درباره نمایندگی رسمی ریکو

نمایندگی رسمی ریکو ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و فروش محصولات ریکو به متقاضیان است. متقاضیان خرید دستگاه‌های ریکو و متقاضیان دریافت سرویس‌های تخصصی مرتبط با محصولات این برند می‌توانند به نمایندگی مجاز ریکو مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

مدیریت نمایندگی رسمی ریکو به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان تعمیر خود، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند.

این امر به منظور کسب رضایت مشتریان گرامی و ایجاد اطمینان از کیفیت سرویس‌های تعمیر صورت پذیرفته است. گارانتی تعمیرات ریکو در این مرکز و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در آن سبب شده تا نمایندگی تعمیر Ricoh بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که دستگاه آنان دچار اشکال و نیازمند تعمیر گشته است.

نمایندگی رسمی ریکو

آشنایی با نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو با تخصیص واحدهای مجزا به هر یک از خدمات ارائه شده در این مرکز، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه‌های ریکو ارائه نمایند. تخصیص واحدهای تخصصی تعمیرات ریکو به هر یک از دستگاه ها و محصولات ریکو سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد و تمرکز بر یک محصول و ساختار آن، کیفیت سرویس دهی در هر پارت را ارتقاء بخشد.

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی ریکو در تهران و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با آن دستگاه را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید. بارزترین مشخصات بخش های تعمیر این مرکز عبارتند از: استفاده از قطعات اورجینال و شرکتی در حین تعمیر، دارا بودن کادر فنی مجرب و متخصص در امر تعمیر، پایبندی به اصول مشتری مداری، ارایه‌ی قیمت‌های منصفانه و شرکتی، انجام کلیه‌ی تعمیرات با ضمانت و گارانتی، کسب اجازه از صاحب کالا پیش از اقدام به تعویض قطعات و… .

چرا نمایندگی رسمی ریکو

۱. استفاده از قطعات اورجینال 

۲. مشتری مداری در تمامی خدمات

۳. تضمین خدمات ارائه شده در دو بخش فروش و تعمیر

۴. استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات جهت عیب یابی پیش از اقدام به تعمیرات ریکو

۵. همکاری با زبده ترین کارشناسان، تعمیرکاران و مهندسان دو حوزه سخت افزار و نرم افزار

۶. ارائه خدمات سرویس در محل ریکو

۷. برگزاری تخصصی ترین دوره های آموزش تعمیرات ریکو

۸. ارائه تخصصی ترین مشاوره های پیش از خرید

خدمات نمایندگی تعمیرات ریکو

خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی ریکو منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه خدمات فروش، تعمیر، سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با محصولات این شرکت را شامل می‌گردد. سرویس‌های مرتبط با فروش محصولات ریکو در فروشگاه مرکزی و خدمات مرتبط با تعمیر محصولات ریکو با حضور در مرکز تخصصی تعمیرات ریکو قابل دریافت است. جهت آسودگی خاطر و اطمینان کاربران، کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی ریکو، چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر، همراه با گارانتی ارائه می‌گردد.

تعمیر پرینتر ریکو، تعمیر پروژکتور ریکو، تعمیر فتوکپی ریکو، تعمیر دوربین ریکو، تعمیر اسکنر ریکو، فروش اسکنر ریکو، فروش پرینتر ریکو، فروش دوربین ریکو، فروش فتوکپی ریکو و در نهایت فروش پروژکتور ریکو از جمله خدماتی است که با حضور در نمایندگی ریکو قابل دریافت می‌باشند. کاربران گرامی می توانند جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی ریکو در تهران از طریق شماره های تماس نمایندگی ریکو که در وب سایت این مرکز درج شده است اقدام نمایند. کارشناسان ما با صبر و شکیبایی به پرسش‌های شما گوش فرا داده و پاسخگوی تمامی آن‌ها خواهند بود.

تعمیر دوربین ریکو
تعمیر فکس ریکو
شارژکارتریج ریکو
تعمیر پروژکتور ریکو

تعمیر پروژکتور ریکو

تعمیرات تخصصی پروژکتور ریکو از جمله خدماتی است که نمایندگی ریکو مرکز سخت افزار ایران به دارندگان انواع مدل های این دستگاه ارائه می دهد. مشکلاتی همچون خرابی ریموت کنترل، روشن نشدن دستگاه، عدم ارائه تصویر، وجود پرش های مکرر و مداوم در تصویر، تیره یا کدر شدن تصویر، داغ شدن دستگاه به صورت مداوم، خاموش و روشن شدن های پی در پی و مواردی از این دست، همگی در نمایندگی تعمیرات ریکو عیب یابی شده و به بهترین شکل، برطرف می شوند. شما می توانید ضمن برقرار تماس با نمایندگی ricoh، خدمات تعمیر در محل پروژکتور را دریافت کنید تا دیگر نیازی به جابجا کردن دستگاه نداشته باشید.

تعمیر دستگاه کپی ریکو

اگر دستگاه کپی ریکو شما با مشکل عملکردی مواجه شده و تمایل دارید که یک تعمیرکار حرفه ای آن را تعمیر کند، نمایندگی ریکو در خدمت شماست. تمامی شعب مرکز تعمیرات کپی ریکو در تهران، کرج، مشهد و … به آخرین تجهیزات و فناوری های روز دنیا مجهز شده اند. مراحل عیب یابی و تعمیر دستگاه کپی شما در این مرکز، توسط تعمیرکارانی انجام می شود که تجربه و مهارت بالایی در حوزه تعمیرات ماشین های اداری دارند. به همین دلیل هم می توانید از تعمیر کامل دستگاه و برطرف شدن تمامی ایرادات آن اطمینان کامل داشته باشید.  

تعمیرات پرینتر ریکو

تعمیر انواع پرینتر جوهری، لیزری، رنگی، سیاه و سفید و … در نمایندگی ریکو به شکل حرفه ای انجام می شود. پس از پذیرش دستگاه در نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو، تعمیرکار بخش ها و قطعات مختلف دستگاه را بررسی کرده و بر حسب نیاز، قطعات آسیب دیده را تعمیر یا تعویض می کند. اگر هریک از مدل های چاپگر ریکو در منزل یا محل کارتان استفاده می کنید، می توانید برای دریافت خدمات تعمیری آن از نمایندگی ricoh کمک بگیرید.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو در دو حوزه‌ی تعمیر و فروش فعالیت دارد اما عمده‌ی فعالیت و تمرکز این مرکز بر ارائه‌ی خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات ریکو است. تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در این مرکز با تلاش در جهت حفظ حقوق مراجعان و کسب رضایت مشتریان گرامی عرضه می‌گردد.

کادر مجرب و باسابقه‌ی نمایندگی ریکو در بخش تعمیر، با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی می‌باشد که به هر دلیل ممکن است در محصولات ریکو ایجاد شده باشند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌های معتبری نطیر ریکو مطرح گشته‌اند.

نمایندگی تعمیرات ریکو

مرکز تعمیرات ریکو با تیمی از مجرب ‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت ‌افزاری و رفع کلیه اشکالات نرم افزاری محصولات ریکو می‌ باشد. به شما این اطمینان داده می شود که در این مرکز تمامی قطعات معیوب با قطعات اورجینال جایگزین شود و حتی الامکان از تعویض قطعات اورجینال دستگاه خودداری گردد تا دستگاه با همان کیفیت و ساختار اولیه به کار خویش ادامه دهد.

به خاطر داشته باشید که در صورت بروز هرگونه نقص در هرکدام از انواع محصولات ریکو، این محصولات را تنها به مرکز تعمیرات ریکو بسپارید و از مراجعه به مجموعه های غیرمجاز موجود در سطح شهر خودداری ورزید؛ با چنین انتخاب هوشمندانه ‌ای، یعنی دریافت تعمیرات و سرویس های مورد نیاز از نمایندگی ریکو، شما از صداقت در اعلام عیوب دستگاه، دریافت تخصصی ترین خدمات و نیز دستمزد منصفانه کادر فنی آسوده‌خاطر خواهید بود. واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی تعمیرات ریکو در بخش زیر معرفی شده است.