اشتراک گذاری

تعمیرات کپی Ricoh

تعمیرات کپی Ricoh یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز است. کلیه عملیات مرتبط با تعمیر و بهسازی این محصول در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی این حوزه و ضوابط ذکر شده از سوی کمپانی سازنده صورت می پذیرد. از این رو تعمیر کپی ریکو در این مرکز سبب رفع کلیه مشکلات ایجاد شده در دستگاه می گردد. بعلاوه به دلیل پیاده سازی جدیدترین متدهای سرویس و گردگیری بر روی دستگاه موجبات بازیابی کیفیت اولیه دستگاه نیز فراهم می گردد.

در تعمیرات فتوکپی ریکو، مهم‌ترین اصل، -که بعضاً از سوی برخی تعمیرکاران نادیده گرفته می‌شود-، اصل عیب‌یابی است. در صورتی که این مرحله به درستی طی نشود، سایر مراحل تعمیر دستگاه کپی نیز به بیراهه رفته و دستگاه دچار خرابی‌های مکرر خواهد شد. بنابراین توصیه می‌شود، به عنوان یک کاربر، به نشانه‌های مرتبط با خرابی دستگاه کپی توجه ویژه‌ای داشته باشید و پس از حضور تعمیرکار دستگاه کپی، آنها را با وی درمیان بگذارید. این کار کمک بزرگی به عیب‌یابی صحیح و تشخیص درست اشکال پیش آمده در دستگاه خواهد کرد.

تعمیر دستگاه کپی ریکو در محل

تعمیر دستگاه کپی ریکو در محل

یکی از خدمات کاربردی و ویژه نمایندگی ریکو، تعمیرات کپی ricoh در محل است. دستگاه های کپی به ویژه مدل های صنعتی و اداری، وزن بالایی دارند و جابجایی آنها کار بسیار سختی است. از طرفی احتمال دارد در حین انتقال دستگاه به تعمیرگاه، قسمتی از آن ضربه خورده و دچار نقص گردد. برای اینکه چنین مشکلاتی ایجاد نشود، می توانید از سرویس در محل این دستگاه استفاده نمایید.

در این سرویس، یک تکنسین ماهر و داری تخصص به محل مورد نظر کاربران اعزام می شود و ضمن همراه داشتن کلیه ابزار و تجهیزات مورد نیاز، دستگاه کپی شما را بررسی و ترمیم می نماید. از آنجا که هرگونه تجهیزات و ابزار مورد نظر برای تعمیر دستگاه کپی همراه تیم اعزامی هست، شما عزیزان برای تامین قطعات مورد نیاز به زحمت نخواهید افتاد. تعمیر کپی ریکو در محل، در تخصصی ترین سطح انجام شده و کیله مشکلات دستگاه برطرف می گردند.

تعمیر فتوکپی ریکو در تهران

برآورد هزینه تعمیرات دستگاه کپی ریکو

همه ما وقتی با مشکلی در یکی از دستگاه‌های خود مواجه می‌شویم، به دنبال مرکز معتبری می‌گردیم تا علاوه‌بر تعمیرات تخصصی دستگاه کپی، هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای را از ما دریافت کند. اگر شما هم با مشکلی در دستگاه کپی خود مواجه شده‌اید و به دنبال چنین مرکزی هستید، ما به شما نمایندگی تعمیرات کپی ریکو را معرفی می‌کنیم. تکنسین‌های این مرکز با عیب‌یابی دقیق دستگاه کپی شما، نوع مشکل به وجود آمده برای این دستگاه و میزان آسیبی که به آن وارد شده است را تشخیص داده و هزینه تعمیرات آن را برآورد می‌کنند. سپس هزینه تعمیر دستگاه کپی ریکو را به شما اعلام می‌کنند تا اگر تمایل داشتید، پروسه تعمیرات آن را آغاز کنند.

مشاوره رایگان تعمیرات کپی ریکو

شما می توانید از طریق وب سایت نمایندگی ریکو و یا با برقراری تماس با این مرکز، از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت کنید. اگر دستگاه کپی شما ایرادی دارد و درست کار نمی کند، کافی است با نمایندگی ricoh تماس بگیرید. تیم پاسخگویی با صبر و حوصله پاسخ شما را می دهند. پس از دریافت مشاوره از کارشناسان تعمیر کپی ریکو، می توانید نسبت به ترمیم تخصصی تر دستگاه در این مجموعه اقدام کنید.

تعمیر کپی ریکو در کرج

مراحل تعمیر دستگاه فتوکپی ریکو

  • تماس با نمایندگی ریکو

پیش از مراجعه به نمایندگی ریکو برای تعمیر دستگاه کپی، حتما با این مرکز تماس بگیرید. با این کار مطمئن می شوید که خدمات مد نظر شما در این مرکز ارائه می شوند. همچنین می توانید نزدیک ترین شعبه به محل زندگی یا کار خود را انتخاب کنید.

  • عیب یابی کپی توسط تکنسین

پس از مراجعه به هریک از شعب تعمیرگاه فتوکپی ریکو، دستگاه توسط تعمیرکار حرفه ای و مجرب، بررسی و عیب یابی می شود.

  • اعلام هزینه تعمیرات

پس از عیب یابی و شناسایی بخش های آسیب دیده، تکنسین هزینه تعمیر کپی ricoh را به صورت تقریبی برآورد کرده و به شما اعلام می کند.

  • تعمیر و تعویض قطعات

در صورت رضایت ضما از هزینه، عملیات تعمیر دستگاه کپی ریکو آغاز می شود. در این مرحله تمامی قطعات آسیب دیده به فراخور شدت خرابی ترمیم شده و یا با نمونه های اصل و اورجینال تعویض می گردند.

  • تست و تحویل دستگاه کپی

پس از پایان روند تعمیرات کپی ریکو، دستگاه تست شده و به صورت سالم و بدون ایراد به شما تحویل داده می شود. در این مرحله شما ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران را نیز دریافت می کنید تا ضمن کسب اطمینان از اورجینال بودن قطعات استفاده شده، در صورت نیاز، بتوانید ایرادات احتمالی را پیگیری نمایید.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی ریکو

خدمات تعمیر کپی ریکو

تعمیر پیکاپ رولر یا کاغذکش دستگاه کپی ریکو

آیا با مشکل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی مواجه شده‌اید؟ یکی از احتمالاتی که می‌توان درصورت بروز چنین مشکلی در دستگاه کپی درنظر گرفت، خرابی پیکاپ رولر یا همان کاغذکش دستگاه کپی است. کاغذکش از سه قسمت تشکیل شده است: قسمت ورودی، قسمت میانی و قسمت خروجی.

زمانی که کاغذ در ابتدای وارد شدن به دستگاه کپی گیر می‌کند به این معناست که قسمت ورودی پیکاپ با مشکل مواجه شده است. زمانی که کاغذ درون دستگاه کپی گیر می‌کند به این معناست که قسمت میانی یا خروجی پیکاپ رولر به مشکل خرده است. همانطور که از نام قسمت‌های مختلف پیکاپ رولر مشخص است، قسمت ورودی پیکاپ رولر وظیفه کشیدن کاغذ به داخل دستگاه کپی را برعهده دارد و قسمت میانی آن وظیفه گرفتن کاغذ از قسمت ورودی و انتقال آن به قسمت خروجی را برعهده دارد و درنهایت قسمت خروجی پیکاپ رولر نیز وظیفه خارج کردن کاغذ از دستگاه کپی را برعهده دارد.

تعمیر مگنت دستگاه کپی ریکو

یکی دیگر از عواملی که موجب می‌شود کاغذهایی که از دستگاه کپی خارج می‌شوند، کاملاً سفید یا کم‌رنگ باشند، خراب شدن مگنت دستگاه کپی است. مگنت وظیفه دارد تا تونر یا جوهر را از کارتریج خارج کرده و به درام منتقل کند. سپس درام، جوهر را بر روی کاغذ منتقل می‌کند.

بنابراین می‌توان گفت که مگنت نقش حائز اهمیتی را در پروسه چاپ در دستگاه کپی بازی می‌کند و به نوعی رابط بین کارتریج و درام است. اگر شما هم با چنین مشکلی در دستگاه کپی ریکو دست و پنجه نرم می‌کنید بهتر است با نمایندگی تعمیرات کپی ریکو تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی دستگاه کپی شما بپردازند.

شارژ کارتریج دستگاه کپی ریکو

مطمئناً اگر از کاربران پایه ثابت دستگاه کپی باشید می‌دانید که دستگاه کپی قطعه‌ای دارد به نام کارتریج که منبع نگهدارنده تونر در مدل‌های لیزری و منبع نگهدارنده جوهر در مدل‌های جوهرافشان است. پس از مدتی که با دستگاه کپی کار می‌کنید و اسناد متعددی را چاپ می‌کنید، جوهر یا تونر کارتریج تمام می‌شود. اگر دستگاه کپی شما از مدل‌های جدید باشد، ارور اتمام جوهر یا تونر کارتریج بر روی نمایشگر آن نمایش داده می‌شوند که از این طریق می‌‌توانید بفهمید جوهر یا تونر کارتریج شما تمام شده است.

اما اگر دستگاه کپی شما کمی قدیمی باشد با پایین آمدن کیفیت چاپ آن یا کم‌رنگ شدن و سفید شدن صفحاتی که چاپ می‌شوند، می‌توانید بفهمید تونر کارتریج یا جوهر آن تمام شده است. در این صورت باید به فکر شارژ کارتریج دستگاه کپی باشید. شارژ کارتریج به معنای ریختن مجدد تونر یا جوهر، متناسب با نوع دستگاه کپی درون کارتریج آن است. تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات کپی ریکو این سرویس را در محل به شما ارائه می‌دهند.

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی ریکو

تاکنون دقت کرده‌اید که وقتی کاغذی از دستگاه کپی خارج می‌شود، کمی داغ است؟ آیا دلیل داغ بودن کاغذ را می‌دانید؟ قطعه‌ای به نام فیوزینگ موجب داغ شدن کاغذ چاپ شده توسط دستگاه کپی می‌شود. به این شکل که درام، جوهر یا تونر را بر روی کاغذ منتقل می‌کند و سپس فیوزینگ وارد عمل می‌شود و با حرارت دادن به جوهر منتقل شده بر روی کاغذ موجب حک شدن متون و اشکال بر روی کاغذ می‌شود. به همین دلیل زمانی که کاغذ از دستگاه کپی خارج می‌شود، کمی داغ است. زمانی که فیوزینگ دستگاه کپی خراب شود، کیفیت چاپ در این دستگاه کاهش پیدا می‌کند.

به گونه‌ای که کاغذ به صورت کم‌رنگ یا سفید چاپ می‌شود. از همه مهم‌تر اینکه وقتی کاغذ از دستگاه کپی خارج می‌شود، کاملاً سرد است. اگر شما هم چنین مشکلی در دستگاه کپی خود دارید، می‌توانید با نمایندگی تعمیرات کپی ریکو تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس موردنظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیرات این دستگاه بپردازند.

تعویض درام دستگاه کپی Ricoh

درام از اجزای مجموعه کارتریج دستگاه کپی است که در صورت سالم بودن، بهبود کارکرد دستگاه کپی و افزایش کیفیت چاپ این دستگاه را موجب می‌شود. درام یک قطعه مصرفی محسوب می‌شود و معمولاً پس از هر سه بار شارژ کارتریج باید تعویض گردد. درام دستگاه کپی در صورت خرابی، معمولاً قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود.

از نظر ساختار، درام دستگاه کپی به شکل میله ای استوانه ای است که انتقال تصویر بر روی کاغذ را بر عهده دارد. این امر تأثیر زیادی بر کیفیت چاپ دارد. از این رو هرگونه خط خوردگی یا وجود مانع بر روی درام می تواند کیفیت چاپ را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. در خصوص تعویض درام باید توجه داشت که حتماً از یک نمونه اورجینال و باکیفیت استفاده کرد. درام های غیراستاندارد می تواند کیفیت چاپ را کاهش داده و اختلالاتی در عملکرد دستگاه ایجاد کنند. در صورت نیاز به سرویس‌های مرتبط با این قطعه می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات کپی ریکو تماس بگیرید.

تعمیر تاچ پنل دستگاه کپی ریکو

تاچ پنل یا صفحه نمایش دستگاه کپی در واقع همان بخشی است که جایگزین کیبورد دستگاه کپی شده است. در دستگاه‌های کپی‌ای که برخوردار از تاچ پنل (یا همان صفحه نمایش لمسی)  هستند کاربر برای انتقال دستورات خود دکمه ای را فشار نمی دهد بلکه همانند گوشی های لمسی، این کار را از طریق پنل لمسی دستگاه کپی انجام می دهند. بنابراین در صورتی که این بخش از دستگاه مشکل داشته باشد، کاربر قادر نخواهد بود تنظیمات و فرامین مورد نیاز را به دستگاه انتقال دهد. اگرچه خرابی تاچ پنل به ندرت اتفاق می‌افتد اما عواملی مانند آب‌خوردگی، ضربه خوردن و نوسان برق می‌توانند مشکلاتی را در این قسمت ایجاد کنند.

خرابی این قطعه معمولاً با کندی عملکرد و عدم اجرای دستورات همراه است. تعمیر تاچ پنل دستگاه کپی بسته به نوع و میزان خرابی آن می‌تواند نرم افزاری و با استفاده از ریست کردن دستگاه صورت گیرد و یا اینکه این قطعه باز شده و با استفاده از تجهیزات سخت افزاری مورد تعمیر قرار گیرد. شما در صورت بروز نشانه هایی مانند کند شدن تاچ پنل، کار نکردن و یا ضربه خوردن آن باید به تعمیرگاه مجاز ریکو مراجعه کنید. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات کپی ریکو تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه را به شما ارائه خواهند داد.

تعمیر یونیت لیزر فتوکپی ریکو

یوینت لیزر یکی از اصلی ترین قطعات بکاررفته در دستگاه‌های کپی ریکو است که بروز خرابی در آن، تأثیری محسوس بر عملکرد سایر قطعات و به تبع آن نتیجه نهایی چاپ خواهد داشت. یونیت لیزر خود، متشکل از قطعات برد لیزر، لیزر، برد موتور گرداننده و آینه کوچک عدسی است. نشانه های خرابی یونیت لیزر دستگاه کپی ریکو عبارتند از:

کثیفی آینه ها و یا لنزهای یونیت لیزر، تار بودن تصویر، خرابی سوکت یونیت لیزر و در نهایت در آمدن پین آینه ی هندسی شکل یونیت لیزر که تاثیرات مخربی بر روی فرایند چاپ می گذارد. خرابی لیزر اختلالات شناسایی شده در یونیت لیزر، به دلیل تأثیر مستقیم بر کیفیت چاپ، می بایست بلافاصله تعمیر و رفع گردد. کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کپی ricoh، ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این بخش از دستگاه به متقاضیان هستند.

تعمیرات فتوکپی ریکو

برای تعمیر دستگاه فتوکپی خود نکته ای که می‌بایست مدنظر قرار گیرد، عدم تماس کاربر با مراکز غیرمجاز است. به کاربران دستگاه‌های Ricoh اکیدا توصیه می‌شود که در صورت نیاز به خدمات مرتبط با تعمیرات فتوکپی ریکو درخواست خود را صرفاً با مراکز مجاز درمیان گذاشته و از تماس با مراکز غیرمجاز و یا مراجعه به آنها اکیداً خودداری ورزند. توجه به این اصل سبب می‌گردد تا تعمیرات پیاده شده بر روی دستگاه بر اساس دانش فنی و برخوردار از بهترین نتیجه ممکن باشد.

مرکز تعمیرات ریکو یکی از برترین مراکز حال حاضر کشور است که به دلیل همکاری با برترین اساتید حوزه تعمیر دستگاه کپی و استفاده از برترین تجهیزات این حوزه قادر به ارائه تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیراتی دستگاه کپی به متقاضیان است. سرویس های ارائه شده توسط این مرکز در ارتباط با دستگاه‌های کپی سنگین به صورت تعمیر در محل در باره باقی دستگاه به صورت تعمیر در مرکز ارائه می‌گردد.

مشکلات رایج در فتوکپی ریکو

آندسته از کاربرانی که به صورت حرفه‌ای با دستگاههای فتوکپی ریکو سر و کار دارند، به این مسئله آگاهند که در این دستگاه‌ها، برخی اشکالات نسبتاً رایج و متداول هستند. بدین معنا که در حین کار با این دستگاه ها، برخی اشکالات هستند که صرف‌نظر از نوع دستگاه فتوکپی و فناوری به کاررفته در آن، در این دستگاه‌ اتفاق می‌افتند و عملکرد فتوکپی را مختل می سازند.

در صورتی که از کاربران حرفه ای و یا حتی عادی دستگاه های کپی هستید توصیه می شود تا با مشکلات رایج در فتوکپی ریکو آشنا شوید و شیوه رفع این اشکالات را بیاموزید. برخی از رایج ترین مشکلات مشاهده شده در دستگاه‌های کپی ریکو و البته سایر دستگاه‌های کپی عبارتند از: گیركردن كاغذ در دستگاه فتوکپی، چاپ خطوط بد شکل روی كاغذ کپی شده، مشكل در فیوزینگ، مشکل کم شدن یا خالی شدن تونر، خروج صفحات چروک و تاخورده، کپی‌ها بسیار روشن یا بسیار تیره، وجود نقاطی بر روی صفحه کپی شده و …. . اگر از کاربران تازه‌کار دستگاه‌های کپی هستید و هنوز شیوه رفع مشکلات رایج دستگاه کپی را نمی‌دانید می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان ما در تعمیرات کپی ricoh، از سرویس «تعمیر در محل دستگاه کپی» استفاده نمایید. در این سرویس کارشناسان ما خود در محل حضور یافته و پس از بررسی دستگاه اقدام به تعمیر آن می‌نمایند.

رفع مشکل گیر کردن کاغذ در کپی ricoh

گیر کردن کاغذ یکی از رایج‌ترین مشکلات در حین کار با دستگاه کپی است. بروز این ایراد می‌تواند علل مختلفی داشته باشد که برخی از آنها عبارتند از: نامناسب بودن وزن کاغذ، نامناسب بودن جنس کاغذ، سبک بودن بیش از اندازه کاغذ، تنظیمات نادرست دستگاه کپی و  … . در هر حال اگر کاغذ موجود در دستگاه گیر کرد به راحتی می‌توانید کاغذ را با باز کردن دستگاه کپی، بیرون بکشید و این مشکل را رفع نمایید. اما اگر این مشکل، به طور مکرر اتفاق بیافتد، نیاز است که برای تعمیرات کپی ricoh، به یک متخصص مراجعه کرد.

سرویس در محل کپی ricoh

کاربران دستگاه‌های کپی ریکو می توانند درخواست خویش مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس در محل کپی ricoh را از طریق یکی از راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت ثبت نمایند. کارشناسان بخش «سرویس در محل ریکو» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند.

در این روش تمامی عملیات عیب‌یابی، تعمیر و سرویس دستگاه‌های کپی ریکو در محل انجام شده و نیازی به جابجایی آن‌ها نخواهد بود. بعلاوه کارشناسان اعزامی جهت تعمیرات کپی ricoh، آرشیوی جامع از قطعات جانبی را با خود به همراه دارند تا در صورت تشخیص خرابی هر یک از قطعات، بی‌هیچ فوت وقتی، نسبت به تعویض آن‌ها اقدام نمایند. با بهره‌مندی از روش سرویس در محل کپی ricoh می‌توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید.

تمامی مراحل تعمیر و سرویس پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد و کارشناس تعمیر و سرویس در محل کپی پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه را به شما آموزش خواهد داد.

دیگر خدمات مرکز تعمیر کپی ریکو

مرکز تعمیرات فتوکپی ریکو با داشتن کادری مجرب از تعمیرکاران خبره تعمیر دستگاه کپی خدمات منحصر به فردی را به کاربران دستگاه فتوکپی ارائه می کند. این خدمات در مجهزترین و پیشرفته ترین کارگاه های تعمیرات دستگاه فتوکپی صورت می گیرد. کارگاه های مرکز تعمیرات فتوکپی ریکو دارای بهترین تجهیرات تعمیر می باشد که مطابق با استانداردهای جهانی می باشند. توجه ویژه به تجهیز کارگاه های نمایندگی تعمیرات فتوکپی Ricoh باعث بالا بودن سطح تعمیرات می باشد. رضایت مراجعه کنندگان به نمایندگی ریکو گواه این است که مرکز تعمیرات ریکو در مسیر درستی در حال حرکت است و توانسته است مشکلاتی را در انواع مختلف از دستگاه کپی حل کند که دیگر مراکز قادر به حل این مشکلات نیستند. در ادامه با مواردی از خدمات مرکز تعمیرات فتوکپی ریکو آشنا خواهید شد.

  • تعویض بردهای فرمتر کپی Ricoh
  • تست و تنظیم دستگاه با استفاده از نقشه و کد های مربوطه همان مدل دستگاه کپی Ricoh
  • عیب یابی و تشخیص قطعات معیوب دستگاه کپی Ricoh
  • شارژ پودر سبک و سنگین دستگاه کپی Ricoh
  • عیب یابی سریع و فوق تخصصی کپی Ricoh
  • در اختیار داشتن جدیدترین کدهای دستگاه کپی Ricoh
  • کلیه سرویس کدهای دستگاههای کپی Ricoh قدیمی
  • عیب یابی و تعمیر Sorter دستگاه کپی Ricoh
  • تعویض Sorter دستگاه کپی Ricoh
  • عیب یابی و تعمیر Finisher دستگاه کپی Ricoh
  • تعویض Finisher دستگاه کپی Ricoh
  • عیب یابی و تعمیر Stapler Unit دستگاه کپی Ricoh
  • تعویض Stapler Unit دستگاه کپی Ricoh

نمایندگی تعمیرات کپی ricoh

با هدف متمرکز بودن خدمات، نمایندگی تعمیرات کپی ricoh راه اندازی شده است. این مرکز آرشیو کاملی از تجهیزات و ابزار تعمیراتی پیشرفته را تهیه کرده و در اختیار تیم تعمیراتی قرار داده است. تعمیرکاران با استفاده از این آرشیو می توانند مشکلات و ایرادهای دستگاه را به صورت تخصصی برطرف نمایند. این نمایندگی از حضور تکنسین هایی بهره می برد که علاوه بر دانش فنی و تخصصی بالا در حوزه تعمیرات دستگاه کپی، از سالها تجربه مفید در این زمینه برخوردار می باشند.

این ویژگی به کارشناسان مرکز مورد بحث این امکان را داده است که هریک از مدل های دستگاه کپی را به دقت وارسی نموده و مشکل و منشأ بروز آن را مشخص نمایند. نمایندگی تعمیرات کپی ricoh همچنین در راستای ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به کاربران، شرایط تعمیر این محصول در محل را فراهم نموده است. در صورت مراجعه به این نمایندگی، شما کاربران گرامی شاهد دریافت تخصصی ترین سرویس ها با بالاترین سطح کیفی خواهید بود.

عیب یابی و رفع مشکلات تعمیرات کپی ریکو

عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه کپی Ricoh / Heater کپی Ricoh/عیب یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ دستگاه کپی Ricoh/عیب یابی و تعمیر بوردهای الکترونیکی دستگاه کپی Ricoh / تعویض بردهای دستگاه کپی Ricoh/تعمیر دولوپر دستگاه کپی Ricoh / تعویض دولوپر دستگاه کپی Ricoh/تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی Ricoh / تعویض فیوزینگ دستگاه کپی Ricoh/تعمیر درام دستگاه کپی Ricoh / تعویض درام دستگاه کپی Ricoh/تعمیر چرخ دنده های دستگاه کپی Ricoh / تعویض چرخ دنده های دستگاه کپی Ricoh/عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی دستگاه کپی Ricoh/عیب یابی و تعمیر و تعویض انواع قطعات الکترونیکی دستگاه کپی Ricoh/

بکارگیری روش های تخصصی در General Service دستگاه کپی Ricoh/بکارگیری Main Code کپی Ricoh جهت تنظیمات عمومی و تخصصی دستگاه کپی Ricoh/بکارگیری پروگرام های فوق تخصصی دستگاه کپی Ricoh/تعمیرات و رفع ایراد بر مبنای اصول Service کارخانه ای دستگاه کپی Ricoh/و تعمیرات کپی Ricoh در تمامی زمینه ها و مشکلات انواع دستگاه کپی Ricoh / رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در دستگاه کپی Ricoh/عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه کپیRicoh / Heater کپی Ricoh/عیب یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ دستگاه کپی Ricoh/عیب یابی و تعمیر بوردهای الکترونیکی دستگاه کپی Ricoh

تعمیرات کپی Ricoh و دیگر واحدهای تعمیرات Ricoh

تعمیرات کپی  Ricoh در این مرکز غالباً بصورت سرویس در محل Ricoh انجام می پذیرد. این امر، به دلیل ابعاد و وزن بالای دستگاه های ریکو انجام می پذیرد. در صورت نیاز به این سرویس می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر نیاز تعمیر کپی Ricoh در محل ثبت نمایید. . بعلاوه شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی ریکو و حضور در پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی خدمات تخصصی مورد نیاز و مرتبط با دستگاه کپی مورد نظرتان را دریافت دارید. دیگر واحدهای تعمیرات Ricoh در بخش زیر معرفی خواهند شد.

اخبار کپی Ricoh و دیگر خبرها

کارشناسان مرکز تعمیرات کپی Ricoh در این بخش جدیدترین اخبار و رویدادهای مرتبط با کمپانی ریکو را با شما به اشتراک خواهند گذاشت. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به بخش زیر جدیدترین اخبار کپی Ricoh و دیگر خبرها مرتبط با این کمپانی خوشنام و پیشرو در تولید تجهیزات چاپ را دنبال نمایید.

مقالات کپی Ricoh و دیگر مقالات

مقالات گردآوری شده توسط کارشناسان ما در نمایندگی Ricoh دربردارنده برخی از جدیدترین راهکارها و متدهای تعمیر و سرویس دستگاه های ریکو است. دارندگان محصولات ریکو (اعم از پرینتر، کپی و ..) می توانند جهت افزایش و ارتقاء دانش فنی خویش به بخش زیر مراجعه کرده و مقالات کپی Ricoh و دیگر مقالات مرتبط را دریافت نمایند. کاربران گرامی، در صورت جدی بودن مشکلات پیش آمده در دستگاه، می توانند به مرکز تعمیرات کپی Ricoh مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با بهسازی، ارتقاء، ترمیم، تعمیر و تعویض قطعات دستگاه های ریکو را دریافت نمایند.

انواع کپی Ricoh و دیگر محصولات Ricoh

آشنایی با انواع کپی Ricoh و دیگر محصولات Ricoh سبب می گردد تا اشخاصی که قصد خرید یکی از این تولیدات را دارند بهترین انتخاب را داشته باشند. بعلاوه آشنایی با اجزا و کیفیت ساخت این محصولات سبب می گردد تا کاربران گرامی بهترین روش جهت کار با این دستگاهها را برگزینند و از استهلاک آنها پیشگیری نمایند. از این رو کارشناسان ما در مرکز تعمیرات کپی Ricoh با واکاوی و آنالیز تعداد بیشماری از دستگاه های ریکو، ویژگی های فنی و نرم افزاری این محصولات را استخراج کرده و از طریق فضای زیر به اشتراک می گذارند.

سوالات متداول تعمیرات Ricoh

مراجعه به مرکز تعمیرات ریکو این اطمینان را به کاربر می بخشد که تعمیرات اِعمال شده بر روی دستگاه معیوب ریکو، منطبق بر استانداردهای بین‌المللی و شرکتی بوده و منجر به بازیابی کیفیت اولیه دستگاه می گردد. از همین روست که کارشناسان اکیداً توصیه می نمایند پیش از تحویل دستگاه به یک مرکز تعمیرات از مجاز و استاندارد بودن آن اطمینان حاصل شود.

دلیل این امر نیز روشن است؛ مراجعه به یک مرکز نا آشنا جهت تعمیر یک دستگاه نه تنها ممکن است اشکالات دستگاه را رفع نکند بلکه ممکن است به دلیل اِعمال برخی دستکاری های ناشیانه توسط تعمیرکاران مبتدی و نابلد، فرصت تعمیر آن برای همیشه از بین برود. سوالات متداول تعمیرات Ricoh به ویژه تعمیرات کپی Ricoh در بخش زیر پاسخ داده خواهد شد.

نمایندگی Ricoh

نمایندگی Ricoh در تلاش است تا در هر دو حوزه فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد. مدیریت نمایندگی ریکو تأکید ویژه ای بر پیگیری مشکلات مشتریان و تأمین خواسته ها و نیازهای آنان دارد و در این راستا «نظارت» و «کنترل سطح کیفی خدمات» را دو رکن اساسی و لاینفک فعالیت های مجموعه خویش قرار داده است. مزیت ویژه مرکز تعمیرات Ricoh به ویژه مرکز تعمیرات کپی Ricoh حضور ناظرانی از سوی شرکت سازنده (شرکت ریکو) و نظارت بر سطح کیفی خدماتی است که توسط کارشناسان و کارکنان حاضر در این مجموعه ارائه می گردد.

4.9/5 (18 امتیاز)