اشتراک گذاری

تعمیرات چاپگر ریکو

تعمیرات چاپگر ریکو به دلیل فروش بالای این محصول در بازارهای داخلی کشور، ادعای بسیاری از مراکز فعال در این حوزه است. از این رو کاربران بسیاری به این مراکز مراجعه نموده و درخواست تعمیر دستگاه خویش را دارند. اما آنچه که در عمل اتفاق می افتد خرابی دوچندان دستگاه و عدم رفع اختلالات پیشین است. دلیل این امر نیز غیراستاندارد و غیرمجاز بودن غالب مراکزی است که به ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات چاپگر ریکو می‌پردازند.

غالب تعمیرکاران این مراکز تخصصی در این حوزه نداشته و بی هیچ دانش فنی و آکادمیک و صرفاً با تکیه بر تجربه منتج از تعمیرات دیگر دستگاه‌ها اقدام به تعمیرات چاپگر ریکو می‌نمایند. از این رو بدیهی است که تعمیرات انجام شده نتیجه مطلوبی در پی نداشته باشد و گاهاً به خرابی دوچندان دستگاه بیانجامد. جهت پیشگیری از بروز چنین رویدادهای ناخوشایندی بهتر است به نمایندگی ریکو و واحد تعمیرات چاپگر ریکو مراجعه کنید و تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایید. خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده‌ترین و مجرب‌ترین کارشناسان این حوزه و با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیرات انجام می‌پذیرد.

تعمیرات چاپگر ریکو

خدمات مرکز تعمیرات چاپگر ریکو

تعمیر درام پرینتر ریکو

یکی از خدمات تخصصی قابل دریافت در مرکز تعمیرات چاپگر ریکو بازیابی و ترمیم درام پرینترهای این برند است. درام یکی از قطعات اصلی پرینترهای لیزری می باشد که انتقال تصویر از چاپگر بر روی کاغذ را ممکن می سازد. این قطعه از پرینتر ساختار حساسی دارد که بر اثر کوچک ترین خراش به طور کلی دچار اختلال می شود. ایرادات درام پرینتر ریکو و یا هر برند دیگری منجر به بروز علامت های فراوان و نقاط غیر عادی در برگه های دستگاه شده و از کیفیت چاپ می کاهد.

فراموش نکنید که نحوه ی تعمیر درام موضوع بسیار مهمی است که باید زیر نظر کارشناسان با تجربه صورت پذیرد. اقدامات تعمیراتی ناشیانه و دستکاری های غیر تخصصی درام نه تنها باعث افزایش هزینه های بازیابی خواهد شد، بلکه می تواند موجب سرایت خرابی درام به دیگر اجزای داخلی سیستم گردد. خاطرنشان می نماییم که کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات چاپگر ریکو کلیه ی امور بازیابی درام پرینترها را در سطح کیفی بی نظیر و استانداردی انجام می دهند.

تعمیر مین برد پرینتر ریکو

سلامت مین برد پرینتر نقش اساسی در سیستم کاری چاپگر دارد. چرا که این بخش از دستگاه با انجام وظایف مدیریتی خود عملکرد سایر قطعات سازنده ی چاپگر را به یکدیگر ارتباط می دهد. در واقع این مین برد است که پردازش اطلاعات پرینتر را بر دوش می کشد. در پی ازکارافتادگی این بخش، پرینتر توانایی انجام فرآیند چاپ را نداشته و پرینت های بسیار بی کیفیتی را پدید می آورد.

مهمترین مشکل مین برد پرینتر سوختگی کامل آن در اثر نوسانات شدید ولتاژ برق است. البته نفوذ مایعات نیز در اثر بی احتیاطی های کاربران می تواند تاثیرات منفی فراوانی برای ساختار مین برد پرینتر به وجود آورد. به هر حال مشکل هر چه که باشد در مرکز تعمیرات چاپگر ریکو به بهترین شیوه ی ممکن قابل حل است.

شارژ کارتریج پرینتر ریکو

موضوعی که دیر یا زود هر پرینتری برای ادامه ی فعالیت خود و چاپ اسناد مختلف به آن نیاز دارد، شارژ کارتریج است. این فرآیند تجدید قوای چاپگر است. شارژ کارتریج پرینتر ریکو، همچون سایر سرویس های مرتبط با این دستگاه، قانون و قاعده خاص خود را دارد. عموما پرینترها پیش از اتمام کامل کارتریج پیامی مبنی بر فرارسیدن زمان شارژ کارتریج را برای کاربر به نمایش می گذارند، اما می توان از چاپ کم رنگ و بی کیفیت پرینتر نیز پی به اتمام کارتریج تونر مصرفی سیستم برد.

در هر روی فرآیند شارژ کارتریج پرینتر تا زمانی که کاست یا بدنه ی اصلی کارتریج سالم باشد، قابل انجام است. در صورتی که بدنه ی اصلی دچار اختلال شود، شارژ غیر ممکن بوده و تعویض الزامی است. تکنسین های ما در واحد تعمیرات چاپگر ریکو با بررسی کامل و ریزبینانه ی ساختار کارتریج پرینتر هرچه که لازم باشد را انجام می دهند تا دوباره کیفیت چاپ پرینتر بازگردانی شود.

تعمیر لیزر پرینتر ریکو

پرینتر های لیزری، کیفیت چاپ بسیار بالایی دارند. مکانیسم کاری آن ها کمی متفاوت با سایر انواع چاپگر است. دلیل این تفاوت، بهره مندی از فناوری و یونیت خاص لیزر است. در چنین تجهیزاتی به جای نور از لیزر استفاده خواهد شد که بخشی از یونیت لیزر است. یونیت لیزر خود از بخش های مختلف و حساس دیگری تشکیل می شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برد لیزر، لیزر، برد موتور گرداننده و آینه ی کوچک عدسی اشاره کرد.

خرابی لیزر می تواند باعث ناکارآمدی این اجزای یونیت لیزر شود و در انتها منجر به چاپ برگه های بی کیفیت و تیره رنگ گردد. مرکز تعمیرات چاپگر ریکو کلیه ی تداخلات ساختاری این بخش از چاپگرهای برند مطرح ریکو را با صرف مدت زمان کوتاهی مرتفع می نماید.

  • حذف و نصب دوباره‌ی دایور پرینتر جهت سازگاری بیشتر با سیستم عامل
  • گردزدایی، پاک‌سازی، روغن‌کاری و کالیبراسیون قطعات مکانیکی جهت بهینه‌سازی عملکرد پرینتر و نیز جلوگیری از استهلاک دستگاه چاپگر ریکو
  • تهیه و ارائه‌ی انواع شارژ مواد مصرفی پرینتر
  • تعمیر چاپگر ریکو، شامل تعویض قطعات مصرفی پرینترها و اسکنرها با قطعات اورجینال و اصلی
  • تعمیر چاپگر ریکو شامل تعمیرات درام کیت پرینترهای لیزری رنگی
  • رفع خطاهای رایج در بوبین
  • تحلیل و بررسی عیوب مربوط به پنل چاپگر
  • بررسی نوار انکودر و رفع عیوب آن
  • رفع ایرادات مربوط به پلیت تایمینگ و…
  • شارژ کارتریج پرینتر چاپگر ریکو
  • بررسی و اصلاح ایرادات نوار انکودر پرینتر چاپگر ریکو
  • تعمیر پرینتر در محل شامل کلیه قطعات الکترونیکی و مکانیکیِ پرینترهای لیزری، سوزنی، جوهرافشان
  • تعمیر پرینتر چاپگر ریکو شامل کلیه تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری
  • بررسی بلوک دیاگرام و بخش‌های مختلف پرینتر چاپگر ریکو
  • اصلاح نواقص مربوط به داکتر بلید
  • اصلاح و شناسایی خطاهای مربوط به ریبون چاپگر ریکو
  • تعمیر چاپگر ریکو شامل تعمیرات تخصصی برد انواع پرینتر فرمتر، پاور، برد فکس

نکات مهم در خرید پرینتر ریکو

  • دارا بودن قابلیت و امکانات کار در شبکه، سینی ورودی کاغذ استاندارد و انتخابی
  • سینی‌های چندمنظوره یا ورودی‌های کاغذ، چاپ روی دو طرف کاغذ (Duplexing)
  • نمایشگر لمسی، غیر لمسی و ساده و مدل‌های دیگر
  • اسلات‌های کارت رسانه و پورت‌های پیکت بریج
  • کیفیت چاپ (dpi) پرینتر یا تعیین شمار نقطه‌های پرینتر
  • سرعت موتور به صورت صفحه در دقیقه یا حروف در دقیقه
  • حافظه داخلی به صورت کیلوبایت یا مگابایت
  • حداکثر صفحات چاپ شده در ماه (Monthly duty cycle)
  • پورت USB
  •  سازگاری سیستم عامل

تعمیرات چاپگر ریکو و دیگر واحدهای تعمیرات ریکو

عمده فعالیت نمایندگی ریکو در دو حوزه‌ی تعمیر و فروش است. اما تمرکز غالب این مرکز بر انجام خدمات پس از فروش و تعمیرات ریکو است. کادر مجرب و باسابقه‌ نمایندگی ریکو در بخش تعمیر، با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی می‌باشد که به هر دلیل ممکن است در محصولات ریکو ایجاد شده باشند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی کمپانی ریکو مطرح گشته‌اند.

عرضه خدمات و سرویس‌های ارائه شده در این مرکز با تأکید و تلاش در جهت حفظ حقوق مراجعان و کسب رضایت مشتریان گرامی انجام می‌پذیرد. جهت ارائه هرچه تخصصی‌تر خدمات و کسب رضایت مشتریان گرامی، خدمات این مرکز در واحدهای گوناگونی انجام می‌پذیرد. شما کاربران گرامی می‌توانید جهت آشنایی با واحدهای تعمیرات ریکو به بخش زیر مراجعه نمایید.

اخبار چاپگر ریکو و دیگر خبرها

صنعت چاپ در دنیای کنونی، روز به روز در حال گسترش و پیشرفت است و کاربران هر لحظه شاهد معرفی تجهیزات جدید با فناوری‌های نوین به بازارهای جهانی هستند. اگر شما نیز از علاقمندان این حوزه هستید می‌توانید با مراجعه به بخش اخبار چاپگر ریکو و رویدادهای مرتبط با این حوزه را پیگیری نمایید. در این بخش کارشناسان ما در مرکز تعمیرات چاپگر ریکو جدیدترین رویدادهای این حوزه را رصد کرده و آنها را با شما به اشتراک می‌گذارند. کاربران گرامی این محصول به یاد داشته باشند که در صورت بروز هر گونه نقص و اختلال در عملکرد این محصول می بایست از مراجعه به مراکز غیرمجاز خودداری کرده و خدمات مورد نیاز خویش را صرفاً از نمایندگی ها مجاز و استاندارد دریافت نمایند.

تعمیرات چاپگر ریکو یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می‌باشد که با بهره‌مندی از به روزترین تجهیزات تعمیر و به دست تیمی از کارشناسان زبده انجام می‌پذیرد. اگر شما نیز در حال حاضر در پی یک مرکز مجاز جهت تعمیرات چاپگر ریکو هستید اما بدلیل عدم آشنایی با این مراکز دچار سردرگمی شده اید پیشنهاد ما به شما مراجعه به نمایندگی ریکو است.

مقالات چاپگر ریکو و دیگر مقالات

تمامی کارشناسان حاضر در واحدهای تعمیرات چاپگر ریکو به دلیل برخورداری از دانش فنی این حوزه و حضور در همایشهای بین‌المللی، مهارت و تخصص لازم جهت تعمیر انواع چاپگر ریکو را دارا هستند. آنها می‌توانند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت اختلالات و نواقص ایجاد شده در این دستگاه‌ها را رفع نمایند. برخی از واحدهای فعال در این مرکز عبارتند از: تعمیرات چاپگر سیاه و سفید ریکو، تعمیرات چاپگر جوهرافشان ریکو، تعمیرات چاپگر لیزری ریکو، تعمیرات چاپگر رنگی ریکو، تعمیرات چاپگر سوزنی ریکو.

اگر شما نیز از همکاران ما در حوزه تعمیرات چاپگر ریکو و یا حتی از کاربران عادی این دستگاه  هستید می‌توانید با مراجعه به بخش مقالات چاپگر ، دانش فنی خویش را در زمینه تعمیرات چاپگر ریکو افزایش دهید. کارشناسان زبده و دوره دیده این مرکز با گردآوری و تدوین مجموعه‌ای از جدیدترین روشهای تعمیرات چاپگر ریکو درصدد برآمده‌اند تا جدیدترین متدهای این حوزه را با همکاران و کاربران این دستگاه به اشتراک بگذارند. نمایندگی ریکو با در اختیار داشتن کارشناسان زبده و صبور زمینه‌ای فراهم ساخته تا شما هموطنان گرامی با مطالعه مقالات تدوین شده، قادر به کسب تمامی اطلاعات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری  موردنیاز خود در زمینه تعمیرات چاپگر ریکو گردید.

انواع چاپگر ریکو و دیگر محصولات

کمپانی ریکو عمده فعالیت‌های خویش را بر دو حوزه عکاسی و الکترونیک متمرکز ساخته است. ریکو شرکتی چندملیتی الکترونیکی و تصویربرداری ژاپنی است که توسط انیسیتوی ریکن در تاریخ شش فوریه سال ۱۹۳۶ راه اندازی گشت. شرکت ریکو تولید کننده انواع محصولات الکترونیکی است که در درجه نخست به عرضه تولید مدلهای گوناگون و گسترده دوربینها و تجهیزات اداری نظیر پرینترها، دستگاه های فتوکپی و دورنگارها می پردازد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با دیگر محصولات ریکو و ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری هر یک از آنها به بخش زیر مراجعه نمایید.

سوالات متداول تعمیرات چاپگر ریکو

کاربران بسیاری از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت این مرکز با کارشناسان ما تماس گرفته و خواستار مشاوره در زمینه خرید یک دستگاه چاپگر مناسب هستند. از این رو کارشناسان مرکز تعمیرات چاپگر ریکو درصدد برآمدند تا بخشی از فضای سایت را به پاسخگویی به سوالات متداول تعمیرات ریکو کاربران اختصاص دهند. از این راه مشاوره‌های لازم جهت خرید و تهیه یک دستگاه مناسب را در اختیار کاربران قرار دهند.

شما کاربران گرامی نیز می‌توانید پرسش‌های خویش را با کارشناسان مرکز تعمیرات چاپگر ریکو در میان بگذارید و تخصصی‌ترین پاسخهای مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید. توصیه کلی کارشناسان مرکز تعمیرات چاپگر ریکو آن است تا پیش از خرید یک چاپگر موارد زیر را مدنظر داشته باشید: