اشتراک گذاری

دوربین کامپکت ریکو GRIII

پیش از پرداختن به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر دوربین کامپکت ریکو GRIII بد نیست نگاهی به ویژگی‌های این دستگاه و مشخصات کلی آن داشته باشیم. دوربین کامپکت ریکو GRIII یکی از دوربین‌های محبوب و پرطرفدار ریکو است که حتی در شرایط کم نور نیز تصاویر درخشان با سرو صدای کم را به کاربر می دهد. این محصول ریکو فیلتر ND داخلی دارد و کاربران می توانند بسته به دلخواه خود آن را فعال کنند.

در این دوربین نسخه به روز شده ای از GRII، با رزولوشن ۲۴٫۲ مگاپیکسلی است. دوربین کامپکت ریکو GRIII، برخوردار از لرزشگیر تصویری است که در بدنه‌ی آن تعبیه شده است. لنز دوربین ریکو GRIII فاصله کانونی ۱۸٫۳ میلی متری دارد و حسگر آن APS-C است. این ویژگی‌ها سبب می‌گردد تا این لنز زاویه دیدی معادل با لنزهای ۲۸ میلی متری در دوربین های فول فریم را ارائه دهد. بخش‌های آتی به برخی از سرویس‌‌های تخصصی مرتبط با تعمیر دوربین ریکو WG-30W اشاره خواهد شد.

دوربین کامپکت ریکو GRIII در حالی در رویداد فوتوکینا امسال معرفی شد که به نظر می رسد با حضور گوشی های هوشمند دوربین های کامپکت این مدل از گوشی ها آخرین نفس هایشان را می کشند. این دوربین با حسگری بزرگ معرفی شده است.

دوربین کامپکت ریکو GRIII

تعمیر تخصصی دوربین کامپکت ریکو GRIII

موارد درج شده در بخش زیر تنها برخی از مشکلات شایع شناسایی شده در دوربین‌های ریکو از جمله دوربین کامپکت ریکو GRIII هستند. جهت مشاهده روش تعمیر سایر اشکالات رایج در دوربین ریکو توصیه می‌شود به بخش مقالات همین وبسایت مراجعه نمایید. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر دوربین کامپکت ریکو GRIII و سایر دوربین‌های مرتبط با این برند می‌توانید به نمایندگی تعمیرات ریکو مراجعه نمایید.

عدم نمایش تصویر توسط ال سی دی:

در تمامی دوربین‌هایی که برخوردار از پنل ال سی دی هستند معمولاً مشکل عدم نمایش تصویر توسط ال سی دی به مرور بروز می‌یابد. بروز این اشکال به دلیل باز و بسته کردن های مکرر پنل دوربین و به تبع آن خرابی و قطعی فلت پنل اتفاق می‌افتد. خوشبختانه این مورد از مشکلات شایع دوربین ریکو با تعویض فلت رفع می‌گردد.

نداشتن تصویر از ال سی دی:

نداشتن تصویر از ال سی دی، ویزور و خروجی کابل ارتباطی به تلویزیون؛ علت بروز چنین اشکالی را نه در کابل یا ال سی دی دستگاه بلکه باید در ccd دوربین و یا ورودی تصویر جستجو کنیم. زیرا چنین اشکالی ناشی از وجود اشکال در مدار پردازش تصویر است. در صورت مواجهه با این اشکال توصیه می‌شود سرویس‌های تخصصی تعمیر دوربین کامپکت ریکو GRIII و بهسازی آن را صرفاً از مراکز مجاز و استاندارد تعمیر دوربین ریکو دریافت نمایید.

کار نکردن پنل لمسی:

کار نکردن پنل لمسی نیز نیز یکی دیگر از مشکلات شایع دوربین ریکو است. بروز چنین اشکالی غالباً به دلیل وجود اختلال در برد داخلی، ال سی دی و یا حتی کابل ارتباطی ال سی دی اتفاق می‌افتد. در صورت مواجهه با این اشکال توصیه می‌شود سرویس‌های تخصصی تعمیر دوربین کامپکت ریکو GRIII و بهسازی آن را صرفاً از مراکز مجاز و استاندارد تعمیر دوربین ریکو دریافت نمایید.

وجود تصویر در دوربین و عدم پخش آن:

یکی دیگر از مشکلات مشاهده شده در دوربین های ریکو، عدم پخش تصویر یا پخش نویزدار تصویر است. این اشکال در حالی اتفاق می‌افتد که که در دوربین تصویر مورد نظر مشاهده می‌شود. بروز چنین اشکالی معمولاً ناشی از کثیفی هد دوربین است و با گردگیری رفع می‌گردد. در غیراینصورت رفع این مورد از مشکلات شایع دوربین ریکو، تنها با تعویض هد برطرف می‌گردد. در صورت مواجهه با این اشکال توصیه می‌شود سرویس‌های تخصصی تعمیر دوربین کامپکت ریکو GRIII و بهسازی آن را صرفاً از مراکز مجاز و استاندارد تعمیر دوربین ریکو دریافت نمایید.

شطرنجی و فریز شدن تصویر:

شطرنجی و فریز شدن تصویر نیز غالباً به دلیل کثیفی هد اتفاق می‌افتد. بنابراین در صورت مشاهده این اشکال نیاز است تا هد دستگاه گردگیری و تمیز گردد. در صورتی که شطرنجی و فریز شدن تصویر دوربین توصیه می‌شود سرویس‌های تخصصی تعمیر دوربین کامپکت ریکو GRIII و بهسازی آن را صرفاً از مراکز مجاز و استاندارد تعمیر دوربین ریکو دریافت نمایید.

دوربین کامپکت ریکو GRIII چه قابلیت هایی دارد؟

دوربین کامپکت ریکو GRIII مجهز به حسگر APS-C است. این دوربین نسخه به روز شده ای از GRII است که سال گذشته معرفی شده بود. ریکو GRIII از حسگری با رزولوشن ۲۴.۲ مگاپیکسلی بهره می بَرد؛ لرزشگیر تصویر تعبیه شده در بدنه دارد و نمایشگر آن از نوع لمسی است. در مقایسه با مدل قبلی حداکثر کیفیت ویدیوها همچنان 4K باقی مانده است. در این دوربین جدید از کمپانی ریکو امکان ثبت ویدیوهای1080p با نرخ ۶۰ فریم در هر ثانیه وجود دارد.

تعمیر دوربین کامپکت ریکو GRIII

بررسی بیشتر دوربین کامپکت ریکو GRIII

دوربین کامپکت ریکو GRIII در مقایسه با مدل GRII فلش بیرون جهنده را از دست داده است. اما کاربران می توانند با استفاده از درگاه هاتشو فلش های سازگار تولید شده توسط پنتاکس را روی آن نصب کنند. این دوربین با توجه به قابلیت هایی که دارد می تواند نیاز های کاربران را به خوبی بر آورده سازد. البته به شرطی که کاربران در انتخاب و خرید این دوربین نیازسنجی درستی داشته باشند و با توجه به فاکتور های مهم خرید، اقدام به خرید آن کنند.

تحلیل فاصله کانونی GRIII

فاصله کانونی دوربین کامپکت ریکو GRIII برابر ۱۸.۳ میلی متر است و حسگر APS-C دارد. به همین دلیل است که این لنز زاویه دید معادل با لنزهای ۲۸ میلی متری در دوربین های فول فریم را ارائه می دهد. این محصول ریکو فیلتر ND داخلی دارد و کاربران می توانند بسته به دلخواه خود آن را فعال کنند. هنوز محدوده ISO دوربین مشخص نشده است. سرعت شاتر دوربین کامپکت ریکو GRIII از ۱/۴۰۰۰ تا ۳۰ ثانیه برای f5.6 و از ۱/۲۵۰۰ تا ۳۰ ثانیه برای f2.8 قابل تنظیم است و سیستم فوکوس از نوع هیبریدی است.

مشخصات ظاهری ریکو GRIII

دوربین کامپکت ریکو GRIII ابعادی ۱۰۹.۴ در ۶۱.۹ در ۳۳.۲ میلی متری دارد. این سایز بدون محاسبه بر آمدگی است و وزن آن به همراه باتری و کارت حافظه ۲۵۷ گرم است. بر اساس گزارشات موجود قرار است این محصول تا اوایل سال ۲۰۱۹ روانه بازار شود. هنوز قیمت عرضه دوربین کامپکت ریکو GRIII مشخص نشده است، اما انتظار می رود این قیمت بالاتر از هزار یورو باشد. اگر این دوربین را برای خود مناسب می دانید لازم است کمی صبر کنید تا وارد بازار شود و بتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

نمایندگی تعمیر دوربین ریکو

متأسفانه در حوزه تعمیر دوربین عکاسی، در کشور ما، مراکز تعمیراتی متخصص و مجهزِ چندانی وجود ندارد. همین امر سبب گشته تا بسیاری از سرویس ها و خدمات مرتبط با تعمیر دوربین های عکاسی در مراکز غیرمجاز ارائه گردد. بدیهی است سرویس های ارائه شده در این مراکز به دلیل عدم وجود تجهیزات بایسته و کارشناسان خبرۀ این کار، نتیجه‌ای جز خرابی های گاه و بیگاه دستگاه و دستکاری سایر قطعات دوربین در پی نخواهد داشت.

مرکز تعمیر دوربین ریکو در راستای رفع این نقصان و برآورده‌سازی نیازهای کاربران در حوزه تعمیرات، اقدام به راه اندازی یکی از تخصصی ترین و مجهزترین مراکز تعمیر دوربین عکاسی ریکو نموده است. در مرکز تعمیرات دوربین ریکو تخصصی ترین سرویس های مرتبط با انواع دوربین عکاسی از جمله تعمیر دوربین کامپکت ریکو GRIII با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات نظیر دستگاه های ADJUSTMENT به مراجعان محترم ارائه می گردد.

نمایندگی رسمی ricoh

نمایندگی رسمی ricoh درگاهی امن و مورد وثوق است که در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات ریکو، امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و کاربردی در اختیار کاربران قرار می دهد. در این نمایندگی می توانید با خیال راحت ، از فروشگاه مرکزی خرید کنید، از واحد های تعمیراتی سرویس های با کیفیت دریافت کنید و از خدمات پس از فروش اصل و شرکتی استفاده نمایید. کمپانی ریکو در زمینه تولید انواع ماشین های اداری و دفتری، انواع دوربین ها و پروژکتور های آموزشی فعالیت دارد و سالیانه مدل های مختلفی از این محصولات را روانه بازار های جهانی می کند.

در نمایندگی فروش ریکو می توانید با برخورداری از امکانات و تسهیلاتی متنوع و مفید، خریدی ایده آل داشته باشید. این نمایندگی با ارائه خدمات مشاوره ای رایگان و حرفه ای قبل از اینکه کاربر اقدام به خرید کند، او را از همه ویژگی های محصول مورد نظر مطلع می سازد و کمک می کند با در نظر گرفتن فاکتور های اساسی در خرید بهترین گزینه را انتخاب و تهیه کند.

در واحد تعمیرات نمایندگی رسمی ricoh نیز ابزار و دستگاه های تعمیراتی بسیار مدرن و پیشرفته فراهم است. هر یک از محصولات مرکز تخصصی ریکو در واحدی جداگانه و به صورت کاملا مستقل از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری بررسی و ارزیابی می شود. هر چه که نیاز باشد برای بهبود وضعیت آن انجام می شود. تمام سرویس ها و خدمات همراه با ارائه ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. دریافت اطلاعات بیشتر از سایر تسهیلات ویژه نمایندگی رسمی ricoh از طریق تماس امکان پذیر است.