اشتراک گذاری

تعمیر مین برد پرینتر ریکو

تعمیر مین برد پرینتر ریکو در این مرکز منطبق با استانداردهای جهانی و با استفاده از بروزترین ابزارآلات تخصصی تعمیر انجام می‌پذیرد. مهندسان ما در این مرکز به دلیل حضور در دوره های تخصصی تعمیر، با ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری مدل های گوناگون پرینتر ریکو و تکنولوژی های نوین به کار رفته در آن ها آشنایی داشته و توانایی آن را دارند تا کلیۀ اختلالات ایجاد شده در این دستگاه ها را با جدیدترین متدهای روز دنیا تعمیر و رفع نمایند. تعمیر مین برد پرینتر ریکو در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که به دلیل حضور در دوره های تخصصی و کارشناسی، مهارت تعمیر این بخش از دستگاه را بر اساس متدهای روز دنیا آموخته و از این راهرو موفق به بازیابی کیفیت اولیه پرینترهای ریکو گشته‌ اند. کاربران پرینترهای ریکو می توانند در صورت مواجهه با هر گونه نقص و ناکارامدی در دستگاه خویش به مرکز تعمیرات پرینتر ریکو مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مورد نیاز را دریافت نمایند.

تعمیر مین برد پرینتر ریکو

واحد تخصصی تعمیر مین برد پرینتر ریکو

پردازش عملیات پرینتر بر عهدهmain board است. از همین رو مین برد یکی از اصلی ترین قطعات دستگاه پرینتر به شمار می آید. پردازش اطلاعات در دستگاه پرینتر بر این قرار است که داده های مورد نیاز در اختیار مین برد دستگاه پرینتر قرار گرفته و از این طریق، مین برد درباره ی نحوه ایجاد خروجی مورد نظر تصمیم می گیرد. بروز اختلال در این قطعه، عملکرد سایر نقاط دستگاه را تحت الشعاع قرار می دهد؛ از همین روست که اختلالات ایجاد شده در آن می بایست در اسرع وقت مرتفع شود. کارشناسان واحد تعمیر مین برد پرینتر ریکو با جدیدترین تجهیزات این حوزه اشکالات مرتبط با سوختگی مادربرد، نوسانات شدید ولتاژی، درگاههای خروجی و ورودی و مواردی از این دست را برطرف می سازند و کیفیت اولیه این قطعه را به آن بازمی‌گردانند. تست محتوایی و پایه ای اختلالات جهت تشخیص شکستگی های برد الکترونیکی با استفاده از اسیلوسکوپ، سیگنال ساز، آمپرسنج، ولت متر و نرم افزارهای عیب یابی تخصصی برخی دیگر از تخصصی ترین سرویس های تعمیری است که در مرکز تعمیر مین برد پرینتر ریکو ارائه می گردد.

اهمیت تعمیر تخصصی مین برد پرینتر ریکو

اهمیت تعمیر مین برد پرینتر ریکو، نشأت گرفته از نقش پررنگ این قطعه در عملکرد پرینتر است. بنابراین پیش از پرداختن به اهمیت تعمیر تخصصی مین برد، بهتر است با نقش این قطعه در عملکرد پرینتر بیشتر آشنا شویم. همانگونه که می دانید مین برد با پردازش اطلاعات و داده ها، درباره نحوه ایجاد خروجی تصمیم می گیرد و برد کنترل کننده پرینتر از طریق یک عدد پورت موازی یا پورت USB با کامپیوتر ارتباط برقرار می کند. درصورتی که کاربران متعدد قصد استفاده از یک پرینتر مرجع است را دارند باید هرکدام از آنان، از یک رایانه اختصاصی استفاده نمایند و با آن به پرینتر مرجع وصل گردند. در چنین وضعیتی برد اصلی یا همان مین برد دستگاه پرینتر، درخواست هر یک از کاربران را بصورت جداگانه پردازش می کند. 

برای آنکه مین برد پرینتر توان پردازش دستورات کاربران متعدد را داشته باشد می بایست جهت اتصال و تشخیص فورمتر در هر کامپیوتر از یک زبان برنامه نویسی و کد نویسی استفاده شود. زبان های گفته شده از یک نوع بردار از اشکال geometric برای تشریح صفحه استفاده می کنند و آن ها را به یک صفحه bit map تبدیل می نمایند. بعضی از پرینترها از یک دستگاه اینترفیش گرافیکی GDI که تغییر یافته PCL استاندارد هستند استفاده می نمایند. در اکثر پرینترهای لیزری تک رنگ و پرینترهای لیزری رنگی، فورمتر دستگاه پرینتر می بایست عملیات مربوط به سازمان دهی داده ها و پارامترهای دریافتی از کامپیوتر را نیز انجام دهد. این اطلاعات شامل دستورات مربوط به اندازه کاغذ (A5، A4، A3، …)، نحوه برخورد با فونت ها، نوع عملیات، نوع کاغذ و… است. در هر حال، شما کاربران گرامی می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره های مرتبط با تعمیر مین برد پرینتر ریکو به نمایندگی ریکو مراجعه کرده و در پارت تخصصی مرتبط با این سرویس حضور یابید.

تعمیرات پرینتر ریکو

مرکز تعمیرات پرینتر ریکو ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه، اعم از تعمیر، ترمیم، بهسازی، سرویس های دوره ای و … به مراجعان محترم است. متقاضیان سرویس های مذکور می توانند با حضور در مرکز تعمیر پرینتر Ricoh و مراجعه به پارت مربوطه، سرویس های مورد نیاز خود را دریافت نمایند. در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه نباشد، می توان از سیستم تعمیر در محل پرینتر استفاده کرد. در صورت استفاده از این سیستم، کارشناسان تعمیرات پرینتر خود به محل مورد نظر مراجعه کرده و سرویس های مورد نیاز را بر روی دستگاه اِعمال می نمایند. تمامی خدمات ارائه شده به دست تعمیرکاران مرکز تعمیرات پرینتر، به دلیل اطمینان از سطح مهارت و خبرگی ایشان، گارانتی و تضمین شده است. مواردی نظیر تعمیر مین برد پرینتر ریکو، تعمیر کارتریج و شارژ کارتریج پس از اتمام کار، در حضور مشتری تست می گردد.

تعمیرات ریکو

مرکز تعمیرات ریکو با تیمی از مجرب ‌ترین و متعهدترین کارشناسان، قادر به تعمیر و بازیابی تمامی قطعات سخت ‌افزاری و رفع کلیه اشکالات نرم افزاری محصولات ریکو می‌ باشد. ویژگی‌های بارز این مجموعه، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، استفاده از قطعات اورجینال، سرعت بالای انجام تعمیرات، انجام مشاوره پیش از تعمیر و اعلام نتیجه‌ نهایی پس از اتمام کار است. مرکز تعمیرات ریکو متشکل از پارتهای متعددی است که برخی از آن ها عبارتند از: واحد تعمیرات فکس ریکو، واحد تعمیرات پروژکتور ریکو، واحد تعمیر مین برد پرینتر ریکو، واحد تعمیرات فتوکپی ریکو و …. . 

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو در ایران به یُمن حضور نیروی انسانی متخصص و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات توانسته است اطمینان و رضایت کاربران ریکو را بیش از پیش جلب نموده و از جمله مراکز پیشرو و مطرح در ارائه خدمات گردد. نمایندگی ریکو در ایران امکانات خویش را همگام با موفقیت‌های اخیر این کمپانی محبوب و خوش‌ نام توسعه بخشیده و در تلاش است تا با حرکت رو به جلو، پیشگام در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات باشد.