اشتراک گذاری

دستگاه کپی ریکو 4001

تمام مراحل بررسی و تعمیر دستگاه کپی ریکو 4001 در نمایندگی این شرکت و تحت نظارت جمعی از متخصصین تعمیرات ماشین های اداری انجام می گردد. محصول مذکور یکی از پر طرفدار ترین محصولات کمپانی ریکو است که به سبب برخورداری از قابلیت های متعدد، مورد استقبال و توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

ما در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را با یکی از با کیفیت ترین دستگاه های کپی ریکو آشنا کرده و اطلاعات جامعی را در مورد مشکلات و روش های تعمیر این دستگاه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در صورت بروز هرگونه مشکل یا ایراد در عملکرد دستگاه فتوکپی ریکو 4001 خود می توانید به نمایندگی این برند در مرکز سخت افزار ایران مراجعه کرده و ضمن دریافت راهنمایی از متخصصین مجرب تعمیرات کپی، شاهد تعمیر این محصول در سطحی حرفه ای باشید.

دستگاه کپی ریکو 4001

مشخصات دستگاه کپی ریکو 4001

دستگاه کپی ریکو 4001 ، یک کپی استوک است که تنها چاپ سیاه و سفید را به کاربران ارائه می دهد. این دستگاه قادر است در هر دقیقه 40 برگه را کپی نماید. حداکثر سایز کاغذ برای این محصول +A3 است و از دو اسکنر جهت اسکن هم زمان پشت و روی کاغذ بهره می برد. سرعت اسکنر تا 65 برگ در دقیقه است و کاربران را راضی نگه می دارد.

کاربران می توانند در این دستگاه فینیشر نصب کنند و هم چنین دستگاه فکس را نیز به این محصول متصل نمایند. وجود پانل LCD تاچ اسکرین رنگی در دستگاه فتوکپی 4001 ریکو باعث شده که کارایی این محصول افزایش پیدا کرده و شرایط بهتری را برای کابران فراهم نماید. این محصول همچنین از حافظه 768MBبرخوردار است. وزن 97 کیلوگرمی، این دستگاه را به گزینه ای ایده آل برای استفاده در محیط های کاری تبدیل نموده است.

اختلالات دستگاه فتوکپی ریکو 4001

از جمله مهم ترین اختلالات دستگاه کپی ریکو 4001 که این دستگاه را نیازمند بررسی و تعمیر تخصصی می کند، گیر کردن کاغذ در این دستگاه است. گاهی هم ممکن است برگه ها به صورت چروک و یا حتی مچاله از کپی خارج شوند. یکی دیگر از مشکلات رایج این محصول، خاموش شدن ناگهانی و یا توقف عملکرد آن است. افتادن خطوط یا نقطه های غیر عادی روی برگه هم یکی از مشکلاتی است که دستگاه مورد بحث با آن مواجه شده و کاربران را دچار نگرانی می کند.

افت کیفیت کپی، تار شدن کپی، بروز صداهای ناهنجار و غیر عادی از دستگاه، عدم اتصال دستگاه به سیستم و مواردی از این دست را نیز باید به عنوان بخشی از مهم ترین اختلالات و مشکلات دستگاه کپی ریکو 4001 معرفی نمود. آنچه اهمیت دارد این است که در اسرع وقت اقدام به رفع و ترمیم این مشکلات نمایید؛ چرا که تداوم هریک از موارد ذکر شده می تواند آسیب های این محصول را افزایش داده و به این ترتیب، هزینه های بیشتری را نیز برای شما به وجود بیاورد.

دلایل خرابی کپی 4001 ریکو

به طور کلی بروز مشکل در عملکرد دستگاه کپی دلایل مختلفی دارد. بروز ایراد در قطعاتی همچون فیوزینگ، درام، کاغذ کش، برد های الکترونیکی، یونیت ها، داکتر بلید، کارتریج، پاور، سینی کاغذ و … اصلی ترین دلایل خرابی و عملکرد معیوب این دستگاه به شمار می رود. همچنین گاهی ممکن است بروز مشکل در کارکرد دستگاه کپی ناشی از وجود قطعی یا اتصالی در کابل های این محصول باشد.

نوسانات جریان برق نیز با ایجاد آسیب های جدی در قطعات داخلی، موجب بروز مشکلات جدی در نحوه کار دستگاه کپی ریکو 4001 می گردد. آلودگی قطعات و نشت مایعات به داخل دستگاه هم می تواند عاملی برای درست کار نکردن دستگاه به شمار رود. همکاران ما در نمایندگی تعمیرات ریکو، ضمن بررسی دقیق دستگاه مورد بحث و تشخیص دلایل بروز مشکل، اقدام به رفع این دلایل کرده و به این ترتیب، عملکرد دستگاه را به حالت اولیه باز می گردانند.

فرایند تعمیر دستگاه کپی ریکو 4001

برای تعمیر دستگاه کپی ریکو 4001 ، متخصصین ما در نمایندگی ریکو از پیشرفته ترین ابزار روز دنیا استفاده می کنند. محصول مورد بحث به دلیل کیفیت بالا و نیز ظرفیت کاری بالایی که دارد، ساعت های متمادی مورد استفاده قرار گرفته و از این رو با مشکلات متعددی روبرو می گردد. تیم تعمیرات پس از وارسی دقیق دستگاه، مناسب ترین روش را انتخاب کرده و دستگاه را تعمیر می نمایند.

تعمیر یا تمیز کردن قطعات و تعویض آنها اصلی ترین روش هایی هستند که در فرایند ترمیم دستگاه کپی ریکو 4001 مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است در صورت نیاز به تعویض قطعات این محصول، متخصصین متعهد نمایندگی ricoh از قطعات یدکی اصل و اورجینال برای جایگزینی استفاده کرده و به این ترتیب، عملکرد صحیح دستگاه را تضمین می نمایند.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو، مرکز معتبر فروش و تعمیرات انواع تولیدات این کمپانی بزرگ محسوب می شود. دعوت از نیروهای دوره دیده و مجرب در بخش های مختلف، زمینه ساز ارائه ی خدمات مفیدی به کاربران شده است. عرضه محصولات ریکو به صورت اورجینال، ارائه مشاوره های تخصصی فروش و تعمیرات ریکو، ارائه گارانتی معتبر، ارائه خدمات در اسرع وقت و مواردی از این دست، مهم ترین اقداماتی هستند که نمایندگی ریکو، با هدف تحقق شعار مشتری مداری انجام می دهد. شما کاربران گرامی با برقراری تماس با این مرکز، می توانید از خدمات و سرویس های متنوع نمایندگی رسمی ricoh بهره مند شوید.