اشتراک گذاری

دستگاه کپی ریکو

دستگاه کپی ریکو، یکی از اصلی ترین تولیدات این کمپانی به شمار می رود. اختراع دستگاه کپی تحولی اساسی در صنعت چاپ به شمار رفته و راحتی بیشتری را برای کاربران این حوزه به ارمغان آورد. از آنجا که این دستگاه می تواند تعداد زیادی برگه را در زمانی کوتاه تکثیر کند، به یکی از محبوب ترین ماشین های اداری تبدیل شده و مدل های متنوعی از آن تولید و عرضه شده است. ریکو به عنوان یکی از چندین تولید کننده بزرگ این محصول، با توجه به پیشرفت های تکنولوژی دستگاه های کپی را تولید و عرضه کرده که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تنوع این محصولات به گونه ای است که هم برای مصارف خانگی و هم برای مشاغل، می توان یک دستگاه کپی با کیفیت را از بین تولیدات ریکو تهیه نمود. در این مطلب ضمن ارائه تاریخچه ای کوتاه، به بررسی ویژگی ها و سایر حواشی دستگاه کپی ریکو می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

دستگاه کپی ریکو

تاریخچه دستگاه کپی ریکو

کارلسون، کارمندی جزئی بود که باید یک سند را در چندین برگه کپی می کرد. او که به دلیل انجام این کار به آرتروز مبتلا شده بود، به این فکر می کرد که آیا می شود دستگاهی داشت که بدون دخالت انسان چندین برگه را در زمانی کوتاه کپی کند؟ و اینگونه بود که کارلسون اولین دستگاه کپی را اختراع کرد. این دستگاه رفته رفته پیشرفت کرد شرکت های مختلفی اقدام به تولید انواع مختلف آن نمودند. ریکو به عنوان یک کمپانی چند ملیتی، در سال ۱۹۳۶ تاسیس شده و خیلی زود توانست خود را به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه کپی به جهانیان معرفی نماید. این شرکت ژاپنی که در زمینه تولید و عرضه دوربین و ماشین های اداری فعالیت می کند، پیشرفته ترین تجهیزات را در خط تولید خود به کار برده و به این ترتیب، محصولات بسیار پیشرفته و جدیدی را به کاربران عرضه می دارد. به همین دلیل است که دستگاه کپی ریکو، همواره به عنوان یکی از اولین انتخاب ها در بین کاربران مطرح بوده است.

انواع دستگاه کپی ریکو

همانطور که در بخش های قبلی هم اشاره شد، دستگاه کپی ریکو دارای تنوع بسیار بالایی بوده و نیازهای کاربران در هر سطحی را برطرف می کند. این شرکت، فعالیت های خود را تنها به تولید یک نوع خاص کپی معطوف نکرده و نیازهای کاربران را به اصلی ترین عامل در تنوع دادن به محصولاتش تبدیل کرده است. بر اساس کاربری های مختلفی که افراد به آن نیاز دارند، دستگاه کپی ریکو در مدل های ایستاده، رومیزی، رنگی، سیاه و سفید، لیزری، بی سیم و جوهر افشان تولید و عرضه می گردد. ریکو به بودجه کاربران نیز توجه کرده و بازه های قیمتی مختلفی را برای محصولاتش در نظر گرفته است. همچنین انواع دستگاه های کپی چند کاره نیز در این کمپانی تولید می شود که به دلیل وجود قابلیت های اسکن، پرینتر و بعضا فکس در کنار کپی، کار کاربران را برای انجام همزمان چند فعالیت راحت تر می کند.

فروش دستگاه کپی ریکو

فروش دستگاه کپی ریکو، در فروشگاهی مجهز که تحت نظر نمایندگی ریکو فعالیت می کند انجام می شود. در این مرکز کارشناسانی حضور دارند که از تجربه بالایی در حوزه فروش برخوردار بوده و با اطلاعات بالای خود، می توانند مشاوره های مفیدی را به خریداران ارائه دهند. اگر تمایل به خرید هریک از دستگاه های کپی ریکو دارید، مشاوران ما اطلاعات جامعی در مورد مشخصات فنی و مدل های مختلف این محصول به شما می دهند. همچنین می توانید پاسخ پرسش های خود را نیز از این کارشناسان دریافت کرده و به این ترتیب، انتخابی هوشمندانه داشته باشید. نکته دیگر این محصولات عرضه شده در نمایندگی ریکو اورجینال بوده و با ضمانت نامه اصلی به خریداران عرضه می شوند. به این ترتیب می توان این مرکز را یکی از معتبرترین مراکز فروش دستگاه کپی ریکو به شمار آورد.

تعمیرات کپی ریکو

تعمیرات کپی ریکو، به استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات حوزه ی تعمیر و به تبع آن کیفیت بالا، همواره مورد قبول و رضایت کاربران قرار گرفته است. کارشناسان مرکز تعمیر کپی ریکو، ضمن برخورداری از دانش بالای تعمیر دستگاه کپی، از تجربه ی بالایی نیز در این زمینه برخوردار می باشند. به واسطه ی همین دانش و تجربه، می توانید اطمینان داشته باشید که محصول شما در این واحدها با دقت و کیفیتی مثال زدنی تعمیر و ترمیم می گردد. لازم به ذکر است که چنانچه به هر دلیلی، قادر به مراجعه ی حضوری به واحدهای تعمیرات نباشید، می توانید از خدمات سرویس در محل کپی ریکو برخوردار شوید. همچنین ارائه ی گارانتی در قبال کلیه ی خدمات این مرکز، عاملی دیگر در رشد و محبوبیت مرکز تعمیرات کپی ریکو به شمار می رود.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو را می توان یکی از مراکز پیشتاز در ارائه ی خدمات فروش و تعمیر این محصولات به شمار آورد. در این مرکز، بخش هایی راه اندازی شده که به صورت مجزا به ارائه خدمات به کاربران اقدام می کنند. کارشناسان خبره فروش و تعمیرات در این بخش ها حضور داشته و تخصصی بودن اقدامات را تضمین می کنند. لازم به ذکر است که در نمایندگی ricoh، خدمات پس از فروش نیز به مشتریان ارائه می شود. از این رو می توان گفت که در این مرکز، به صورت عملی و نه شعاری، به مبانی مشتری مداری عمل می شود. کارکنان ما در نمایندگی ریکو، در جهت کسب رضایت و اعتماد کاربران تلاش کرده و حصول این امر را دغدغه ی اصلی خود می دانند.

لینک مفید

تعمیرات ریکو

در واحدهای تعمیرات ریکو، ترمیم و رفع معایب محصولات این شرکت انجام می پذیرد. هر واحد به محصول خاصی اختصاص پیدا کرده است. در صورت بروز مشکل در هریک از تولیدات شرکت ریکو، تعمیرکاران زبده ی این واحدها، پس از عیب یابی دقیق، از ابزارآلات نوین استفاده کرده و دستگاه را به بهترین شکل ممکن تعمیر می نمایند. خدمات سرویس در محل را می توان یکی از خدمات ویژه ی واحدهای تعمیرات ریکو به کاربران دانست. شما کاربران گرامی ضمن تماس با نمایندگی ریکو، می توانید از این خدمات بهره مند شوید.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات

سوالات متداول

اخبار

مقالات