اشتراک گذاری

پرینتر لیزری SP C842DN ریکو

شاید پرینترها از نظر ظاهری تغییرات چندانی نکرده باشند. اما امروزه این محصولات با تکنولوژی های متنوع و فراوانی همگام و سازگار شده اند. نمونه های مدرن این دستگاه ها امکان پرینت از طریق موبایل و اتصال بی سیم را ارائه داده و حتی برخی از آنان مجهز به سیستم های NFC نیز می باشند. به هر حال با توجه به فروش پرینترها می توان گفت شرکت های خصوصی، سازمان ها، ادارات، دانشگاه ها و همچنین آتلیه ها از جمله مشتریان پروپا قرص این دسته از محصولات می باشند.
از سویی دیگر، تولید کنندگان و سازندگان زیادی در صنعت ماشین آلات اداری فعالیت داشته و با ارائه پرینترهای متنوع پاسخ گوی تمام سلایق و نیازهای مصرفت کنندگان بوده اند. اما در میان خیل عظیم تولید کنندگان، کمپانی بنام ریکو توانسته محصولات درجه یکی را ارائه دهد که از میان آنها می توان به پرینتر لیزری SP C842DN ریکو اشاره داشت.

نگاهی به ویژگی های پرینتر لیزری SP C842DN ریکو

مشخصات کلی

سرعت پرینت ۶۰ صفحه در هر دقیقه، رزولوشن ۱۲۰۰ x 1200 ( نقطه در اینچ)، ظرفیت ذخیره کاغذ ۴۷۰۰ برگه ای در سینی، سرعت بالا و هزینه کم را می توان به عنوان ویژگی های کلی این محصول عنوان کرد.

سرعت

خوشبختانه سرعت چاپ در پرینتر لیزری SP C842DN ریکو معادل ۶۰ صفحه در هر دقیقه بوده و این سرعت باعث شده تا سرعت تعامل با کسب و کارهای مرتبط تان نیز بالا برود. از سویی دیگر، این دستگاه دارای قدرت ذخیره سازی ۴۷۰۰ برگه در سینی داشته که این ویژگی نیز به خوبی موجب صرفه جویی در زمان و بالا رفتن بازدهی کار می شود.لازم به ذکر است، به عنوان یک قابلیت خوب دیگر در این دستگاه می توان به جایگزینی آسان و بدون درد سر تونر و مواد مصرفی آن نیز اشاره داشت.

ایجاد محیط چاپ حرفه ای

با بهره گیری از پرینتر لیزری SP C842DN ریکو، می توانید بروشورها، برچسب ها (لیبل) و کارهای اسنادی خود را با کیفیت بسیار فوق العاده ای در دسترس داشته باشید. از سویی دیگر این محصول بسیار مقرون به صرفه بوده و سرعت انجام کارهای شما را به شیوه قابل توجهی بالا برده است.

انجام کارهای بزرگ با هزینه کم

پرینتر لیزری SP C842DN ریکو از قابلیت های کلیدی بسیار خوبی بهره مند بوده و هیچ گاه دارنده خود را مأیوس و ناامید نمی سازد. قدرت پشتیبانی این دستگاه به قدری است که می تواند بدون توقف کارهای اسنادی شما را مدیریت کرده و رضایت خاطرتان را جلب نماید. به عنوان یکی دیگر از مشخصه های این پرینتر حرفه ای می توان به فینیشرهای الحاقی و تمام اتوماتیک آن اشاره داشت.

این دستگاه قادر است، بروشورهای tri-folds و z-folds ( به عنوان بروشورهای تبلیغاتی، منو رستورانی، فراخوان سخنرانی، معرفی و نمایش محصول ) ارائه داده و همچنین از فینیشر منگنه زن نیز بهره مند می باشد.

سینی های تغذیه سند

پرینتر لیزری SP C842DN ریکو، دارای شش منبع کاغذ است. خوشبختانه، ظرفیت یکی از سینی ها بسیار بالا بوده و از سازگاری بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد.

همچنین این محصول دارای یک سینی تغذیه Bypass برای پشتیبانی از چاپ لیبل، کاغذ نامه، برگ های کلفت به ضخامت ۳۰۰ گرم برمترمربع (۳۰۰g/m²) و بنرهایی با سایز ۴۹٫۶ اینچی می باشد.

رابط کاربری

رابط کاربری خوب و آسان یکی از کاربرپسند ترین و جالب ترین امکانات خلاقانه ای است که امروزه برای پرینترهای مدرن در نظر گرفته شده است. از این جهت شاید بتوان برگ برنده پرینتر لیزری SP C842DN ریکو را، رابطه کاربریی که به صورت یک نمایشگر رنگی ارائه شده است، عنوان کرد. استفاده از این صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی به مانند همان کارایی های موجود در تبلت و گوشی های هوشمند می باشد. اکنون با یک انگشت و استفاده از حالت های چرخش، کشیدن، پیمایش می توانید کارهایی بسیار پیچیده را آسان کرده و با سرعت چشم گیرتری انجام دهید. همچنین این نمایشگر روشن به شما اجازه می دهد تا از هر جای اتاق که هستید بتوانید همه چیز را ببینید.

شایان ذکر است، برای بهره مندی بیشتر از این نمایشگر می توانید، کلیدهای میان بری مطابق با نیاز و سلیقه خود ساخته و ازکار با این دستگاه لذت بیشتر ببرید.

انجام وظایف بیشتر

از آنجایی که همیشه و در همه جا اولویت بر حداکثر بازدهی می باشد، کمپانی پرآوازه ریکو نیز سعی کرده است دستگاه خود را با قابلیت های متناسبی همگام کرده و میزان بهره وری آن را تا جای ممکن بالا ببرد. از این رو ریکو نرم افزارها و درایورهایی را در Ricoh Application Site، ارائه داده تا شما بتوانید انجام کارهای پیچیده تری را به مانند ، چاپ فایل ها از پوشه های مشترک و خیلی از امور دیگر آسان کنید. به هر حال، قابلیت های گنجانده شده در پرینتر لیزری SP C842DN ریکو، بسیار قابل تحسین بوده و می تواند انتخابی هوشمندانه و درست از سوی کاربران محسوب شود.

تعمیرات پرینتر ریکو

در مرکز تعمیرات پرینتر ریکو، تمامی خدمات مرتبط با این دستگاه از جمله تعمیر پیکاپ پرینتر ریکو، با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان تعمیر انجام می پذیرد. تعمیرات پرینتر ریکو در این مرکز توسط مهندسانی انجام می‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی-آموزشی مهارتهای تعمیر را بر اساس جدیدترین متدها آموخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات و بازیابی صددرصدی کیفیت اولیه پرینترهای ریکو گشته‌اند. موفقیت و پیشروی مرکز تعمیرات ریکو مرهون تعهد به پارامترهایی است که از زمان راه اندازی و تأسیس این مرکز اجرایی گشته اند.

لینک مفید

واحدهای تعمیرات ریکو

نمایندگی ریکو، جهت ارائه خدمات هر چه بهتر و تخصصی تر به کاربران خود، اقدام به راه اندازی واحدهای تعمیرات در این مرکزمعتبر نموده و از کارشناسان و مهندسین حرفه ای و متخصص درحوزه ی تعمیرات، دعوت به کار کرده است. از این جهت، هر کدام از محصولات این شرکت که دچار مشکل شده باشند، در واحدهای تعمیرات ریکو به دقت بررسی و سپس با استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهزات به شکلی کاملأ تخصصی تعمیر می گردند. گفتنی است، کیفیت خدمات تعمیری در این واحدها به اندازه ای بالا است که کاربران می توانند باری دیگر شاهد کارکرد فوق العاده مطلوب دستگاه های شخصی خود باشند. .

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو ضمن عرضه ی محصولات این شرکت، خدمات فروش و پس از فروش آنها را نیز به کاربران محترم ارائه می نماید. این مرکز معتبر و بنام با عمل به اصول مشتری مداری، همواره توانسته اعتماد کاربران را در طول سالیان متمادی از فعالیت خود جلب کند. از سویی دیگر، همکاران حرفه ای ما در این نمایندگی، وظایف خود را با تعهد و تجربه بسیار بالایی انجام داده و تمام تلاش خود را می کنند تا خدمات ارائه شده، در بهترین سطح ممکن کیفی قرار گیرد. همچنین در نمایندگی ریکو، تعمیر محصولات این شرکت نیز انجام می گردد.

اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول در سایر بخش های وبسایت قابل پیگیری است.

محصولات

سوالات متداول

اخبار

مقالات