اشتراک گذاری

تعمیر درام پرینتر ریکو

تعمیر درام پرینتر ریکو، جزء خدمات منحصر و اختصاصی مرکز ریکو است که کارشناسان و تکنسین کاران خاص خود را دارد. قطعه دارم به خودی خود در یک پرینتر لیزری جایگاه ویژه ای دارد. درام وظیفه انتقال تصویر از پرینتر به کاغذ را برای چاپ تصویر بر عهده دارد.

صحت و سلامت کارتریج ارتباط مستقیمی با سلامت دارم دارد. یعنی حتی اگر کارتریج را با بهترین تونر شارژ کنید، ولی درام بی کیفیتی داشته باشید، عملکرد کارتریج ایده آل نخواهد بود. پس نتیجه می گیریم که تعمیر درام پرینتر ریکو، کار بسیار حساس و پر زحمتی است.

تعمیر درام پرینتر ریکو

تعمیر درام پرینتر ریکو

کارشناسان ما در مرکز تعمیر درام پرینتر ریکو ، پس از طی مراحل لازم جهت عیب یابی مشکلات درام پرینتر ریکو، مراحل تعمیرات را آغاز خواهند کرد. آنها این قابلیت را دارند که پس از تشخیص ایراد و اختلال موجود در درام، مراحل تعمیرات را با استفاده از به روز ترین امکانات موجود آغاز کنند.

آنچه در تعمیر درام پرینتر ریکو از اهمیت بالایی برخوردار است، حضور کارشناسان و فنی کاران اختصاصی در حوزه تعمیرات درام در این مرکز استاندارد است. اکیدا توصیه می کنیم که اگر با پرینتر ریکو خود دچار مشکل هستید و از اختلال موجود نیز به هیچ وجه سر در نمی آورید، در اولین فرصت به مرکز تعمیرات پرینتر ریکو مراجعه کنید تا در اقدامی کاملا حرفه ای و تخصصی دستگاه شما ترمیم و تعمیر شود.

تاثیر تعمیر درام پرینتر ریکو در کارایی کلی پرینتر

هرچند که در تعمیر درام پرینتر ریکو حساسیت های ریز و پنهانی نهفته است، با این وجود این کار خیلی پیچیده و غیر قابل درک نیست. تنها باید دقت و احتیاط بیشتری در حین انجام عملیات تعمیر این قطعه داشته باشید.

همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، به علت تاثیر مستقیم درام در تصویرسازی و کیفیت تصویر، همواره باید به کیفیت عملکرد آن توجه کنیم و سلامت آن را در فواصل زمانی مشخص و مدون مورد بررسی قرار دهیم. در حقیقت حفظ نظافت قبل از هر اقدامی برای تعمیر درام پرینتر ریکو، هوشمندانه ترین اقدام برای بالا بردن کیفیت نهایی پرینتر ریکو است.

تمیزی درام چه نقشی در تعمیر درام پرینتر ریکو دارد؟

رعایت نظافت و بهداشت در هر وسیله ای فاکتور بسیار ارزشمندی است که متاسفانه در بسیاری از موارد مورد بی مهری و بی توجهی کاربران قرار می گیرد. برای اینکه به دفعات محدودتر و معدودتری برای تعمیر درام پرینتر ریکو نیاز داشته باشید، همواره به نظافت این دستگاه توجه بیشتری کنید.

هر از گاهی درام را با یک دستمال بدون پرز خشک و بدون استفاده از هیچ ماده دیگری، تمیز کنید. اگر کارتریج دستگاه شما یک بار مصرف است، با تعویض آن کیفیت درام را دو چندان خواهید کرد. از آنجا که درام قطعه فوق العاده حساسی است، توان قدرتی بسیار ضعیفی در برابر ضربه دارد و حتی ضربات جزئی و سطحی نیز به کیفیت آن آسیب می زند. این قطعه خیلی رابطه خوبی با نور ندارد و برای حفظ کیفیت آن باید دور از نور نگه داری شود.

چه نکاتی در تعمیرات و ترمیم درام پرینتر ریکو تاثیرگذار هستند؟

  • کارتریج را یک بار خارج کنید و دوباره در جای خود قرار دهید و دستگاه را روشن و خاموش کنید.
  • مطمئن شوید مشکل از برد پرینتر ریکو نیست.
  • از شارژ بودن کارتریج پرینتر ریکو مطمئن شوید.
  • تمام تلاش خود را کنید که دستگاه را حرکت ندهید.
  • از نمایندگی های معتبر کمپانی ریکو کمک بخواهید.
  • با دقت اتصالات ورودی به دستگاه را چک کنید.
  • مطمئن شوید که ویندوز سالم است و در مسیر انتقال داده اختلالی وجود ندارد.

بدیهی است که برای انجام بسیاری از موارد بالا و سایر اقدامات دیگر برای تعمیر درام پرینتر ریکو به حضور افراد متخصص و ماهر نیاز دارید. با مراجعه به مرکز تعمیرات ریکو به راحتی می توانید این نیاز خود را پاسخ دهید.

 

واحد تعمیرات پرینتر ریکو

این واحد تخصصی و حرفه ای زیر مجموعه  ای از بخش تعمیرات ماشین های اداری کانن است که به صورت کاملا مستقل فعالیت می کند. در این واحد تعمیراتی از ابزارآلات پیشرفته برای عیب یابی دستگاه چاپ ریکو استفاده می شود و پس از یک عیب یابی دقیق و موشکافانه با استفاده از تجهیزات مدرن در زمینه تعمیر پرینتر ریکو، پروسه تعمیرات آغاز خواهد شد.

فنی کاران و کارشناسان ما در این واحد تجربه درخشان و موفقی اختصاصا در تعمیر پرینتر و خاصه پرینتر ریکو دارند، بنابراین با حضور در این مرکز قطع به یقین همه مشکلات شما در ارتباط با دستگاه چاپ ریکو برطرف خواهد شد.

نمایندگی ریکو با ارئه ی مشاوره های تخصصی و حرفه ای در زمینه فروش و خدمات پس از فروش همه محصولات ریکو، درگاه امنی است برای همه کاربرانی که به هر جهت قصد تهیه هر یک از محصولات این کمپانی را دارند.

با حضور در این نمایندگی مجاز و استاندارد ضمن استفاده از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی از سایر تسهیلات مرکز نیز بهره مند خواهید شد. خدمات ما را در واحدهای تعمیرات ریکو پیگیری نمایید.