کمپانی است. این واحد به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. امکانات و تسهیلات بسیار فراوانی برای کاربران در نظر گرفته است که هر سطحی از نیاز کاربران را برطرف می سازد. کمپانی ریکو در تولید انواع ماشین های اداری و دفتری، دوربین، پروژکتور و … فعالیت دارد. واحد تخصصی تعمیرات ریکو عیب یابی، تعمیر و ترمیم هر یک از این محصولات را تحت حمایت خود قرار می دهد.

در واحد تعمیرات ریکو تمهیدات بسیار ویژه ای در بخش تعمیرات اندیشیده شده است تا سرویس هایی با کیفیت به کاربران ارائه شود. این نمایندگی در بخش های مجزا و جداگانه و به صورت کاملا تخصصی فعالیت می کند. هر بخش مجهز به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته است. آرشیوی مجهز از قطعات جانبی نیز در اختیار است که کمک می کند مسیر تعویض با اطمینان طی شود. تمامی سرویس ها همراه با ارائه ضمانت نامه های معتبر و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد تعمیرات ریکو تماس بگیرید.